KoJ@K 594 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Puszczasz drucik za tunelem, do jednego konca mocujesz ten kabelek co chcesz przeciagnac, z drugiej strony "ciagniesz druta" i wychodzi Ci to co chciales przeciagnac. A odnosnie wahaczy to jakis czas temu pojawil sie na forumie dystrybutor skv i troche osob juz na tym hula i testuje, calosc podobno za ~5 stowek i niby duzo lepsze od MS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy112 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 . Orientujecie sie panowie co bym musial zdemontowac aby poprowadzic kabel od strony schowka pasażera do nóg kierowcy? Wystarczy sam schowek i oslona przy nogach kierowcy , czy musze wyciagac konsole srodkową ? Nie trzeba konsoliRadio wyciągasz i widzisz wszystko Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka A no własnie zalezy mi na nie wyciaganiu radia bo troche lipnie dojechane mam blaszki i z wyjmakami jest problem a nie chce znow porysowac odswierzonych elementow bd kombinował najwyżej Schowek na dol i może dasz rade przeciągnąć za radiem najlepiej pierw jakiś drut grubszy i potem kabel do tego i przeciagasz Wysłane z mojego C5303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Z tym zawieszeniem MS jest coś na rzeczy bo nawet mój kumpel u którego się zaopatruje w części od lat wycofał się z tej firmy. Mówił że coś się popsuło i za dużo reklamacji. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 To jak nie chcesz wyciągać radia to wyjmij panel klimy. Taka sama widoczność, a o wiele lepiej się go wyciąga. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Klimy bez zdejmowania radia raczej nie wyjmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Klimy bez zdejmowania radia raczej nie wyjmie. 1din wyjmie, 2din nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pany normalne to, że zawiast lema na przód do B6 kosztuje 1800pln nie licząc końcówek drążków? Ten zestaw http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216201714351-LMI31913-zestaw-wahaczy-zawieszenia-przod.html w IC po rabacie 2500zł Whaaaaaat. Chyba ich fantazja poniosła. U Dzika z ProChoice niby 1800 kosztuje, teraz mam zagadkę czy wymieniać całość, czy pojedynczo, eh. Chciałem Lema, ale ta cena jednak trochę zaporowa jest :hmm: Też jestem na etapie wymiany zawiechy z przodu. Lema odrzuciłem też ze względu na cenę. :/ do 1BV z końcówkami 2k zł :/ Wziąłem ostatecznie prawie połowę tańszego RTS'a. Zobaczymy ile wytrzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Pany normalne to, że zawiast lema na przód do B6 kosztuje 1800pln nie licząc końcówek drążków? Ten zestaw http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3216201714351-LMI31913-zestaw-wahaczy-zawieszenia-przod.html w IC po rabacie 2500zł Whaaaaaat. Chyba ich fantazja poniosła. U Dzika z ProChoice niby 1800 kosztuje, teraz mam zagadkę czy wymieniać całość, czy pojedynczo, eh. Chciałem Lema, ale ta cena jednak trochę zaporowa jest :hmm: Też jestem na etapie wymiany zawiechy z przodu. Lema odrzuciłem też ze względu na cenę. :/ do 1BV z końcówkami 2k zł :/ Wziąłem ostatecznie prawie połowę tańszego RTS'a. Zobaczymy ile wytrzyma. Jestem na tym samym etapie co Ty. Też miał być LEMa ale podobno dużo osób z forum lata na RTS i jest całkiem spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frimuś 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 No jak leciwy palnik xenonu ci padnie to wkładasz jeden nowy a drugi leciwy zostawisz? Bo Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. Yyy wiesz dla mnie nie problem wyrzucić teraz 2K PLNów na wahacze , ale czy jest sens? A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Raz miałem tak że wszystkie żarówki się spaliły jedna po drugiej (mijania przód i tył po obu stronach), także musiałem komplet wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucho.77 15 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Wszystko zależy która się spali Afroo a amory czy tarcze też pojedynczo wymieniasz? Przyjęto że elementy zawieszenia czy hamulcy a nawet żarówek wymienia się parami A wielowahacz w całości aby zapomnieć o nim a nie robić na okrągło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Z wielowahaczem jest też tak, że jak włożysz nowe części ze starymi, to te nowe będą bardziej obciążone niż normalnie powinny i też szybciej się skończą. Yyy wiesz dla mnie nie problem wyrzucić teraz 2K PLNów na wahacze , ale czy jest sens? O to właśnie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RicS3 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Panowie, ma ktoś na handel przełącznik pod składane lustra bądź silniczki szyb pod składane lustra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Klimy bez zdejmowania radia raczej nie wyjmie.Grzechu zawsze łomem wjeżdża wiec mu bez różnicy Powitać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Moim zdaniem lepiej wrzucić coś tańszego ale komplet, niż wymieniać pojedyńcze elementy a z najwyższej półki. A jak żarówka Ci się spali to też wymieniasz wszystkie, czy tylko tą spaloną? ; ) Wszystko zależy która się spali Afroo a amory czy tarcze też pojedynczo wymieniasz? Przyjęto że elementy zawieszenia czy hamulcy a nawet żarówek wymienia się parami A wielowahacz w całości aby zapomnieć o nim a nie robić na okrągło To było pytanie retoryczne. ; ) Sam wymieniam parami by zużycie było regularne. Co do wahaczy to u siebie wymieniałem razem z Prokitem tylko pojedyncze górne z przodu i jakoś nie zauważyłem szybszego zużycia reszty, która siedzi jeszcze ori. Może teraz na gwincie coś padnie ale póki co nie słychać. Panowie, ma ktoś na handel przełącznik pod składane lustra bądź silniczki szyb pod składane lustra? Mam stronę kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 ja do siebie wsadzałem regenerowane w firmie Regum w skórzewie i polecam, wszystkie gumki i tuleje z logo audi i numerkami itp a oddając swoje stare ori wychodzi 480zł komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 ja do siebie wsadzałem regenerowane w firmie Regum w skórzewie i polecam, wszystkie gumki i tuleje z logo audi i numerkami itp a oddając swoje stare ori wychodzi 480zł komplet. Sworznie też wymieniali ? Bo podobno się nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2016 w sensie, że "bolec" sam w sobie? nie wiem w sumie, wszystkie sworznie były tak sztywne, że ciężko było ręką ruszyć a stare latały jak pojebane a no i jest to cena za 8 wahaczy, bez łączników i końcówek drążków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się