Exeo Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Opublikowano 3 Listopada 2010 Możesz spróbować zasłonić czymś część chłodnicy i sprawdzić czy będzie lepiej, ja zasłaniam 1/2 w oplu bo mi się go nie chce robić i pomaga No tak to też jest jakiś sposób, ale w prawie nowym samochodzie trochę głupio kartonować przód
Jarkost Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Jasne że to nie wypada :> ale spróbować nie zaszkodzi oczywiście tylko w celu sprawdzenia czy temperatura dalej będzie spadać. Przypomniałem sobie teraz że mój teściu miał taki sam przypadek w mercedesie Viano jeszcze na gwarancji wojował z serwisem jakieś 6 miesięcy puki się cieplej nie zrobiło ,jakiś mądry pan z salonu powiedział mu że ten typ tak ma bo to jest wersja na ciepłe kraje i ma bardziej wydajny układ chłodzenia :polew: ,muszę się go spytać czy coś wywalczył.
bulk_1986 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Co do termostatu - podczas gotowania w garnku powinien się otworzyć wraz ze wzrostem temperatury nie tak jak piszesz - zamknąć
adbur Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam, Posiadam seata exeo z silnikiem 2.0 tdi CR 143 CAGA (ten sam co w B8) Mam problem następujący: w niskich temperaturach tj. od 3 st i niżej silnik bardzo długo się nagrzewa, jeśli nawet chwyci 90 st to jazda na luzie przez parę sekund powoduje spadek temp do 70 st. Jeśli jest duży mróz i jadę sobie spokojnie w trasie (ogrzewanie na 21,22 st) to nawet nie chwyci 90 st. Jeśli postoję parę minut z rozgrzanym silnikiem 90 st i dam ogrzewanie na 23 st i połowę skali siły nadmuchu momentalnie silnik traci temperaturę do nawet 55 stopni, plus coraz zimniejsze powietrze lecące z nawiewu. ASO na gwarancji wymieniło termostat jednak nic to nie pomogło, dodam tylko że w każdym Exeo z tym silnikiem jest ten sam problem, bo sprawdzałem w 3 sztukach. Poza tym VAG pokazuje właśnie takie temperatury, więc wskaźnik nie przekłamuje. Zarówno importer jak i ASO twierdzą że to normalne zjawisko Ma ktoś pomysł co może być przyczyną niedogrzewania? Oraz czy rzeczywiście Ten Typ Tak Ma? Bardzo bym prosił o opinie fachowców oraz. ew użytkowników B8 z tym silnikiem czy spotkali się z takim zjawiskiem. Dzięki W swoim EXEO mam identycznie jak Ty-jutro mam przegląd po 15000 to się podpytam w serwisie co i jak.
Musashi Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 termostat powinien rozpoczac sie otwierac w tempetaturze powyzej 84C. az do pelnego otwarcia powyzej 90C. zaslanianie chlodnicy to leczenie syfa pudrem. jezeli termostat dziala prawidlowo chlodnica jest praktycznie wylaczona z obiegu
Jarkost Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Termostat faktycznie się otwiera a nie zamyka, sprawdzałem to kilka lat temu i za bardzo nie pamiętałem a jeśli chodzi o temperaturę otwarcia to może mi się coś pomyliło ale wydaje mi się że do opla dostałem termostat alb 55 albo 65 stopni, szukałem termostatu z jak najniższą temperaturą otwarcia. Sorki za wprowadzenie w błąd.
Exeo Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Opublikowano 4 Listopada 2010 Witam, Posiadam seata exeo z silnikiem 2.0 tdi CR 143 CAGA (ten sam co w B8) Mam problem następujący: w niskich temperaturach tj. od 3 st i niżej silnik bardzo długo się nagrzewa, jeśli nawet chwyci 90 st to jazda na luzie przez parę sekund powoduje spadek temp do 70 st. Jeśli jest duży mróz i jadę sobie spokojnie w trasie (ogrzewanie na 21,22 st) to nawet nie chwyci 90 st. Jeśli postoję parę minut z rozgrzanym silnikiem 90 st i dam ogrzewanie na 23 st i połowę skali siły nadmuchu momentalnie silnik traci temperaturę do nawet 55 stopni, plus coraz zimniejsze powietrze lecące z nawiewu. ASO na gwarancji wymieniło termostat jednak nic to nie pomogło, dodam tylko że w każdym Exeo z tym silnikiem jest ten sam problem, bo sprawdzałem w 3 sztukach. Poza tym VAG pokazuje właśnie takie temperatury, więc wskaźnik nie przekłamuje. Zarówno importer jak i ASO twierdzą że to normalne zjawisko Ma ktoś pomysł co może być przyczyną niedogrzewania? Oraz czy rzeczywiście Ten Typ Tak Ma? Bardzo bym prosił o opinie fachowców oraz. ew użytkowników B8 z tym silnikiem czy spotkali się z takim zjawiskiem. Dzięki W swoim EXEO mam identycznie jak Ty-jutro mam przegląd po 15000 to się podpytam w serwisie co i jak. Daj znać w tym temacie. Pewnie będą się wywijali że to normalne [br]Dopisany: 04 Listopad 2010, 23:15_________________________________________________ zaslanianie chlodnicy to leczenie syfa pudrem. Dokładnie
adbur Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 Byłem w serwisie na przeglądzie po 15000km i mówiłem o tym,że przy 3 stopniach na dworze auto rozgrzewa się do 90 st przez około 10kilometrów- serwis stwierdził że to norma i że 2 Exeo stojące jako testówki (kombi i sedan oba 143km) mają tak samo.
Musashi Opublikowano 5 Listopada 2010 Opublikowano 5 Listopada 2010 a co maja mowic. po co sobie robic robote za darmo?
Exeo Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Ponawiam temat, ponieważ wróciły mrozy i być może będzie to lepiej widoczne. Czy ktoś ma taki sam problem jak mój opisany w 1 poście tego tematu w 2.0 tdi CR 143? Dzięki i pozdrawiam.
Galeon Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Otóż wszyscy Panowie którzy twierdzą, że diesle tak mają, nie mają racji.Oczywiście przy niskich temperaturach na zewnątrz,intensywnym ogrzewaniu wnętrza, jeździe na tzw.luzie, czy też wreszcie długotrwałym postoju z włączonym nawiewem ciepła, temperatura może spaść o kilka, no w extremalnych warunkach powiedzmy max.20 stopni.Jeżdżę 8-mym z kolei dieslem i nigdy jeszcze temperatura nie obniżyła się poniżej 75-80 .
Exeo Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Otóż wszyscy Panowie którzy twierdzą, że diesle tak mają, nie mają racji.Oczywiście przy niskich temperaturach na zewnątrz,intensywnym ogrzewaniu wnętrza, jeździe na tzw.luzie, czy też wreszcie długotrwałym postoju z włączonym nawiewem ciepła, temperatura może spaść o kilka, no w extremalnych warunkach powiedzmy max.20 stopni.Jeżdżę 8-mym z kolei dieslem i nigdy jeszcze temperatura nie obniżyła się poniżej 75-80 . Też tak uważam, odkąd jeżdżę dieslami nigdy nie miałem takie problemu.
Jarol Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Otóż wszyscy Panowie którzy twierdzą, że diesle tak mają, nie mają racji.Oczywiście przy niskich temperaturach na zewnątrz,intensywnym ogrzewaniu wnętrza, jeździe na tzw.luzie, czy też wreszcie długotrwałym postoju z włączonym nawiewem ciepła, temperatura może spaść o kilka, no w extremalnych warunkach powiedzmy max.20 stopni.Jeżdżę 8-mym z kolei dieslem i nigdy jeszcze temperatura nie obniżyła się poniżej 75-80 . Zgadzam sie w 100% diesle wcale tak nie maja. Jak temperatura spada podczas jazdy to termostat do wymiany. Temperatura silnik może lekko spać na postoju kiedy silnik nie jest obciążony a jest włączone ogrzewanie, ale po ruszeniu zaraz powinna osiągnąć 90 stopni.
Exeo Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Otóż wszyscy Panowie którzy twierdzą, że diesle tak mają, nie mają racji.Oczywiście przy niskich temperaturach na zewnątrz,intensywnym ogrzewaniu wnętrza, jeździe na tzw.luzie, czy też wreszcie długotrwałym postoju z włączonym nawiewem ciepła, temperatura może spaść o kilka, no w extremalnych warunkach powiedzmy max.20 stopni.Jeżdżę 8-mym z kolei dieslem i nigdy jeszcze temperatura nie obniżyła się poniżej 75-80 . Wymieniony i dalej to samo :gwizdanie: Zgadzam sie w 100% diesle wcale tak nie maja. Jak temperatura spada podczas jazdy to termostat do wymiany.
.Pablo. Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Miałem tdi 1,9 AFN w zimę grzał się dłużej ale jak osiągnął 90 stopni to trzymał cały czas tyle. Teraz mam 2,0 BPW i jak osiągnie temp 90 to trzyma nie zależnie czy na dworze jest -15 czy - 30 stoni. Więc moim zdaniem masz coś nie halo
Exeo Opublikowano 25 Listopada 2010 Autor Opublikowano 25 Listopada 2010 Miałem tdi 1,9 AFN w zimę grzał się dłużej ale jak osiągnął 90 stopni to trzymał cały czas tyle. Teraz mam 2,0 BPW i jak osiągnie temp 90 to trzyma nie zależnie czy na dworze jest -15 czy - 30 stoni. Więc moim zdaniem masz coś nie halo No to wiem na 100% :gwizdanie: W takim razie każde exeo 2.0 tdi cr ma coś nie halo i nie wiedzą co z tym zrobić
obcy82 Opublikowano 25 Listopada 2010 Opublikowano 25 Listopada 2010 Panowie, mam 1.9 tdi AVF i również gdy zjeżdam dłużej z górki, hamuje silnikiem temp spada poniżej 90 st i to normalne ale spada max do około 80 st. Nawet po przejechaniu (w chłodny dzień) 100 km przy dłuższym hamowaniu silnikiem (czy też jeździe na luzie jak kto woli) temp. spadnie o kilka stopni poniżej 90. Ale jak komuś spada poniżej 75 st to raczej coś nie tak z termostatem. Tylko pamiętajcie, że diesle długo się grzeją (bo mają większą sprawność - i dlatego palą mniej od benzyny) więc jeżeli ktoś rozgrzej diesla na odcinku 2 km (zarzynając przy tym turbinę) to niech się nie dziwi, że po przejechaniu kolejnego km na luzie temperatura ostro spada. Dieselek rozgrzewa się po przejechaniu około 10 - 15 km (zależy ile stopni jest na zewnątrz) i po takim dystansie temp nie powinna juz spaść poniżej 75-80 st. gdy jedziecie na luzie
rakud29 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 witam ja wymienilem termostat i przy mrozie -19 stopni temperatura nastawiona 25 to jak jade ostrzej czyli obroty wiecej jak 2300 to trzyma 90 stopni ale jak tylko sie zatrzymam albo jabe ponizej tych obrotow to tak ma 70 stopni co o tym myslicie chyba tak musi byc mam benzyniaka i tam jak zlapie temperature to trzyma ok
ks Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 witam ja wymienilem termostat i przy mrozie -19 stopni temperatura nastawiona 25 to jak jade ostrzej czyli obroty wiecej jak 2300 to trzyma 90 stopni ale jak tylko sie zatrzymam albo jabe ponizej tych obrotow to tak ma 70 stopni co o tym myslicie Też tak mam. Przy -12 jak się silnik nagrzeje do 90 stopni to trzyma tą temperaturę, ale poniżej -15 to temperatura silnika spada jeśli się jeździ na niskich obrotach.
kubson Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Ale te audi są niedopracowane.. Całe szczęście w moim modelu takiego problemu nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się