Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKN] 3.0 TDI, pakiet czerń - RECARO, Listwy S4 - 24.11.11r.


Rdzewek_RdK

Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj z kumplami ze wsi pojechaliśmy strzelić sobie parę fotek :polew: :polew:

ogólnie moja a4 stoi jak koza :bag:

dostałem tez zaproszenie na VAG Event więc nie jest źle

DSC_0413%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0457%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0467%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0442%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0474%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0487%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0495%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0534%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0536%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0561%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0514%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0495%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0499%20%5B1024x768%5D.JPG

No rzeczywiście koza... :wink4::slina:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w porównaniu do reszty to linie podwozia ma dużo wyżej stąd stoi jak koza :)[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 09:43_________________________________________________

cichuteńko wszystko :wink4:

przejedź przez jakiś odcinek z serią łat, a juz cicho nie będzie :) jak ci się trafia taki dobry odcinek ze 40-50m... na końcówce już zawais będzie głupiał tyci :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wyobrażasz sobie po jak krętych a zarazem dziurawych drogach czasami użytkuje auto jednocześnie ciesząc się mocą i napędem i zero problemów obojętnie czy opona ma profil 40 czy 35, raz mi tylko w ulewie lekko sprężyna lub ewentualnie tłoczysko od wilgoci skrzypiało ale to może przez parę kilometrów, a tak to z dobre 10tys km i nic, a wszystko skręcone jest dosyć nisko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzewek koniecznie musisz coś z wydechem pokombinować, ale poza tym furka wygląda malyna :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzewek u nas nie da sie cieszyc moca i napedem przy 19" i tak niskiej oponie :kwasny:

nie no co bez przesady, tutaj akurat między Lęborkiem a Wejherowem jest parę świetnych tras, krętych o fajnie wyprofilowanych zakrętach i gładkiej powierzchni, no i co najważniejsze znikomym ruchu, sama krajowa 6 też jest super, tylko za dużo pojazdów zaczęło nią śmigać (kiedyś było zdecydowanie spokojniej) parę tras jest tragicznych jak np Lębork-Łeba ale je też już zaczynają poprawiać. Kłopoty zaczynają się w małych wioskach no i co najgorsze w miastach, tam to prawdziwa walka o przetrwanie.

Chociaż przyznaje że przekładam koła gdy chce bardziej agresywnie pośmigać, jutro jadę do Warszawy i też nie wyobrażam sobie wypatrywania dziur ze 100m i śmigania na 19" przy 40km/h

No ale coś za coś, chociaż muszę przyznać że drogi się poprawiają, robi się coraz ciekawiej. Zauważcie że tam gdzie położą 15km świeżego, nowego asfaltu, i nie będą po nim śmigać żadne ciężarówki to taka trasa na prawdę ładnych parę lat będzie ok. Cieszy mnie też to że np na małych PGR-owskich wioskach coraz częściej można spotkać świetne drogi. Chociaż najśmieszniejszą sprawa jest jakość tych dróg, gdy drogę dofinansowuje unia, to stawia wymagania jakościowe, droga wtedy jest gładka, dobrze podsypana wykonana z dobrego kruszywa. Jednak gdy samorządy zabierają się za coś same, powierzchnia jest słaba, gdy opona ma kontakt z asfaltem strasznie hałasuje, a po 2 latach na krawędziach powstają wyrwy.

No ale nie można odmówić tego że zmienia się wszystko na lepsze :wink4:[br]Dopisany: 05 Maj 2011, 10:13_________________________________________________a jak tylko sąsiad zamontuje nowy podnośnik wlatują nowe końcówki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie wyobrażasz sobie po jak krętych a zarazem dziurawych drogach czasami użytkuje auto jednocześnie ciesząc się mocą i napędem i zero problemów obojętnie czy opona ma profil 40 czy 35, raz mi tylko w ulewie lekko sprężyna lub ewentualnie tłoczysko od wilgoci skrzypiało ale to może przez parę kilometrów, a tak to z dobre 10tys km i nic, a wszystko skręcone jest dosyć nisko

nie mówie o skrzypieniu a bardziej o uderzeniach i pracy zawieszenia, każde zawieszenie hałasuje na nierównościach słyszymy to w postaci hmm... puknięć łupnięć itp... kwestia tego jak to wygląda na twoim KW :) u mnie przy -60mm na długim ciągu nierówności łat słychać efekty dźwiękowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale pojechałeś. :slina: Fele extra, aż nie można przestać się gapić :slina: :slina:

Na tej glebie tym bardziej to wygląda. :good:

A ja podnosze dla odmiany auto bo mi zanisko siedzi i wale o krawężniki. :tongue4:

pozwodzenia z nowym zawieszeniem. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rdzewek_RdK: Twoja B7 wyglada very :good::naughty:! Mialem taki zawias w 2 autach i dotychczas to najlepsze na czym jezdzilem.

Jezeli moge tylko dodac cos od siebie to jezeli masz takie fele w czarnym polysku to woz ze soba cos do odswierzania opon :) Bo felga w polysku a guma matowa to tak troche nie halo. Ale to moje osobiste zdanie. A szczegolnie do zdjec.

NO chyba ze nie lubisz opon w polysku. Ale sa tez preparaty ktore odswierzaja gume ale efekt koncowy pozostaje matowy..

Tak to jest super a tyl bez wycieraczki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, ale jeszcze trochę trzeba poprawić żeby to wyglądało

Makki pierwsze foty były zrobione zanim przejechałem całość QD i nasmarowałem opony, na późniejszych zdjęciach już widać ciemne koło, zawsze wożę ze sobą Hot Shine'a od Mega i dobrą gobęczke. Tak jak mówisz czarna opona jest bardzo ważna przy ciemnych kołach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrze na twoje fotki i jednak potwierdzić mogę to co kiedyś usłyszałem... do obniżania auta bardzije niż do jazdy cywilnej...to trzeba auta czarnego... u ciebie jest spoko u mnie kicha na takich nastawach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przednie koła nie trą Ci o rant nadkola? Szczególnie na skręconych kołach jak wjedziesz w dziurę/zagłębienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj z kumplami ze wsi pojechaliśmy strzelić sobie parę fotek :polew: :polew:

ogólnie moja a4 stoi jak koza :bag:

dostałem tez zaproszenie na VAG Event więc nie jest źle

DSC_0413%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0457%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0467%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0442%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0474%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0487%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0495%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0534%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0536%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0561%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0514%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0495%20%5B1024x768%5D.JPG

DSC_0499%20%5B1024x768%5D.JPG

super teraz wygląda :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przednie koła nie trą Ci o rant nadkola? Szczególnie na skręconych kołach jak wjedziesz w dziurę/zagłębienie ?

nic nie obciera. koło pracuje w nadkolu a skok amora jest bardzo krótki.

No to ładnie, ja niestety nie mam tak fajnie. Przy podobnej glebie mam od wewnątrz rant nadkola zeszlifowany do gołej blachy, no ale ja mam H&R a nie legendarne KW :decayed:. Ale może to efekt ET 35 i felgi szerokiej na 8,5" z oponą 235. Zastanawiam się czy będzie trzeć na 225 lub nawet 215. Nie chce podnosić auta ale jeśli nic nie wymyślę to będę musiał bo zimą pojawi się ruda i wpier...niczy mi błotniki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kompletny gwint H&R na przedzie ale kupiłem używkę, przebieg nieznany :> Trzeba też dodać że wg katalogu zalecane obniżenie to max -60mm, ja jak porównywałem z kumplem który ma -50 to na oko mam ok -65mm, więc może tu jest pies pogrzebany. To mój pierwszy gwint więc dopiero "obczajam" sprawę :decayed:

A żeby nie było offtopu to Rdzewek - fajne auto. Wpadnij do Ola na spota, nic się nie bój dasz radę wjechać :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no bez paniki Panowie, znam mnóstwo osób którzy mają auta skręcone poniżej zaleceń lub nawet powywalali sprężynki pomocnicze a mimo to amory pracują im całkiem nieźle, nic nie hałasuje wszystko jest ładnie wybierane. Więc nie ma reguły, i też nie można od razu trząść się z tego powodu że zjechało się o parę mm poniżej minimum. Powodów może być co najmniej parę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...