turzol Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 no ja ostatnio kupiłem decabit Decabit da radę. Ja też jestem zbokiem jeśli chodzi o car detailing i u mnie proces oczyszczania lakieru to praktycznie pół dnia roboty, ale lakier po pełnej dekontaminacji musi być gładki jak pupa niemowlaka
P-U-M-A Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić.
julo23 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Prickbort to Tar Remover jak każdy inny tylko niby skuteczniejszy. Ja nie miałem okazji wypróbować, ale w arsenale mam kilka innych skutecznych środków do walki z resztkami gumy/asfaltu. Ja tam zwykłą margaryną nasmarowałem i pomału schodzą te kropki z asfaltu czy to lepiku po tych remontach dróg.
Młody_drog Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić. A matura to się sama zda?
laki83 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić. to sie nazywa poswięcenie:wink: ja jak za mojego bede sie brał to wezme sobie z tydzien wolnego w pracy:decayed:
adams78 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Stożek czy kula ?Właśnie 20mm chyba bym brał w razie czego, żeby później nie żałować że mało Stożek.
?uki1984 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 FMIC on board ---------- Post dopisany at 23:15 ---------- Poprzedni post napisany at 22:46 ---------- Tak to wygląda
?uki1984 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Zrobiłem również logi tydzień temu i dziś. Jutro wrzucę do oceny te dzisiejsze. Spostrzeżenia: -moc podobna, moment 260Nm max na seryjnym IC na FMIC 273 Nm (logowanie bloku 120) -pobudka Turbo na serii 2800 obrotów na FMIC 2600, -temp. w dolocie seria max 48*C na FMIC 24*C max, w picu: IC 21*C, FMIC 12*C -auto nie muli już na rozgrzanym silniku i jest dużo żwawsze i reaguje szybciej a obroty szybciej się wkręcają -kolektor dolotowy po pałowaniu zimny:decayed: ---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- a gdzie halogeny? Właśnie kupiłem od Marcin023. jutro wysyła, kratki też już czekają w PL w domu. Jak dojdą halogeny to potem wysyłka do mnie do IRL:wink:
P-U-M-A Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ciekawi mnie jak teraz na mojej b6 będzie po pełnym etapie specjalnie odpuszczam 2 dni szkołę żeby to porządnie zrobić. A matura to się sama zda? Do matury jestem już przygotowany więc lajt:naughty:
Wąski Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Zrobiłem również logi tydzień temu i dziś. Jutro wrzucę do oceny te dzisiejsze.Spostrzeżenia: -moc podobna, moment 260Nm max na seryjnym IC na FMIC 273 Nm (logowanie bloku 120) -pobudka Turbo na serii 2800 obrotów na FMIC 2600, -temp. w dolocie seria max 48*C na FMIC 24*C max, w picu: IC 21*C, FMIC 12*C -auto nie muli już na rozgrzanym silniku i jest dużo żwawsze i reaguje szybciej a obroty szybciej się wkręcają -kolektor dolotowy po pałowaniu zimny:decayed: ---------- Post dopisany at 23:26 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ---------- a gdzie halogeny? Właśnie kupiłem od Marcin023. jutro wysyła, kratki też już czekają w PL w domu. Jak dojdą halogeny to potem wysyłka do mnie do IRL:wink: gotowiec czy sam rezałaś
MARCIN607 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 gotowiec po ile taki toż chyba na wysapach kupował zestaw 155funtów ma w temacie o ile dobrze pamiętam ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- trochę z pamięcią słabo ile taki komplecik? Chcieli 440Funa Ja wynegocjowałem 450 euro z wysyłką do Irlandii
?uki1984 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Za 150 funa jest zestaw z rurkami do pocięcia i pospawania plus trzeba wyrezać miejsce na map-sensor i DV a ja nie spawam więc musiałbym zapłacić komuś czyli by wyszło na jedno. I tak z lewej strony będę musiał skrócić rurkę w miejscu wyjścia z IC bo jest za długa i kratka nie wejdzie. A tu jak zwykle nie jak się jeździ tylko gadka o kasie:facepalm:
?uki1984 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 za***iście:jerk::jerk: jeszcze trzeba poprawić dopływ powietrza do turbo:decayed: ---------- Post dopisany at 12:02 ---------- Poprzedni post napisany at 12:01 ---------- Mlody nie pisz tak głośno bo ogłuchnę
miedzikos Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Nie ma ktoś na sprzedaż lewych listew drzwiowych do B6 ?
David Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Nie ma ktoś na sprzedaż lewych listew drzwiowych do B6 ? chodzi o seryjne? zew? ja mam caly komplet w kolorze czarnym zostaly mi po zmianie na listwy s4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się