mlodziak22 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Panowie co może być przyczyna,że allegro mi nie działa?? mam jakieś dziwne reklamy. Olx tak samo,ale tam chociaż wyszukiwarka działa. Panowie co może być przyczyna,że allegro mi nie działa?? mam jakieś dziwne reklamy. Olx tak samo,ale tam chociaż wyszukiwarka działa.
rrrudy25 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Puzle na majowy weekend Panowie co oprucz uszczelek,zimer,oringów polecacie wymienić? Słyszałem cos o srubakach które trzymają pompki,ale po co jak to są czarne twarde dziady chyba 8,8 ? Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Maciek02 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Koledzy mam dylemat czy założyć dystanse... otóż nie chodzi mi o to jakie grube, rozstaw itp tylko chodzi mi bardziej o to czy po założeniu dystansu nie cierpią bardziej i nie zużywają się szybciej podzespoły takie jak: - łożyska - zawieszenie słyszałem różne opinie i chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości. Dzięki z góry
KoJ@K Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Bo sie podobno "rozciagaja", podobnie jak te dluuugasne i zamiast nich polecaja brac takie, jak do ARLa. A co to w ogole sie stao? Czy poprostu Ci sie nudzi i nie masz co robic w majowke? Jezdzilem kilka lat golfem na roznych dystansach, adapterach, zrobionych z amelinium i stalowych i nie zauwazylem, zeby lozyska przez to zaczely wolac, a do szybszego zuzywania sie zawieszenia to nic nie ma.
Maciek02 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Czyli nic tylko zakladac powiadasz. Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
rrrudy25 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Bo sie podobno "rozciagaja", podobnie jak te dluuugasne i zamiast nich polecaja brac takie, jak do ARLa. A co to w ogole sie stao? Czy poprostu Ci sie nudzi i nie masz co robic w majowke? kupiłem z delikatnym zapoceniem uszczelki ,może ze 2,3cmm od strony świec zrobiem to świadomie i oczywiście odpowiednio zbiłem cenę po dwuch miesiącach mojej jazdy jest już zapocona do okoła Ale nie ma tego złego..... gtb dostanie głowicę po kpl reg razem z gniazdami pompek no sam nie wiem co z tymi srubunkiem? może się ktoś jeszcze wypowie Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez rrrudy25
KoJ@K Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Maciek - zakladaj, a jakie grubosci? rudy - kurde przy takim nakladzie pracy odzaluj jeszcze te pare groszy na sruby i daj nowe. Gniazda pompek bedą z tymi mosieznymi tulejkami?
marcin9680 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 (edytowane) Bo sie podobno "rozciagaja", podobnie jak te dluuugasne i zamiast nich polecaja brac takie, jak do ARLa. A co to w ogole sie stao? Czy poprostu Ci sie nudzi i nie masz co robic w majowke? kupiłem z delikatnym zapoceniem uszczelki ,może ze 2,3cmm od strony świec zrobiem to świadomie i oczywiście odpowiednio zbiłem cenę po dwuch miesiącach mojej jazdy jest już zapocona do okoła Ale nie ma tego złego..... gtb dostanie głowicę po kpl reg razem z gniazdami pompek no sam nie wiem co z tymi srubunkiem? może się ktoś jeszcze wypowie Jak ja robilem glowice w Moim AWX-ie to po przejsciach z mechanikiem , ktory spie...... wymiane pompek a tym samy uszkodzeniu ulegly bebechy w glowicy to przy wymianie wszystkiego chlop w ASO widzac ile juz wydalem (ponad £1400) to doradzal bym nie oszczedzal tych paru groszy i kupil nowe sruby. Ponoc one sa ze specjalnym gwintem , ktory raz wkrecony przy ponownym wykreceniu sruby ulega uszkodzeniu i sruba ponownie wkrecona moze zaczac sie luzowac.Nie ryzykowalem i poswiecilem te jeszcze pare funtow i kupilem nowe. Tak samo jest z tymi srubami , ktorymi sie przykreca te walki napedzajace pompowtryski. Edytowane 26 Kwietnia 2016 przez marcin9680
rrrudy25 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tak,gniazda beda mosiężne. No dobra śruby mocowania pd wezme Zastanawiam się jeszcze nad śrubami do reg pompek z 'brokiem'może tez by je dal nowe? A szklanki jak uginaja się pod palcami to tez lipa nie Kur... ,najlepiej pół auta wymienić jak juz jest rozebrane
C4NC3R Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tak,gniazda beda mosiężne. No dobra śruby mocowania pd wezme Zastanawiam się jeszcze nad śrubami do reg pompek z 'brokiem'może tez by je dal nowe? A szklanki jak uginaja się pod palcami to tez lipa nie Kur... ,najlepiej pół auta wymienić jak juz jest rozebrane Witaj w klubie. Jak ja robiłem remont to kupiłem wszystkie śrubki( do pompek, dźwigienek, głowicy, wałka itd.) Ładnych parę stówek poszło wtedy na same te śrubki.
arturek986 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Panowie dziś założyłem obniżone zawieszenie mianowicie amortyzatory 1 BE oraz sprężyny Eibach Sportline. Wcześniej miałem u siebie 1BA. Przed wymianą zawieszenia wysokość do rantu błotnika wynosiła tył 682mm a przód 687. Troszkę się zdziwiłem bo po wymianie zawiechy auto stoi bardzo nisko około 630 mm, (jutro zmierzę dokładnie) a w dodatku tył wydaję się być trochę niżej od przodu (wiem że można dołożyć z tylu podkładki i spróbować to wyrównać). Wiem że niektórzy z Was mają gwinty skręcone na około 610mm i stąd pytanie czy nic wam nie obciera, bo ja boję się jeździć mam wrażenie że odległość od opony do błotnika jest tak mała że byle hopka, dziura spowoduje przytarcie. Może mam tylko takie wrażenie i zawiecha na tyle się nie ugina. Proszę o wasze opinie jaka powinna być odległość od ziemi do rantu błotnika żeby na spokojnie jeździć? Dodam że mam koło 8,5Jx19 ET 48 z tyłu mam dystans 17mm więc mam ET 31 a z przodu mam dystans 13mm więc ET 35. Proszę o informację czy przy takiej wysokości na spokojnie można jeździć i nic nie powinno przycierać
pajda Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Jak dobierane sprężyny pod silnik czy pod wagę?
arturek986 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 jaka tam opona siedzi? 235/35/19 Jak dobierane sprężyny pod silnik czy pod wagę? Nie jestem pewien ale chyba dla nacisku 1090 kg na przednią oś
ucho.77 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Arturek ja mam przód 8.5j et 30 tył 8,5j et25 guma 225 i nic nie obciera, zawias wyszedł u mnie -40
tomekhxc Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 235/35/19 dość szeroki kapeć .. pojezdzij i zobaczysz , ewentualnie wywal te dystanse , chyba ze nie mozesz?
arturek986 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Arturek ja mam przód 8.5j et 30 tył 8,5j et25 guma 225 i nic nie obciera, zawias wyszedł u mnie -40 -40 to ile Ci wychodzi od ziemi do rantu błotnika 235/35/19dość szeroki kapeć .. pojezdzij i zobaczysz , ewentualnie wywal te dystanse , chyba ze nie mozesz? A czym grozi przytarcie? Mogę spi.....dolić oponę, czy jak delikatnie przytrę to nic nie powinno się stać
ucho.77 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Tomek powinien mieć ok nawet przy tej gumie wczoraj miezyłem przód u mnie i Pajdy Felga Pajdy 8.5j et35 u mnie 8,5j et 30 niby zawias podobnie -30 a Pajdzie przód bardziej wystawał(felga) Arturek od serii Od ziemi ~63cm 225/35/19
tomekhxc Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Opublikowano 26 Kwietnia 2016 Artur bedzie ok ewentualnie jak sie obawiasz to wywal dystanse
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się