akjam Opublikowano 4 Maja 2011 Opublikowano 4 Maja 2011 dzisiaj z kumplami ze wsi pojechaliśmy strzelić sobie parę fotek :polew: ogólnie moja a4 stoi jak koza dostałem tez zaproszenie na VAG Event więc nie jest źle No rzeczywiście koza...
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 no w porównaniu do reszty to linie podwozia ma dużo wyżej stąd stoi jak koza [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________ cichuteńko wszystko przejedź przez jakiś odcinek z serią łat, a juz cicho nie będzie jak ci się trafia taki dobry odcinek ze 40-50m... na końcówce już zawais będzie głupiał tyci
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 nawet nie wyobrażasz sobie po jak krętych a zarazem dziurawych drogach czasami użytkuje auto jednocześnie ciesząc się mocą i napędem i zero problemów obojętnie czy opona ma profil 40 czy 35, raz mi tylko w ulewie lekko sprężyna lub ewentualnie tłoczysko od wilgoci skrzypiało ale to może przez parę kilometrów, a tak to z dobre 10tys km i nic, a wszystko skręcone jest dosyć nisko
mystic.pl Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Rdzewek koniecznie musisz coś z wydechem pokombinować, ale poza tym furka wygląda malyna
Bieniek Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Rdzewek u nas nie da sie cieszyc moca i napedem przy 19" i tak niskiej oponie
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Rdzewek u nas nie da sie cieszyc moca i napedem przy 19" i tak niskiej oponie nie no co bez przesady, tutaj akurat między Lęborkiem a Wejherowem jest parę świetnych tras, krętych o fajnie wyprofilowanych zakrętach i gładkiej powierzchni, no i co najważniejsze znikomym ruchu, sama krajowa 6 też jest super, tylko za dużo pojazdów zaczęło nią śmigać (kiedyś było zdecydowanie spokojniej) parę tras jest tragicznych jak np Lębork-Łeba ale je też już zaczynają poprawiać. Kłopoty zaczynają się w małych wioskach no i co najgorsze w miastach, tam to prawdziwa walka o przetrwanie. Chociaż przyznaje że przekładam koła gdy chce bardziej agresywnie pośmigać, jutro jadę do Warszawy i też nie wyobrażam sobie wypatrywania dziur ze 100m i śmigania na 19" przy 40km/h No ale coś za coś, chociaż muszę przyznać że drogi się poprawiają, robi się coraz ciekawiej. Zauważcie że tam gdzie położą 15km świeżego, nowego asfaltu, i nie będą po nim śmigać żadne ciężarówki to taka trasa na prawdę ładnych parę lat będzie ok. Cieszy mnie też to że np na małych PGR-owskich wioskach coraz częściej można spotkać świetne drogi. Chociaż najśmieszniejszą sprawa jest jakość tych dróg, gdy drogę dofinansowuje unia, to stawia wymagania jakościowe, droga wtedy jest gładka, dobrze podsypana wykonana z dobrego kruszywa. Jednak gdy samorządy zabierają się za coś same, powierzchnia jest słaba, gdy opona ma kontakt z asfaltem strasznie hałasuje, a po 2 latach na krawędziach powstają wyrwy. No ale nie można odmówić tego że zmienia się wszystko na lepsze [br]Dopisany: 05 Maj 2011, 10:13_________________________________________________a jak tylko sąsiad zamontuje nowy podnośnik wlatują nowe końcówki
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 nawet nie wyobrażasz sobie po jak krętych a zarazem dziurawych drogach czasami użytkuje auto jednocześnie ciesząc się mocą i napędem i zero problemów obojętnie czy opona ma profil 40 czy 35, raz mi tylko w ulewie lekko sprężyna lub ewentualnie tłoczysko od wilgoci skrzypiało ale to może przez parę kilometrów, a tak to z dobre 10tys km i nic, a wszystko skręcone jest dosyć nisko nie mówie o skrzypieniu a bardziej o uderzeniach i pracy zawieszenia, każde zawieszenie hałasuje na nierównościach słyszymy to w postaci hmm... puknięć łupnięć itp... kwestia tego jak to wygląda na twoim KW u mnie przy -60mm na długim ciągu nierówności łat słychać efekty dźwiękowe.
Ponior Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Ale pojechałeś. Fele extra, aż nie można przestać się gapić :slina: Na tej glebie tym bardziej to wygląda. A ja podnosze dla odmiany auto bo mi zanisko siedzi i wale o krawężniki. pozwodzenia z nowym zawieszeniem.
_Makki_ Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 Rdzewek_RdK: Twoja B7 wyglada very ! Mialem taki zawias w 2 autach i dotychczas to najlepsze na czym jezdzilem. Jezeli moge tylko dodac cos od siebie to jezeli masz takie fele w czarnym polysku to woz ze soba cos do odswierzania opon Bo felga w polysku a guma matowa to tak troche nie halo. Ale to moje osobiste zdanie. A szczegolnie do zdjec. NO chyba ze nie lubisz opon w polysku. Ale sa tez preparaty ktore odswierzaja gume ale efekt koncowy pozostaje matowy.. Tak to jest super a tyl bez wycieraczki
Rdzewek_RdK Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Opublikowano 5 Maja 2011 Dzięki, ale jeszcze trochę trzeba poprawić żeby to wyglądało Makki pierwsze foty były zrobione zanim przejechałem całość QD i nasmarowałem opony, na późniejszych zdjęciach już widać ciemne koło, zawsze wożę ze sobą Hot Shine'a od Mega i dobrą gobęczke. Tak jak mówisz czarna opona jest bardzo ważna przy ciemnych kołach.
mgtan Opublikowano 5 Maja 2011 Opublikowano 5 Maja 2011 patrze na twoje fotki i jednak potwierdzić mogę to co kiedyś usłyszałem... do obniżania auta bardzije niż do jazdy cywilnej...to trzeba auta czarnego... u ciebie jest spoko u mnie kicha na takich nastawach.
Maciek80 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 A przednie koła nie trą Ci o rant nadkola? Szczególnie na skręconych kołach jak wjedziesz w dziurę/zagłębienie ?
antonio Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 dzisiaj z kumplami ze wsi pojechaliśmy strzelić sobie parę fotek :polew: ogólnie moja a4 stoi jak koza dostałem tez zaproszenie na VAG Event więc nie jest źle super teraz wygląda
mgtan Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 A przednie koła nie trą Ci o rant nadkola? Szczególnie na skręconych kołach jak wjedziesz w dziurę/zagłębienie ? nic nie obciera. koło pracuje w nadkolu a skok amora jest bardzo krótki.
Maciek80 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 A przednie koła nie trą Ci o rant nadkola? Szczególnie na skręconych kołach jak wjedziesz w dziurę/zagłębienie ? nic nie obciera. koło pracuje w nadkolu a skok amora jest bardzo krótki. No to ładnie, ja niestety nie mam tak fajnie. Przy podobnej glebie mam od wewnątrz rant nadkola zeszlifowany do gołej blachy, no ale ja mam H&R a nie legendarne KW . Ale może to efekt ET 35 i felgi szerokiej na 8,5" z oponą 235. Zastanawiam się czy będzie trzeć na 225 lub nawet 215. Nie chce podnosić auta ale jeśli nic nie wymyślę to będę musiał bo zimą pojawi się ruda i wpier...niczy mi błotniki
Maciek80 Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 Mam kompletny gwint H&R na przedzie ale kupiłem używkę, przebieg nieznany :> Trzeba też dodać że wg katalogu zalecane obniżenie to max -60mm, ja jak porównywałem z kumplem który ma -50 to na oko mam ok -65mm, więc może tu jest pies pogrzebany. To mój pierwszy gwint więc dopiero "obczajam" sprawę A żeby nie było offtopu to Rdzewek - fajne auto. Wpadnij do Ola na spota, nic się nie bój dasz radę wjechać
mgtan Opublikowano 6 Maja 2011 Opublikowano 6 Maja 2011 no to jeśli masz obniżony o 5mm ponżej rekomendowanego no to powodzenia..
Rdzewek_RdK Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Opublikowano 6 Maja 2011 nie no bez paniki Panowie, znam mnóstwo osób którzy mają auta skręcone poniżej zaleceń lub nawet powywalali sprężynki pomocnicze a mimo to amory pracują im całkiem nieźle, nic nie hałasuje wszystko jest ładnie wybierane. Więc nie ma reguły, i też nie można od razu trząść się z tego powodu że zjechało się o parę mm poniżej minimum. Powodów może być co najmniej parę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się