TooMeeK87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam tak samo jak Ty. Tylko z tymi modyfikacjami trochę zwlekam... z czasem coś odwale pod machą. A do tego jeszcze kat mi zdycha. K..wa szkoda bo auto wcale nie nawala LPG mam za***iście teraz ustawione nic się nie psuje dosłownie NIC tylko je...ny olej i sprawy z tym związane. z tym ALT Po dolewam oleju, poczekam może ktoś coś rozkmini. :gwizdanie:
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Mam tak samo jak Ty. Tylko z tymi modyfikacjami trochę zwlekam... z czasem coś odwale pod machą. A do tego jeszcze kat mi zdycha. K..wa szkoda bo auto wcale nie nawala LPG mam za***iście teraz ustawione nic się nie psuje dosłownie NIC tylko je...ny olej i sprawy z tym związane. z tym ALT Po dolewam oleju, poczekam może ktoś coś rozkmini. :gwizdanie: kup sobie to - http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-passat-1-8t-1-6-2-0-kat-i1636759173.html sprawdzone - dziala
TooMeeK87 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 A jak wymienię kata olej dalej będzie brał to nie rozwali następnego ?? Jak jest z jego żywotnością odnośnie oleju?? W sumie mam oryginał i 207 kkm. ten tez wytrzyma przyzwoite kilometry ??
itor Opublikowano 2 Czerwca 2011 Opublikowano 2 Czerwca 2011 A jak wymienię kata olej dalej będzie brał to nie rozwali następnego ?? Jak jest z jego żywotnością odnośnie oleju?? W sumie mam oryginał i 207 kkm. ten tez wytrzyma przyzwoite kilometry ?? rozwali kazdy nowy katalizator z czasem to w linku to jest zwykla rura - imitacja kata wiec ci nic nie zawali z sparwuje sie bez zarzutu jak ci na vagu zacznie wyskakiwac blad kata to bedziesz wiedzial ze jest do wymiany
fahur Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 normalnie przecialem przewod na pol i wlozylem od strony czwornika i od strony ezektora srubke w przewod gumowy A pamietasz może średnicę śrubki?
itor Opublikowano 3 Czerwca 2011 Opublikowano 3 Czerwca 2011 normalnie przecialem przewod na pol i wlozylem od strony czwornika i od strony ezektora srubke w przewod gumowy A pamietasz może średnicę śrubki? chyba 10
uris Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Już jestem po teście zmodyfikowanej ODMY wersja 2 z mojego postu ,przejechałem dokładnie 1000km i zapalił się olej minimum ,mam wrażenie że po tej modyfikacji więcej bierze oleju .
itor Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Już jestem po teście zmodyfikowanej ODMY wersja 2 z mojego postu ,przejechałem dokładnie 1000km i zapalił się olej minimum ,mam wrażenie że po tej modyfikacji więcej bierze oleju . biorac pod uwage budowe odmy to nielogiczne zeby bralo wiecej niz na starej...
uris Opublikowano 5 Czerwca 2011 Opublikowano 5 Czerwca 2011 Jutro rozbiorę ten MOD i może coś więcej będzie widać ( jakieś kałuże oleju ) albo sucho jak na pustyni .No nic dalej będę coś kombinował bo za tydzień znowu trasa to okazja do testu.
tigy Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 zastanawiam się nad ciśnieniem uris ma rację - może być albo za mała średnica przewietrzania lub może za duża ? .. nie kumam już sytuacji ... może gdzieś jest myk w dolocie ? jakieś uszczelki czy coś .. odciałem cąłkowicie przewietrzanie od dolotu - i dalej olej bierze - czyli wciąganie dolotem jako głowna przyczyna odpada ... gdzieś ze środka ssie ... :/ ...
uris Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Dzisiaj sprawdziłem czy olej się przedostał w tych miejscach co na foto i olej na 100% nie poszedł do dolotu no chyba że przez podciśnienie tym małym wężykiem . Panowie a ta gruszka to w ogóle po co ona jest bo za bardzo nie rozumiem , nie mogli dać zwykłego węża ?? jaką role spełnia gruszka ?
tigy Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 u mnie i odciąłem dojście do serwa i dalej olej idzie - wiem że jest jeszcze przewód pod kanałem dolotowym - z lewej strony jak zdemontujecie przewody - na dole jest przewód na zatrzask który schodzi na dół ... tylko nei wiem gdzie - wyglad jakby mial olej opadać nim ... hmmmm gdzie dochodzi i jaką ma funkcje ?
itor Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 u mnie i odciąłem dojście do serwa i dalej olej idzie - wiem że jest jeszcze przewód pod kanałem dolotowym - z lewej strony jak zdemontujecie przewody - na dole jest przewód na zatrzask który schodzi na dół ... tylko nei wiem gdzie - wyglad jakby mial olej opadać nim ... hmmmm gdzie dochodzi i jaką ma funkcje ? odpowietrzenie skrzyni korbowej
uris Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 Czy olej może znikać przez prowadnice zaworów pomimo dobrych uszczelniaczy na zaworach ? i czy w tedy by kopcił ?
tigy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 odpowietrzenie przez odme i z drugiej strony tez ???
itor Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 odpowietrzenie przez odme i z drugiej strony tez ??? to gora nie jest od skrzyni korbowej
tigy Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 ale oba idą z dołu silnika ... jedno to odma a drugie dochodzi do dolotu od strony kabiny kierowcy
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 ale oba idą z dołu silnika ... jedno to odma a drugie dochodzi do dolotu od strony kabiny kierowcy zobaczcie odme stara i nowa zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:)
fahur Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:) Może jakiś zawór?
itor Opublikowano 10 Czerwca 2011 Opublikowano 10 Czerwca 2011 zwroccie uwage na zgrubienie pod materialem, ciekawe co tam moze byc:) Może jakiś zawór? ale na cholere tam zawor, mi sie wydaje ze tam jest harmonijka tylko taka grubsza niz do tej pory bo tam wlasnie lubilo sobie peknac
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się