Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Mam małe podejrzenia że te wszystkie nasze alt nie mają przebiegu po 240kkm.

Sprzęgło wytrzymuje w alt jakieś 200kkm, dzisiaj sprawdziłem sprzęgło i dwumas, sprzęgło jest z sascha, a dwumas z luka. Oryginalnie chyba nie było takich zestawów? Prawda?

Robię dolewkę 250 ml co 1000-1300km.

Jak na przebieg który może wynosić 400kkm chyba nie jest źle i nie ma co się dziwić że ten silnik się kończy.

Edytowane przez tracer123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiele osób porównywało przebiegi ALT i wszystkie mniej więcej wynosiły tyle samo +/- 30tkm więc co. wszystkie kręcone ? ani jednego ori przebiegu ? :P

może się mylę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja według świętej książki serwisowej kupiłem go z przebiegiem 176kkm.

Ale wymienione sprzęgło świadczy o tym że jest spory przebieg lub sprzęgło zostało wymienione przy 100kkm.

Kupiłem auto i sprzęgło było na wykończeniu (po kolejnych 60kkm wymieniłem bo darło juz nity w okładzinie).

Jeśli mój bierze olej tak jak inne z przebiegiem 250kkm to znaczy że są kręcone.

Kilka osób w tym temacie pisało ze nie bierze im oleju mimo przejechanych 200kkm.

Edytowane przez tracer123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już nie dolewam. Jak narazie. Przejechane 700 km plus trasa 240km autostradą z prędkością maks.140km/h a na bagnecie dalej poziom maks, a świece mają ładny jasnobrązowy nalot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dolał przez 1000 km i myśli że jest okej.

mi w trasie zdarza się nie dolewać przez 2500 km i nadal wiem że jest do duuu :D

Edytowane przez tracer123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem że jak narazie nie wzioł oleju, a samochodu nie zmieniałem tylko szersze pierścienie założyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dolewałem 0.5l na 700km a po wymianie pierścieni na szersze nie dolałem jeszcze nic a przejechałem ok.800km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jakie inne pierścienie zakładacie? Jakieś skutki uboczne? Koszty takiej zmiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skutki uboczne to opinie hejterów... Co do wymiany pierścieni bądź generalnego remontu, zależy jakie masz plany co do auta. Możesz zrobić wszystko i mieć spokój na następne 300tk+ lub zrobić tylko to co jest. Longlife jeśli był stosowany na pewno zostawił po sobie ślad i jest coś do wymiany. Szklanki i wariator, głowica do regeneracji

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko z Belgii w 2013 roku 139 tys km. Książka i ASO zgodne w 100%, ale to było widać po aucie, że jak nowe w środku wszystko i long life. Teraz 250 tys i przez te 110 tys co zrobiłem olej był zmieniany już 11 razy (co 10 tys, filtry i olej). Nie narzekam na to, że dolewam olej, ale zaczyna go brać coraz więcej. Nie doszedłem do poziomu litr /1000, ale 500ml/1000km dało mi do myślenia mimo, że to spowodowane jest wyciekiem. Normalnie mam około 200-300 ml/ 1000. Spod pokrywy słyszę jak mi coś hałasuje. Chyba łańcuszek rozrządu. Autkiem zrobiłem 110 tys i planuję jeszcze troszkę nim pojeździć, ale na pewno nie wsadzę 8k w remont silnika. Dbałem, dbam i dbać będzie i zobaczymy jak mi silnik to wynagrodzi, ale spokój z olejem bym z chęcią zrobił :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie szklanki słyszysz, hydrauliczne popychacze zaworów. Ori pierścienie przepalają się, są słabym elementem. Namiar znajdziesz w postach z czerwca na pierścienie

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierścienie nowe mają 1.5 1.75 3mm(olejowy) ja remont robiłem sam, tylko tłoki wysłałem do przetoczenia. Wszystko kosztowało mnie ok 1500zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam rzeczowego fachowca ,który podpowie jak zdiagnozować problem brania oleju z powodu wielu opinii niewiem jak do tego podejsć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...