xsebo1 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 1.5 gdy ja jadę, 1l gdy żona [emoji16]Teraz się z tego śmieje bo sprawdzam co miesiąc olej w A6, ale wqrwiało mnie sprawdzanie i dolewanie. Brak pomiarów i skutki remontu można obstawiać, albo będzie dobrze albo jak było
doman96b6 Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Sprzedaj to auto póki jest dobrze [emoji3]Nic lepszego nie kupię w tych pieniądzach
Kozacz Opublikowano 20 Września 2017 Opublikowano 20 Września 2017 Czas na moje słowo w temacie po pewnym już przebiegu. Od remontu który był w styczniu zrobiłem około 28 tys km. Pobór który jest aktualnie to 800ml /10k km Polecam więc remont - u mojego mechaniora kosztował 2 tys zł
k232 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 10 godzin temu, Kozacz napisał: Czas na moje słowo w temacie po pewnym już przebiegu. Od remontu który był w styczniu zrobiłem około 28 tys km. Pobór który jest aktualnie to 800ml /10k km Polecam więc remont - u mojego mechaniora kosztował 2 tys zł Pochwal się co dokładnie zrobiłeś ?
tracer123 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 za 2 tys sam bym zrobił remont i jeździłbym do póki by go ruda szmata nie zjadła.
Sulfur Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 (edytowane) Wut... 1L/800km? Silnik do śmietnika... Remont. Innej opcji nie ma. Edytowane 21 Września 2017 przez Sulfur
newALTjerry Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Witam po krótkiej przerwie.. Silnik poskladany, stan oleju ponad pół miarki a świeci się 'oldruck' czyli ciśnienie oleju, mimo że ciśnienie było sprawdzane i jest ok.. Czy może to być wina wskaźników? Tak twierdzi mechanik. Poza tym mam inny problem.. Felgi z otworami 20mm a w środku śruby, same złodziejki 20 szt, nie było nasadki.. 10-kątowa 14mm.. Może posiada ktoś takową..
xsebo1 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 Witam po krótkiej przerwie.. Silnik poskladany, stan oleju ponad pół miarki a świeci się 'oldruck' czyli ciśnienie oleju, mimo że ciśnienie było sprawdzane i jest ok.. Czy może to być wina wskaźników? Tak twierdzi mechanik. Poza tym mam inny problem.. Felgi z otworami 20mm a w środku śruby, same złodziejki 20 szt, nie było nasadki.. 10-kątowa 14mm.. Może posiada ktoś takową.. [emoji6]Czujnik jest w podstawie filtra oleju, teoretycznie możliwe że zimny lut na płycie głównej licznika. Znając życie były by jeszcze inne objawy, więc wykluczyłbym tą opcję Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka
newALTjerry Opublikowano 24 Września 2017 Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) No tak, tylko nie pokazuje żadnego błedu z tym związanego. . Dzis podłączylem Vaga i z silnika wyskoczył tylko błąd 17... Nie pamiętam numeru, bo skasowłem i juz się nie pojawil, ale chyba 17748 a dotyczył G40 i G28.. (natomiast tydzien temu wystąpił tylko G28 błąd 16706). Otóż ten czujnik położenia wałka rozrzadu mechanik 'podobno' wymienił, a problemów z odpalaniem nie ma. Po przegazowaniu ponad 2k/min. załącza sie cisnienie oleju.. ...A może to wina silikonu z miski, który mógłby przytkać smoka?.. ? Edytowane 25 Września 2017 przez newALTjerry
Kozacz Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 W dniu 21.09.2017 o 10:44, k232 napisał: Pochwal się co dokładnie zrobiłeś ? Znalazłem dobrego mechaniko-tokarza, zrobiliśmy wszystko razem, dzięki wam wiedziałem jakie wymiary mają mieć pierścienie, tłoki i cylindry. Wszystko pomierzone sprawdzone, silnik wykąpany w środkach chemicznych na rozpuszczenie syfu, narowkowane tłoki pod szersze pierścienie i tak naprawde tyle. @tracer123 zapraszam do Chełma, daleko nie masz. Niejaki Szelążek w Chełmie na ul. Hrubieszowskiej mi opanował ten motor. Tyle że sam załatwiłem sobie części - miałem taniej od niego
pavvel89 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Ile kosztowała taka przyjemność i ile dni? daj znać, bo też niestety powoli się przymierzam do REMONTU
k232 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 25 minut temu, pavvel89 napisał: Ile kosztowała taka przyjemność i ile dni? daj znać, bo też niestety powoli się przymierzam do REMONTU Dokładnie 8 postów do góry i masz wszystko napisane.
Kozacz Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 1500 chciał mechanior za rozebranie złożenie i przerobienie tłoków. 600zl części potrzebne na remont (tyle że bez zniżek będzie ciut drożej). Ja sobie dorzuciłem do tego rozrząd i pare innych pierdół jak było wszystko na stole, ale o tym nie piszę bo to nie ma znaczenia. Czas tylko problem bo gość ma dużo roboty (z jednej strony się cieszyłem bo skoro ma dużo roboty to nie znaczy że jest partaczem) i czekałem 2 tygodnie bo często dochodziły roboty na "już". Cóż ten tydzień dłużej biorąc pod uwage wizję braku tej znienawidzonej lampy alladyna co chwilę
zapsu Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Czekamy na testy długodystansowe, rzędu 20-30 tys. km. Trzymam kciuki Wykonałem właśnie obliczeń kosztów oleju na dolewki. Wyszło mi, że wydałem ekstra na olej 1500 zł, a samochodem przejechałem 120k km. Nadal wyszło taniej niż remont. Ja przyzwyczaiłem się do postojów i dolewek, pomimo, że jeżdżę sporo. Jednakże nigdy mi to nie przeszkadzało. Zdecydowanie bardziej przeszkadzałoby mi wykonanie remontu za kilka tysięcy i ryzyko, że nie przyniesie efektów. Już prędzej bym zrobił swap do 1.8T. Nie zmienia to faktu, że jak widać są osoby którym się udało, co daje nadzieje następnym osobom. Tak trzymać! Remontować, lać, albo sprzedać.
turek 73 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Szkoda kasy na remont. Zmienić silnik na 1.8t i dopiero poczuje się że auto jeździ bo alt to porażka
zapsu Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 Z tym altkiem porażką to nie przesadzaj. Silnik jest ekonomiczny i niezawodny.
k232 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 12 minut temu, zapsu napisał: ekonomiczny Gdzie on jest ekonomiczny? Mało paliwa może pali ale za to nadrabia olejem
tracer123 Opublikowano 26 Września 2017 Opublikowano 26 Września 2017 5 godzin temu, turek 73 napisał: Szkoda kasy na remont. Zmienić silnik na 1.8t i dopiero poczuje się że auto jeździ bo alt to porażka zmienić silnik za 6? 7? tys zł tylko by poczuć moc od dołu, bo tak na prawdę ALT od 3300rpm dobrze ciągnie (tak jak olej)
audiabk Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 Za kilka lat będziecie szukać aut z takim silnikiem.
turek 73 Opublikowano 27 Września 2017 Opublikowano 27 Września 2017 17 godzin temu, tracer123 napisał: zmienić silnik za 6? 7? tys zł tylko by poczuć moc od dołu, bo tak na prawdę ALT od 3300rpm dobrze ciągnie (tak jak olej) Tak ciągnie, ale tylko olej. A całego swapa zrobisz 5 tyś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się