Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

:siema:

Pany ustawiał ktoś bixy na stacji diagnostycznej? Świeca mi w kosmos i chce to ustawić jak należy. Dzwoniłem do kilku stacji kontroli z zapytaniem o regulacje bixenon z adaptacją samopoziomu i nie kumają bazy :kwasny:

Jechać z tym do ASO?

Adaptację robisz tylko czujników, jak zrobisz adp. to podjedź na stację diagnostyczną i na włączonym silniku niech Ci lampy ustawią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5819

  • Wandej

    4740

  • wladi

    3820

  • kaju

    3330

Top użytkownicy w tym temacie

:siema:

Pany ustawiał ktoś bixy na stacji diagnostycznej? Świeca mi w kosmos i chce to ustawić jak należy. Dzwoniłem do kilku stacji kontroli z zapytaniem o regulacje bixenon z adaptacją samopoziomu i nie kumają bazy :kwasny:

Jechać z tym do ASO?

Albo zrób jak domin:decayed: Bierz lapka na stacje właczaj adaptację i jak w czasie adaptacji mechanicznie się wyrównuje wysokośc to mów fachmanom niech kręcą i potem zapisz:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

Pany ustawiał ktoś bixy na stacji diagnostycznej? Świeca mi w kosmos i chce to ustawić jak należy. Dzwoniłem do kilku stacji kontroli z zapytaniem o regulacje bixenon z adaptacją samopoziomu i nie kumają bazy :kwasny:

Jechać z tym do ASO?

Adaptację robisz tylko czujników, jak zrobisz adp. to podjedź na stację diagnostyczną i na włączonym silniku niech Ci lampy ustawią.

czyli jak chce ustawić je na lustrach to nie trzeba robić tych cyrków opisanych poniżej? Wystarczy włączony silnik?

Procedura regulacji xenonów

Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:

- Pojazd musi stać na równym podłożu

- Hamulec ręczny musi być zwolniony

- Zapłon musi być włączony

- Światła wyłączone

- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa 001

[Idż !]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

demontaz4.png

Śruby regulacyjne przy prawym reflektorze:

1 - Śruba regulacyjna służąca do regulacji wysokości

2- Śruba regulacyjna służąca do regulacji wysokości / regulacji poziomej

Przyporządkowanie przy lewym reflektorze jest odbiciem lustrzanym.

– Aby wyregulować wysokość, obracać śruby regulacyjne 1 i 2 o jednakową liczbę obrotów.

– W celu regulacji poziomej obracać tylko śrubę regulacyjną 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:siema:

Pany ustawiał ktoś bixy na stacji diagnostycznej? Świeca mi w kosmos i chce to ustawić jak należy. Dzwoniłem do kilku stacji kontroli z zapytaniem o regulacje bixenon z adaptacją samopoziomu i nie kumają bazy :kwasny:

Jechać z tym do ASO?

Adaptację robisz tylko czujników, jak zrobisz adp. to podjedź na stację diagnostyczną i na włączonym silniku niech Ci lampy ustawią.

czyli jak chce ustawić je na lustrach to nie trzeba robić tych cyrków opisanych poniżej? Wystarczy włączony silnik?

Procedura regulacji xenonów

Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.

Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.

Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:

- Pojazd musi stać na równym podłożu

- Hamulec ręczny musi być zwolniony

- Zapłon musi być włączony

- Światła wyłączone

- Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów

Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:

[Wybór]

[55-Zasięg xenonów]

[Nastawy podst. - 04]

Grupa 001

[Idż !]

Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.

Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.

Teraz przejdź do grupy 002. W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.

[Gotowe, powrót]

http://img201.imageshack.us/img201/8403/demontaz4.png

Śruby regulacyjne przy prawym reflektorze:

1 - Śruba regulacyjna służąca do regulacji wysokości

2- Śruba regulacyjna służąca do regulacji wysokości / regulacji poziomej

Przyporządkowanie przy lewym reflektorze jest odbiciem lustrzanym.

Aby wyregulować wysokość, obracać śruby regulacyjne 1 i 2 o jednakową liczbę obrotów.

W celu regulacji poziomej obracać tylko śrubę regulacyjną 2.

Układ pracuje jak auto chodzi, więc możesz kręcić śrubą i pozycja zostnie zapamiętana. Co innego na samym zapłonie. Stań gdzieś przed ścianą i ustaw sobie sam, a na stacje podjedź tylko to skorygować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie spotkałem się ze stacją, która był to prawidłowo ustawiła ;)

Lepiej porównać z autem, który ma poprawną wysokość.

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

ku... kupował ktoś coś w tym lub w zeszłym tygodniu z GETem? Czekam już drugi tydzień i nic. Telefon milczy. Wiem że oni robią zamówienia co czwartek, ale dwa tygodnie i zero kontaktu to troszkę przesada :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś jakiś fajny rabat w aso? dokładkę muszę kupić :whistling:

jaką?

Pewnie cupra...

Nie :decayed:

S line tył i może dokładki rs4.

Aaa i wczoraj wpadł Led. :banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie spotkałem się ze stacją, która był to prawidłowo ustawiła ;)

Lepiej porównać z autem, który ma poprawną wysokość.

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

ku... kupował ktoś coś w tym lub w zeszłym tygodniu z GETem? Czekam już drugi tydzień i nic. Telefon milczy. Wiem że oni robią zamówienia co czwartek, ale dwa tygodnie i zero kontaktu to troszkę przesada :kwasny:

ustawili mi to za friko, jednak robiłem adaptacje wg procedury serwisowej z lapkiem na kolanach. Nie robili problemów z tym. Zobaczę w nocy jak świecą, najwyżej będę kombinował dalej.

Przy okazji sprawdzili mi zawiechę i mam do wymiany lewą wewn. osłone przegubu :facepalm: Zamówiłem juz w aso i jutro smigam wymienić

Z getem trzeba cierpliwości - ja kiedyś robiłem z kumplem zamowienie za prawie 7500koła i były stresy nieziemskie bo przez miesiąc 0 odezwu z ich strony, ale ostatecznie wszystko przyszło.

---------- Post dopisany at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

WTF?

Audi A4 b6 rs4 zderzak przedni nie s-line (3099073589) - motoAllegro

---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ----------

edit

już wiem :) Hofele

Audi A4 B6 and Audi S4 B6 RSfour Body Kit Styling and aftermarket parts by Hofele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[/color]WTF?

Audi A4 b6 rs4 zderzak przedni nie s-line (3099073589) - motoAllegro

---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ----------

edit

już wiem :) Hofele

Audi A4 B6 and Audi S4 B6 RSfour Body Kit Styling and aftermarket parts by Hofele

Cena spoko , szkoda tylko że to Hofele jest zrobione z włókna szklanego , może i lepszej jakości ale jednak to nie żaden ABS plastik. Byle krawężnik i d*p... . Kumpel ma w A3 fajnie wygląda ale trzeba też bardzo uważać jak się jeździ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś jakiś fajny rabat w aso? dokładkę muszę kupić :whistling:
mam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie spotkałem się ze stacją, która był to prawidłowo ustawiła ;)

Lepiej porównać z autem, który ma poprawną wysokość.

---------- Post dopisany at 12:40 ---------- Poprzedni post napisany at 12:36 ----------

ku... kupował ktoś coś w tym lub w zeszłym tygodniu z GETem? Czekam już drugi tydzień i nic. Telefon milczy. Wiem że oni robią zamówienia co czwartek, ale dwa tygodnie i zero kontaktu to troszkę przesada :kwasny:

ustawili mi to za friko, jednak robiłem adaptacje wg procedury serwisowej z lapkiem na kolanach. Nie robili problemów z tym. Zobaczę w nocy jak świecą, najwyżej będę kombinował dalej.

Przy okazji sprawdzili mi zawiechę i mam do wymiany lewą wewn. osłone przegubu :facepalm: Zamówiłem juz w aso i jutro smigam wymienić

Z getem trzeba cierpliwości - ja kiedyś robiłem z kumplem zamowienie za prawie 7500koła i były stresy nieziemskie bo przez miesiąc 0 odezwu z ich strony, ale ostatecznie wszystko przyszło.

---------- Post dopisany at 13:24 ---------- Poprzedni post napisany at 13:20 ----------

WTF?

Audi A4 b6 rs4 zderzak przedni nie s-line (3099073589) - motoAllegro

---------- Post dopisany at 13:26 ---------- Poprzedni post napisany at 13:24 ----------

edit

już wiem :) Hofele

Audi A4 B6 and Audi S4 B6 RSfour Body Kit Styling and aftermarket parts by Hofele

Wszystko ok, ale zderzak czeka a kratek nie mam ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty jest żeby zamontować składane tylne oparcia do sedana bez składanych oparć?

+1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powidzcie mi jakie hamulce sa w 3.0 ASN? Mozliwe ze 320/288?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany powidzcie mi jakie hamulce sa w 3.0 ASN? Mozliwe ze 320/288?

Tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 występowały zaślepki śrub od wycieraczek przednich? Bo coś to tak dziwnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W b6 występowały zaślepki śrub od wycieraczek przednich? Bo coś to tak dziwnie wygląda.

Występowały:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To podaj nr : P

brak etki:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo roboty jest żeby zamontować składane tylne oparcia do sedana bez składanych oparć?

+1

ja robiłem u siebie ale nie che mi się o tym teraz pisać :kox:

bo jest trochę roboty :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...