Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Propozycja rozwiązania brania OLEJU w silniku 2.0 ALT


Attis3

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3.9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

f2f30a293f71075c8a7fceb660226304.jpg

9f5e7f8ce3abecea8759c5cba488b119.jpg

Ile pobiera oleju? Gaz?

Wow :) jak wkleiłeś te zdjęcia :)

Oliwy wcina ok. 1,5 l na 1000 km. Jest Lpg a jazda krótkie dystanse, miasto i czasem krótkie odcinki szybsze. Miesięcznie robie ok 1200 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo białe te świece :/ A więc pewnie na LPG jest ubogo, a to bardzo niedobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kuwa :/ To u mnie jeszcze nie jest az tak zle bo wychodzi 1l/3000 km a tez robie krotkie odcinki z tym ze staram sie jezdzic na niskich obrotach

Edytowane przez strami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

f2f30a293f71075c8a7fceb660226304.jpg

9f5e7f8ce3abecea8759c5cba488b119.jpg

Ile pobiera oleju? Gaz?

Wow :) jak wkleiłeś te zdjęcia :)

Oliwy wcina ok. 1,5 l na 1000 km. Jest Lpg a jazda krótkie dystanse, miasto i czasem krótkie odcinki szybsze. Miesięcznie robie ok 1200 km.

Tapatalk kolego, zainstaluj na smartfon lub tablet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wam się widzą te świece po przejechaniu 10 tyś. Bez lpg, sama pb. pozdroo



O kuwa :/ To u mnie jeszcze nie jest az tak zle bo wychodzi 1l/3000 km a tez robie krotkie odcinki z tym ze staram sie jezdzic na niskich obrotach

masz taki sam pobór oliwy co i u mnie. też jeżdze na niskich obrotach nie piłuje altka aż tak..: )


http://www.directupload.net/file/d/4236/7tsytl84_jpg.htm

jak wam się widzą świece po przejechaniu 10 tyś km. : ) pozdroo

Edytowane przez rafiko259
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece rafiko

c7b5d8608ab737d139719093d7aa103c.jpg

Trzecia wygląda ok. Olej jest spalany, i jedynie remont pomoże.W piątek wyciągam bagnet a na końcu glut :/

Wzrokowo trzeci cylinder jest ok, 1 i 4 jest aż tłusta od oleju, 2 podpadajaca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie nie jest tak zle jak u kolegi te świece powyżej co mu łyka 1,5 litra na tysiać. masakra.? nie.? ;/ ogolnie wymieniam na czas świece.. czarny nalot u mnie może świadczyć o zbyt ubogiej mieszance paliwowo powietrznej.. i raz wskazówka temp ma 90 a raz nie.. jak wył sie silnik i właczy to wskakuje na 90 i troszke mam układ zapowietrzony i teraz jak nagerzej to co róz otworze maske wezme imbusa i odkręce śrubke zeby powietrze wylecialo i jak zacznie woda leciec to zakręcam i tak aż do odpowietrzenia.


i nie ma co narzekać seboo jezdzic i tyle. ; D teraz czeka mnie wymiana oleju LM Mos2 10W40 + FILTR OLEJU MANN . : ) u mnie LM 5l+1l w cenia za 182,50 zł plus mam rabat 20% stałego klienta od kolegi.: d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli układ sam Ci się zapowietrza to szykuj kasę na wymianę uszczelki pod głowicą. Objawy to np na postoju brak ogrzewania, dopiero jak przegazujesz. A przy okazji zobacz w jakim stanie są pierścienie i cylindry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli układ sam Ci się zapowietrza to szykuj kasę na wymianę uszczelki pod głowicą. Objawy to np na postoju brak ogrzewania, dopiero jak przegazujesz. A przy okazji zobacz w jakim stanie są pierścienie i cylindry

a zapowietrzać się może przez nieszczelny czwórnik a dokładnie cieknie nie dużo jak masz oring na czwórniku tam jest taki i cieknie na dól.. gadałem ze przez to jest ze dostaje się powietrze i dlatego tak się robi.. co do objaów to uszczelkę napewno odrzucam kolego.. bo nie mma jakis objawów świadczących o jakiejś uszczelce brak dymienia białego i wgl innych rzeczy.. woda do oleju lub odwrotnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadki z nieszczelnym króćcem z tyłu silnika jakie znam to symboliczne zapowietrzanie i ubytki. Sam dolewalem niecałe 0.5l na pół roku. Ale jeśli jesteś pewien to ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypadki z nieszczelnym króćcem z tyłu silnika jakie znam to symboliczne zapowietrzanie i ubytki. Sam dolewalem niecałe 0.5l na pół roku. Ale jeśli jesteś pewien to ok

pewny pewny jestem.. kolego jak nie bylo ubytku plynu chlodniczego to bylo wszystko oki z grzaniem itd. teraz jak ubytek sie pojawił to taki coś zauwazylem ale sam juz powoli powinien sie odpowietrzyć.. jak wypuszcze powietrze ran drugi raz i powinnoo być oki

a jak już dobrze przegrzeje przejade autem tak z 30 km to przy postoju juz ciagłe grzeje.. wiec nie nie jest tak zle chyba...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000

czyli jak mam na przykład rozumieć to.. ze na górny i dolny wąż od chłodnicy ma być ciepły tak.?? i z tym ze wzrasta to ze druga osoba odpala silnik i ja trzymam górny wąż i jak się robi ciepły to oki tak czy zle to tłumacze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o temperaturę, a o ciśnienie. Jeśli spaliny dostają się do układu chłodzenia to poczujesz je po odpaleniu i przygazowaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chodzi o temperaturę, a o ciśnienie. Jeśli spaliny dostają się do układu chłodzenia to poczujesz je po odpaleniu i przygazowaniu

poczuje je odrazu pod odpaleniu auta ale na zewnatrz z tyłu czy w kabinie .??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najszybciej sprawdzisz ściskając wąż cieczy chlodzacej, i niech ktoś odpali silnik i przygazuje. W sprawnym układzie ciśnienie wzrasta wraz z nagrzewaniem silnika, w niesprawnym momentalnie i narasta z obrotami. Dymienia nie widać przy ubytkach 0.5-1l oleju na 1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...