Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B6 DIVISION


Nosb

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • jozek726

    5807

  • Wandej

    4734

  • wladi

    3818

  • kaju

    3324

Top użytkownicy w tym temacie

[

Będzie trochę głośniej.

To sie domyśliłem, tylko zastanawia mnie czy duzo, bo w klekocie to raczej nie jest na plus :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować

Tragedii nie ma tylko ten środkowy tłumik :facepalm: jest ucięty przy samej puszcze wiec nie wiem czy da rade go nawet przyspawać tak jak powinien być...

Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink:

No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej...

I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal?

szwagier w a6 wywalił i żadnej różnicy nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ?

A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ?

A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema.

Możesz rozwinać swoją wypowiedz :decayed:

Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samych 2 końcowych z 2.5 jest głośniejszy ewidentnie.

Osobiście mnie to mega wnerwiało w trasie:kwasny:

---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ?

A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema.

Możesz rozwinać swoją wypowiedz :decayed:

Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie.

A od kiedy wydech klekocze? Jak coś to ci silnik klekocze wydech nie ma nic z tym wspólnego. Lekko buczy sobie poprostu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink:

No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej...

I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3:

W seri masz dwa tłumiki (środkowy i końcowy), a teraz ma dwa końcowe, różnicy w dzwięku nie będzie, chyba że kata wywalisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyrzucę katy w 2,5 to zrobi się głośniej, czy tak jak w przypadku B5 będę miał ciszę w aucie nadal?

szwagier w a6 wywalił i żadnej różnicy nie ma

No ja w B5 też wyrzucałem i nie było różnicy, a nie wiem, jakie są róznice zawirowań na jednym i na dwóch kominach i czy w ogóle takie występują. W B5 przy wyższych obrotach nawet fajnie się końcówki odzywały, zobaczymy, jak to w B6 będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma tragedii podjedż do tłumikarza za grosze ci to wszystko pospawa i będzie dobrze , ja z gościem telefonicznie uzgadniałem ,że odetnie tylko tylne wydechy ,a wcześniej zaznaczył linię wzdłuż rur ,żeby łatwiej było spasować
Na samych 2 końcowych z 2.5 jest głośniejszy ewidentnie.

Osobiście mnie to mega wnerwiało w trasie:kwasny:

---------- Post dopisany at 16:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:02 ----------

Teraz moje pytanie jak bym go poskładał do kupy bez środkowego wydechu jak jest teraz to bedzie w dieslu jakaś duża róznica ? Robił ktoś tak ?

A po co Ci ten środkowy tłumik, bardzo dobrze że go niema.

Możesz rozwinać swoją wypowiedz :decayed:

Jakie plusy ? Bo ja widze mały minus bo bedzie chyba jeszcze bardziej klekotać czy to tylko takie gdybanie.

A od kiedy wydech klekocze? Jak coś to ci silnik klekocze wydech nie ma nic z tym wspólnego. Lekko buczy sobie poprostu

Oj źle to ujałem, chodziło mi o ogólny dzwięk :wink:

Jak sobie cenisz komfort i ciszę to z mojej strony nie polecam:wink:

No wiec własnie, jak by to była benzyna to bym nie marudził ale w przypadku diesla to gorzej...

I teraz nie wiem co wykombinowac z tego:shock3:

W seri masz dwa tłumiki (środkowy i końcowy), a teraz ma dwa końcowe, różnicy w dzwięku nie będzie, chyba że kata wywalisz.

Cos w tym jest, czyli mówicie poskładac do kupy tak jak jest bez środkowego i montować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Miałem z BRD teraz mam z S4 :whistling: I mi się podoba :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek składaj jak jest, będzie dobrze :wink:

---------- Post dopisany at 16:11 ---------- Poprzedni post napisany at 16:11 ----------

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

W 1,9 na pewno, bo w 2,5 nie słyszałem turbiny z wydechu, tylko tak jak z katem - przy schodzeniu z obrotów już przy samym końcu dopiero się odezwała.

Bo w 2,5 masz trzy katy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek błądzisz. Porównaj sobie wagę jednego końcowego z wydechu na jedną stronę a końcowy z wydechu na 2 strony. Tak jest przynajmniej w wydechu z 2.5 Tdi. Ty masz Wydech z BRD to też są inne końcowe więc nie ma do końca porównania.

Po wycięciu kata jedynie turbinę słychać:wink:

Miałem z BRD teraz mam z S4 :whistling: I mi się podoba :decayed:

Czyli miałeś tak u siebie że były tylko 2 końcowe bez środkowego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...