Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

czy dystanse na przedniej osi i tylnej przy quattro musża być identyczne? Felgi, opony muszą i to rozumiem bezsprzecznie, ale jak tył postawie o 5 mm szerzej na stronę?

Ani dystanse, ani felgi, ani opony nie muszą być identyczne. Drugi sezon latam na 9" + 225/35-19 i 10" + 255/30-19. Zrobiłem tak 12000 może 15000km i nic się nie dzieje. :)

no ale jakby policzyć obwody...to są inne ?

Różnica to 0,7% :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4739

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

czy dystanse na przedniej osi i tylnej przy quattro musża być identyczne? Felgi, opony muszą i to rozumiem bezsprzecznie, ale jak tył postawie o 5 mm szerzej na stronę?

Ani dystanse, ani felgi, ani opony nie muszą być identyczne. Drugi sezon latam na 9" + 225/35-19 i 10" + 255/30-19. Zrobiłem tak 12000 może 15000km i nic się nie dzieje. :)

no ale jakby policzyć obwody...to są inne ?

4,5mm różnicy na obwodzie, dla dyferencjału to nie robi kłopotu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jestem po zmianie drążka stabilizatora tył oraz dwóch stabilizatorów, który były maksymalnie wybite.

Przy dokręcaniu drążka ukręciła mi się jedna z dwóch srub, czy można póki co tak śmigać?

a drugie pytanie, to czy zakładając dystanse powiedzmy 10mm, nie wpływa to na ustawienie zachowania auta? wkońcu fabrycznie zostało chyba obliczone to ustawienie kół

nie ma to wpływu, ale 10 mm to cieżko z centrowaniem, miałem 3 sezony bez centrowania ale felga trzyma sie dosłownie na 3 mm piasty.

Co mają powiedziec Ci co maja felgi 9-10J :decayed: jakoś sie jezdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta listwa bagażnika co jest w chromie występuje też w ori w kolorze czarnym??

8E5807443, dodatkowo 5PV to oznaczenie czarnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MaxsterRR, Kaju, Booster dzięki za odpowiedzi:) Odnosnie tych felg i opon to zgoda - jakby się nad tym zastanowić to faktycznie przy doborze zbliżonych rozmiarowo po średnicy zewnętrznej kompletów nie będzie problemu, to logiczne w sumie. Nie wiem czemu o tym nie pomyślałem :facepalm:

Edytowane przez s3ns
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta listwa bagażnika co jest w chromie występuje też w ori w kolorze czarnym??

8E5807443, dodatkowo 5PV to oznaczenie czarnej.
Podziękował kolego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kompletny zbiorniczek pod siku lamp z pompkami do benzynowca mam w posiadaniu całość oddam za 130zł z wysyłką w cenie, pompki właśnie sprawdzałem - ganiają obie. fotki:

d0a436624913588b1d6f05cf69debaab.jpg

c91c3793e4da21ff077dfb33cedf0910.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na tym forum od pięciu lat i nie mogę uwierzyć w to że jedna osoba, czyli Ty, w dwa tygodnie położyła je na łopatki. Przez pięć lat widziałem moze 10 Twoich wpisów w b5b i divisionie, teraz jesteś Panem i Władcą. Brawo, tak dalej.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Mam zdecydowanie odmienne wrażenie. Forum wreszcie normalnieje :)

(...)

a drugie pytanie, to czy zakładając dystanse powiedzmy 10mm, nie wpływa to na ustawienie zachowania auta? w końcu fabrycznie zostało chyba obliczone to ustawienie kół

Jest szkoła, która mówi, że ma wpływ i to negatywny na zawias i łożyska jak każde zwiększenie masy nieresorowanej na końcach osi. Wszystkie elementy muszą być pod kontem siebie dobierane. Zwróćcie uwagę, że wahacze w B7 z zaciskami pod tarcze 320 mają inne numery niż w B6 pod 312.

I jest druga szkoła, która mówi, że każdy przypadek powinien być analizowany indywidualnie, że zawsze projektant i producent na poszczególnych częściach czy układach przewidują margines tolerancji (inaczej standaryzacja produkcji byłaby fikcją i koszty byłyby horrendalne) i że jeśli zmiana jest nieznaczna i mieści się w owym marginesie nie powinno być problemu.

Edytowane przez Suli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwróćcie uwagę, że wahacze w B7 z zaciskami pod tarcze 320 mają inne numery niż w B6 pod 312.

Które ? Dolne czy górne ? Kupowałem górne i był tylko jeden numer :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ETCE te do B6 mają końcówkę A a od B7 końcówkę P. I chyba nawet różnią się ceną - do b7 są tańsze. :blink: Mówimy oczywiście o produkcie OEM z ASO.

Producenci zamienników mogą uśredniać pewne parametry i dedykować je do większej liczby typów produktów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ta listwa bagażnika co jest w chromie występuje też w ori w kolorze czarnym??

bagażnika czy zderzaka? Jak zderrzaka to tak. Byle takie w es4.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)

a drugie pytanie, to czy zakładając dystanse powiedzmy 10mm, nie wpływa to na ustawienie zachowania auta? w końcu fabrycznie zostało chyba obliczone to ustawienie kół

Jest szkoła, która mówi, że ma wpływ i to negatywny na zawias i łożyska jak każde zwiększenie masy nieresorowanej na końcach osi. Wszystkie elementy muszą być pod kontem siebie dobierane. Zwróćcie uwagę, że wahacze w B7 z zaciskami pod tarcze 320 mają inne numery niż w B6 pod 312.

I jest druga szkoła, która mówi, że każdy przypadek powinien być analizowany indywidualnie, że zawsze projektant i producent na poszczególnych częściach czy układach przewidują margines tolerancji (inaczej standaryzacja produkcji byłaby fikcją i koszty byłyby horrendalne) i że jeśli zmiana jest nieznaczna i mieści się w owym marginesie nie powinno być problemu.

co do dystansow to mowi sie ze lozyska na tym cierpia, ale to jest tak samo jak zalozy sie felge z mniejszym et, kazdy ma swoje zdanie, moje jest takie ze jesli lozyska dobrej jakosci, felgi nie maja bicia to dystans im nie zaszkodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps chcem Twoje koła.

które? :decayed:

no b b s.

bierz choćby dziś ;) tylko tak żebym nie musiał dopłacać do 19tek :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps chcem Twoje koła.

które? :decayed:

no b b s.

bierz choćby dziś ;) tylko tak żebym nie musiał dopłacać do 19tek :grin:

jest parę taki wzorów :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


co do dystansow to mowi sie ze lozyska na tym cierpia, ale to jest tak samo jak zalozy sie felge z mniejszym et, kazdy ma swoje zdanie, moje jest takie ze jesli lozyska dobrej jakosci, felgi nie maja bicia to dystans im nie zaszkodzi

Podobnie jak AVF-a dłubniesz na 170 kucy i przy leciwym sprzęgle z miejsca zacznie Ci się ślizgać. A kiedy zmienisz sprzęgło na markowe nowe - będzie hulać.

Ta sama zasada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ETCE te do B6 mają końcówkę A a od B7 końcówkę P. I chyba nawet różnią się ceną - do b7 są tańsze. :blink: Mówimy oczywiście o produkcie OEM z ASO.

Producenci zamienników mogą uśredniać pewne parametry i dedykować je do większej liczby typów produktów.

Posprawdzałem i wychodzi że w B7 jest P a potem od 2006 Q, więc to chyba tylko zmieniła się końcówka im w katalogu.

4, 6 cyl jak i V8 mają takie same numery wahaczy, nie ma nawet różnicy FWD i quattro, chyba, że u mnie jakiś inny katalog :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...