Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Jakie koszty podniesienia mocy??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jakie koszty do podniesienia mocy w afn 110 km tak do 150-160 ps? czytałem ze program nie wystarczy ze trzeba wymienic turbo itd,jakie koszty mniej wiecej do osiagnieca takiej mocy i co wymienic zeby sie nic nie działo???pzdr

Opublikowano

turbo AWX, BRD, wtryski AL lub inne, FMIC no i program :good:

koszt hyyy...

turbo 700-1000 , wtryski koło około 1000, FMIC to różnie od 600 -1200 , i program zalezy gdzie około tysiaka i mozna śmigać :kox:

Opublikowano

troche za mocno rozpedziles sie z tym AL, Kolega ma AFN-a[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:34_________________________________________________ale fakt ok 4tzl trza wybulic

Opublikowano

troche za mocno rozpedziles sie z tym AL, Kolega ma AFN-a[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:34_________________________________________________ale fakt ok 4tzl trza wybulic

a no racja ja wedle mojegoo AJM-a myslałem :decayed:

Opublikowano

A po co kolego odrazu aż 160 koni. Na samym programie mozna pociagnac do 130 bez problemu na poczatek. Jak to za mało bedzie to wtedy robic dalej....

Opublikowano

no i przestraszyliście kolegę ceną, chyba zrezygnował :tongue4:

Wcale mu się nie dziwię :decayed: najzwyczajniej w świecie średnio to się opłaca :tongue4:

Opublikowano

Sam program to przyrost 135-140km - koszt 800-1200zł

Chcesz wiecej :naughty:

ingerujesz w mechanike

Zmiana turbo na AWX to koszt 500-1500zł - przyrost max 150km :gwizdanie:

Zmiana wtrysków 216(kompletne to koszt 1200-1400zł mozesz też wymienic same końcówki bedzie taniej)

Montaz większego Coolera FMIC albo od Alfy w ori miejsce, w przypadku FMIC min 500zł z załozeniem ze sam sobie wszystko robisz :gwizdanie:

Z takim setupem zrobi sie na jakieś ~160km

kolejne koszty przypadkowe to wymiana sprzęgła(troche boli kieszeń) przepływomierz węże gumowe itd

Ogólnie zeby AFN miał te 155-160km trzeba wrzucić z 5tys :kox:

na 18X kuca trzeba z 7tys władować :gwizdanie:

Opublikowano

Sam program to przyrost 135-140km - koszt 800-1200zł

Chcesz wiecej :naughty:

ingerujesz w mechanike

Zmiana turbo na AWX to koszt 500-1500zł - przyrost max 150km :gwizdanie:

Zmiana wtrysków 216(kompletne to koszt 1200-1400zł mozesz też wymienic same końcówki bedzie taniej)

Montaz większego Coolera FMIC albo od Alfy w ori miejsce, w przypadku FMIC min 500zł z załozeniem ze sam sobie wszystko robisz :gwizdanie:

Z takim setupem zrobi sie na jakieś ~160km

kolejne koszty przypadkowe to wymiana sprzęgła(troche boli kieszeń) przepływomierz węże gumowe itd

Ogólnie zeby AFN miał te 155-160km trzeba wrzucić z 5tys :kox:

na 18X kuca trzeba z 7tys władować :gwizdanie:

5tyś minimum :decayed:

ale na początek mozesz własnie walnąć sam program i jest git :good:

Opublikowano

dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic

lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:

Opublikowano

W v techu mozna wypozyczyc boxa, zalozysz i zobaczysz przez miesiac jezdzenia czy ci taka moc ci wystarczy czy dodatkowo ingrowac w mechanike

Opublikowano

dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic

lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:

AWX + program ja teraz tak robie :good:

Opublikowano

dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic

lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:

AWX + program ja teraz tak robie :good:

A nie lepiej kupić AWX w b6? niż pakować w b5

Opublikowano

dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic

lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:

AWX + program ja teraz tak robie :good:

ty to turbo tylko wkładasz :tongue4: a ja pisałem o calym silniku

Opublikowano

dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic

lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:

AWX + program ja teraz tak robie :good:

ty to turbo tylko wkładasz :tongue4: a ja pisałem o calym silniku

aaaa no faktycznie :tongue4:

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ?

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ?

jak załozysz samo turbo, to cos tam sie poprawi w odczuciach góra skoro masz program obecnie, ale bez korekty obecnego softu nie bedzie dużych róznic :wink4: Jelsi byś sie zdecydował na taki zabieg i robił korekte softu to załóż chociaz nadkole S4(wentylowane)

Opublikowano

ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ?

jak załozysz samo turbo, to cos tam sie poprawi w odczuciach góra skoro masz program obecnie, ale bez korekty obecnego softu nie bedzie dużych róznic :wink4: Jelsi byś sie zdecydował na taki zabieg i robił korekte softu to załóż chociaz nadkole S4(wentylowane)

Jeśli wcześniej działało wszystko dobrze i turbo pompowało tyle co miało pompować to nic nie odczujesz, jeszcze jak trafisz na trefny egzemplarz i turbo będzie późno wstawać..to może być nawet gorzej. Wyczyść te co masz i jeździj, kase zatrzymaj jak ci się sypnie te co masz to wtedy wkładaj większe i na korekte ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...