szysz4 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 jakie koszty do podniesienia mocy w afn 110 km tak do 150-160 ps? czytałem ze program nie wystarczy ze trzeba wymienic turbo itd,jakie koszty mniej wiecej do osiagnieca takiej mocy i co wymienic zeby sie nic nie działo???pzdr
jozek726 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 turbo AWX, BRD, wtryski AL lub inne, FMIC no i program koszt hyyy... turbo 700-1000 , wtryski koło około 1000, FMIC to różnie od 600 -1200 , i program zalezy gdzie około tysiaka i mozna śmigać
Dev Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 troche za mocno rozpedziles sie z tym AL, Kolega ma AFN-a[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:34_________________________________________________ale fakt ok 4tzl trza wybulic
jozek726 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 troche za mocno rozpedziles sie z tym AL, Kolega ma AFN-a[br]Dopisany: 05 Grudzień 2010, 13:34_________________________________________________ale fakt ok 4tzl trza wybulic a no racja ja wedle mojegoo AJM-a myslałem
krzysieqakces Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 no i przestraszyliście kolegę ceną, chyba zrezygnował
dante0018 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 A po co kolego odrazu aż 160 koni. Na samym programie mozna pociagnac do 130 bez problemu na poczatek. Jak to za mało bedzie to wtedy robic dalej....
davidoati Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 no i przestraszyliście kolegę ceną, chyba zrezygnował Wcale mu się nie dziwię najzwyczajniej w świecie średnio to się opłaca
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Opublikowano 5 Grudnia 2010 Sam program to przyrost 135-140km - koszt 800-1200zł Chcesz wiecej ingerujesz w mechanike Zmiana turbo na AWX to koszt 500-1500zł - przyrost max 150km :gwizdanie: Zmiana wtrysków 216(kompletne to koszt 1200-1400zł mozesz też wymienic same końcówki bedzie taniej) Montaz większego Coolera FMIC albo od Alfy w ori miejsce, w przypadku FMIC min 500zł z załozeniem ze sam sobie wszystko robisz :gwizdanie: Z takim setupem zrobi sie na jakieś ~160km kolejne koszty przypadkowe to wymiana sprzęgła(troche boli kieszeń) przepływomierz węże gumowe itd Ogólnie zeby AFN miał te 155-160km trzeba wrzucić z 5tys na 18X kuca trzeba z 7tys władować :gwizdanie:
jozek726 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Sam program to przyrost 135-140km - koszt 800-1200zł Chcesz wiecej ingerujesz w mechanike Zmiana turbo na AWX to koszt 500-1500zł - przyrost max 150km :gwizdanie: Zmiana wtrysków 216(kompletne to koszt 1200-1400zł mozesz też wymienic same końcówki bedzie taniej) Montaz większego Coolera FMIC albo od Alfy w ori miejsce, w przypadku FMIC min 500zł z załozeniem ze sam sobie wszystko robisz :gwizdanie: Z takim setupem zrobi sie na jakieś ~160km kolejne koszty przypadkowe to wymiana sprzęgła(troche boli kieszeń) przepływomierz węże gumowe itd Ogólnie zeby AFN miał te 155-160km trzeba wrzucić z 5tys na 18X kuca trzeba z 7tys władować :gwizdanie: 5tyś minimum ale na początek mozesz własnie walnąć sam program i jest git
szysz4 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic
Kowi87 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie:
Iron Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 W v techu mozna wypozyczyc boxa, zalozysz i zobaczysz przez miesiac jezdzenia czy ci taka moc ci wystarczy czy dodatkowo ingrowac w mechanike
jozek726 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie: AWX + program ja teraz tak robie
davidoati Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie: AWX + program ja teraz tak robie A nie lepiej kupić AWX w b6? niż pakować w b5
Kowi87 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie: AWX + program ja teraz tak robie ty to turbo tylko wkładasz a ja pisałem o calym silniku
jozek726 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 dzieki za info,trzeba sie teraz zastanowic lepiej to cie wyjdzie swapujac silnik AWX, za 5tys będziesz miał 130km + program :gwizdanie: AWX + program ja teraz tak robie ty to turbo tylko wkładasz a ja pisałem o calym silniku aaaa no faktycznie
Texi89 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ?
Kowi87 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ? jak załozysz samo turbo, to cos tam sie poprawi w odczuciach góra skoro masz program obecnie, ale bez korekty obecnego softu nie bedzie dużych róznic Jelsi byś sie zdecydował na taki zabieg i robił korekte softu to załóż chociaz nadkole S4(wentylowane)
jnx Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 ja mam takie pytanie ,bo mam AFN-a po chipie. Ostatnio okazało się, że turbina nadaję się do czyszczenia i chciałem się zapytać czy opłaca się zakładać samo turbo z AWX czy lepiej wyczyścić tą co mam ? jak załozysz samo turbo, to cos tam sie poprawi w odczuciach góra skoro masz program obecnie, ale bez korekty obecnego softu nie bedzie dużych róznic Jelsi byś sie zdecydował na taki zabieg i robił korekte softu to załóż chociaz nadkole S4(wentylowane) Jeśli wcześniej działało wszystko dobrze i turbo pompowało tyle co miało pompować to nic nie odczujesz, jeszcze jak trafisz na trefny egzemplarz i turbo będzie późno wstawać..to może być nawet gorzej. Wyczyść te co masz i jeździj, kase zatrzymaj jak ci się sypnie te co masz to wtedy wkładaj większe i na korekte ;-)
Texi89 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 no chyba tak zrobię mechanik polecił mi dobrego gościa co wyczyści mi za ok 200 zł z piaskowaniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się