Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

trzeba zdjęcia skopiować i wrzucić do wątku o poduszce...:decayed::decayed::decayed:

a to przypadkiem nie jakiś klubowicz?? przyznać się, kto przydzwonił??:decayed:

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Panowie ma ktoś może alternator do 1,9tdi na opchnięcie w dobrych pieniądzach :whistling:

---------- Post dopisany at 22:34 ---------- Poprzedni post napisany at 22:33 ----------

Domin79 i jak bierzesz ten tuner TV??

biere ale jeszcze nie ten:naughty:

Opublikowano

Ja już szukam kierownicy na allegro:grin:

Opublikowano

Szanowni koledzy jak by ktos z Was byl zainteresowany to posiadam na sprzedaz komplet sprezyn S-Line 1BE , 1BV do B6-B7

Sprezyny przod UZYWANE 8E0 411 105 CH - niebieski , bialy , zielony , zielony - grupa wagowa 9

Sa w bardzo dobrym stanie , wyciagniete z B7 2007r z przebiegiem 52000 mil czyli 83000 km , przebieg potwierdzony z auta mojego supervisora z pracy , autko posiada od nowosci.

Sprezyny tyl NOWKI SZTUKI 8E0 511 115 FH - szary , niebieski - grupa wagowa 6

Sam osobiscie zakupilem je pod koniec Pazdziernika u dealera Audi, kosztowaly mnie 167 Futow :facepalm: czyli 835zl (mam jeszcze rachunek)

Przed zakupem sprezyn 1BE od mojego szefa , miesiac wczesniej zakupilem sprezyny na przod K+F oraz te ori na tyl u dealera w UK ale niestety tylne sprezyny byly zalozone w moim aucie tylko tydzien czasu , prolem to od 2011r. zmiana numeru tylnych sprezyn przez producenta z 8E0 511 115 DH na FH a co za tym idzie inna grupa wagowa i owe sprezyny byly zamiekkie w moim aucie zwlaszcza , ze zawsze cos targam w bgazniku. Dobor sprezyn konsultowalem z klubowiczami i wiekszosc sugerowala zakup sprezyny pod 1BE w tej samej grupie wagowej co byly zalozone 1BA i z tylem wyszla lipa ale podejrzewam , ze przyczyna byla wlasnie zmiana owego numeru przez producenta i tyl siedzial mi zanisko jak cos zapakowalem ciezszego.

Za komplet tych sprezyn chcial bym 550zl + koszta wysylki w Polsce.

20ego Grudnia bede w Polsce w odwiedziny na Swieta do 04/01 tak wiec jak ktos byl by zaiteresowany to prosze na pw.

:hi:

---------- Post dopisany at 22:00 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

Jak cos to moge przeslac fotki owych sprezyn :hi:

Opublikowano

no i co z tá poduszká teraz bedzie znowu nutka nie pewnosci :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano

Mnie to zdjęcie przekonuje powiem wam.

Opublikowano

Do końca nie jestem rozeznany w temacie kierownic, która, jak wyglądała.

Motyw jest taki, że gościu pisze, że kiera jest od RS4. Jeżeli chodzi mu o RS4 w b6 to poducha ma prawo wystrzelić...

Innym motywem jest, że płaski spód może mówić nam ( :wink: ), że jest to kiera od TT...

Jeżeli tak, to:

"BOCIAN, BOCIAN !!! Jesteśmy uratowani !!!"

Opublikowano

nie masz, nie masz... tak sobie tylko dumałem... A że moja wiedza jest niewystarczająca...

Opublikowano

Koledzy moze komus z Was walaja sie gdzies te specjalne kable z wtyczkami , ktore pozwalaja przedluzyc wiazke kabli pod Bi-ksenony do B6

Jak tak to chetnie odkupie :naughty:

---------- Post dopisany at 23:46 ---------- Poprzedni post napisany at 23:23 ----------

Szukam i szukam i nie moge znalesc postu na temat oznaczenia zarowek do "postojowek" po Bi-Xsenon , moze ktos przypomniec to oznaczenie? prosze :wink:

Opublikowano

Jakby się kupiło tego rozbitka to może by się i coś na tym zarobiło jeszcze :wink:

---------- Post dopisany at 01:58 ---------- Poprzedni post napisany at 01:55 ----------

Ciekawe, czy motorownia sprawna po tym jest bo jak tak to imo brać :decayed:

Opublikowano

Nie widzę tu nic na czym można było by zarobić fotele z b7 ? Kiera? Listwy zew? Nawet rnsa nie ma sprzedaż pare gratow za 5tys a reszta złomu zostaje

wydaje mi się ze silnik ok ale nie wiadomo jak lpg

Opublikowano

Co do kiedy i podsłuchy Stolkien kiedyś tłumaczył,mi ze z podsłuchy b7 podpisana die tylko jeden nabój i powinna wystrzelić. ale ja czekam aż ktoś z klubowiczy to,potwierdzi- nie czytać że życzę komuś dzwona.

Opublikowano

Autko było w serwisie bo widac folie na kierze i gałce :wink:

Opublikowano

panowie i panie prosze sie mnie nie czepiac..TAK auto kupilem z nie wymienionym rozrzadem olejem w skrzyni slabymi amorami ale co z tego ?jest zrobione i jest git-ara a szydzic sobie mozecie do woli bo mnie to nie boli...ale rymem zajechalem...czapki z glow :D

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Opublikowano

kto mi powie czy do B6 1,9TDi maontowane były dwa różne alternatory??

Opublikowano

Szczerze mowiac to nie jestem pewien ale chyba tak. Ja w ori mialem alternator VALEO 130Amp jak padl to jakis czas jezdzilem na alternatorze z VW PASSAT BOSH 110Amp. Wkoncu udalo mi sie zakupic taki jaki powinien byc i po malym przebiegu i teraz mam zalozony BOSHa 130Amp i kreci dobrze.

Opublikowano

bo na allegrogo są 120 i 140 teraz muszę iść sprawdzić, któy zamówić :kwasny:

bo w moim przy mrozach coś stuka, bo jakiś wałek się wyrobił

Opublikowano
panowie i panie prosze sie mnie nie czepiac..TAK auto kupilem z nie wymienionym rozrzadem olejem w skrzyni slabymi amorami ale co z tego ?jest zrobione i jest git-ara a szydzic sobie mozecie do woli bo mnie to nie boli...ale rymem zajechalem...czapki z glow :D

:banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan:

Młody nie czuje że mu się rymuje:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...