Flyer Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 nic a nic, trafilem 2 szt 10mm H&R i chyba pozostaje mi tylko zamowic kolejne 2 szt z USA.
Rdzewek_RdK Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 no wstyd się przyznać że nic nie zrobiłem.. ale Fly spokojnie nie zamawiaj od poniedziałku działam w temacie. Mamy po prostu bardzo dużo pracy i czasami człowiek nie myśli o takich rzeczach, swoje dystanse na swój nazwijmy to własny wzór zrobiłem sobie sam, ale te wg wzoru który podesłał mystic będą profi
marcin_o23 Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 też bym się pisał na takie dystanse jak by była możliwość chodzi mi o 10mm
marmaj Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok.
Wojtek_A4 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Dobre...
A4_Dominik_WAW Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda
Tomeks Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 tez uważam,że felgi powinny być spiłowane ,dodatkowo spiłowałbym rdzawemu fecjatę :gwizdanie: ...może by w końcu coś wyrwał
marmaj Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :)
Rdzewek_RdK Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 tez uważam,że felgi powinny być spiłowane ,dodatkowo spiłowałbym rdzawemu fecjatę :gwizdanie: ...może by w końcu coś wyrwał Tutaj pomógł ten sam chirurg u którego masz zniżkę stałego klienta :decayed: Wracając do felg porozwiewam parę tez nad którymi spora część z was się głowi po 1 opony jakie są założone były kupione pod felgę o szerokości 8.5 cala, kupione były nówki w naprawdę świetnej kasie, dla mnie nie ma większego sensu sprzedawać za bezcen tych opon aby kupić jakieś używki które by były tylko troszkę szersze po 2 akurat taki naciąg był w planach, tak samo jak osadzenie kół w nadkolach jeżeli ktoś kieruje się stereotypami że na tak niskim profilu nie da się śmigać w miarę normalnie no to nic na to nie poradzę, mam wielu znajomych który mają bardziej hardcorowe naciągi i dają sobie radę bez najmniejszego problemu, auta nie użytkuje dzień w dzień po nie wiadomo jakich drogach aby martwić się o takie rzeczy, a u mnie w okolicy same drogi są na prawdę ok. Mi osobiście sprawia radość że auto wygląda trochę inaczej. Mimo że nie jest to żaden stary VW, ani JDM'owy wynalazek, cieszę się każdym dopracowanym szczegółem. czasami gdy na prawdę mam ochotę pośmigać i wykrzesać trochę z tego diesla, zakładam 18" z oponami 235/40 i cieszę się pracą zawieszenia na krętych i wąskich drogach często spotykam się z opiniami ludzi, że to nie na nasze drogi, że tak się nie da.. kwestia odpowiedniego podejścia, lekkiego rozsądku i wszystko da się pogodzić
Bieniek Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Przejedz sie z Olkiem,albo ze mna po 3miescie a zrozumiesz,ze 17 to max :wink4:
Maciek80 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Przejedz sie z Olkiem,albo ze mna po 3miescie a zrozumiesz,ze 17 to max :wink4: Tak, Bieniek nie omija dziur w asfalcie tylko zalicza wszystkie jak leci. Dla niego to i 17" za dużo. Tu 13" to max i silnik 1.0 w gazie najlepiej
mgtan Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 bez przesady... 18stka to dobry kompromis, koło w miare wygląda i reszta komfortu jest...
joker-lukasz Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 tez uważam,że felgi powinny być spiłowane ,dodatkowo spiłowałbym rdzawemu fecjatę :gwizdanie: ...może by w końcu coś wyrwał Tutaj pomógł ten sam chirurg u którego masz zniżkę stałego klienta :decayed: Wracając do felg porozwiewam parę tez nad którymi spora część z was się głowi po 1 opony jakie są założone były kupione pod felgę o szerokości 8.5 cala, kupione były nówki w naprawdę świetnej kasie, dla mnie nie ma większego sensu sprzedawać za bezcen tych opon aby kupić jakieś używki które by były tylko troszkę szersze po 2 akurat taki naciąg był w planach, tak samo jak osadzenie kół w nadkolach jeżeli ktoś kieruje się stereotypami że na tak niskim profilu nie da się śmigać w miarę normalnie no to nic na to nie poradzę, mam wielu znajomych który mają bardziej hardcorowe naciągi i dają sobie radę bez najmniejszego problemu, auta nie użytkuje dzień w dzień po nie wiadomo jakich drogach aby martwić się o takie rzeczy, a u mnie w okolicy same drogi są na prawdę ok. Mi osobiście sprawia radość że auto wygląda trochę inaczej. Mimo że nie jest to żaden stary VW, ani JDM'owy wynalazek, cieszę się każdym dopracowanym szczegółem. czasami gdy na prawdę mam ochotę pośmigać i wykrzesać trochę z tego diesla, zakładam 18" z oponami 235/40 i cieszę się pracą zawieszenia na krętych i wąskich drogach często spotykam się z opiniami ludzi, że to nie na nasze drogi, że tak się nie da.. kwestia odpowiedniego podejścia, lekkiego rozsądku i wszystko da się pogodzić najważniejsze jest przekonanie do tego co się robi :oklaski:Rdzewek na bentleyach auto miazga ale jakos na tych czarnych wygladało bardziej agresywnie
Rdzewek_RdK Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Przejedz sie z Olkiem,albo ze mna po 3miescie a zrozumiesz,ze 17 to max :wink4: nie no ja nie mówię że nie, na szczęście jeżeli jadę do miasta a4 to tylko w weekend na przejażdżkę tak to mam bardziej "pancerny" pojazd na takie drogi
Maciek80 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Łeee a ja myślałem, że to daily driven A pocieszałem się, że nie tylko ja jestem na tyle popier@#$% żeby na glebie jeździć po trójmieście, gdzie mamy najgorsze drogi w Polsce Rozczarowałeś mnie
Rdzewek_RdK Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 to jest daily driven ale nie do trójmiasta tam to jest już lekka przesada, tak to praktycznie codziennie auto śmiga po Lęborku albo Wejherowie i okolicach, chociaż gdybym miał 18 cały czas to nie widzę problemu, na aktualnej glebie byłem w Katowicach, Krakowie, Poznaniu czy Warszawie, na żadnej z tras nawet 1 raz niczym nie przyhaczyłem, częściej obrywa podpora skrzyni na progach zwalniających niż na normalnej trasie
A4_Dominik_WAW Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 jeszcze trzeba jakieś gumowe ochraniacze na ranty felg przykleić, bo inaczej za 2 miesiące do renowacji, no chyba że jeździsz nie po Polsce:) Felgi wyglądają ładnie ale jak się patrzy od tyłu i przodu fury to te wystające 2 cm ranty felg są śmieszne. Załóż szersze opony albo spiłuj troche felgę jak musi być właśnie taki wzór:) Przypomina mi to takie bmki 20 letnie i golfy II co jeźdzą 30 km/h bo szybciej nie mogą żeby nie przycierać na wybojach i zakrętach:) Pozatym wzór felgi i wielkość ok. Stawiając serię przy tym aucie to seria wygląda śmiesznie ale myślę że zdecydowanie spiłowanie felg by pomogło Gratulacje auta wygląda zależy jaką serię postawisz, są serie dobrze wyposażone na niezłej feldze, może nie od bentleya albo lambo ale też ogarniają, no i można taką jeszcze jeździć po Polsce bez wpisanego numeru kręglarza/masażysty na pierwszym miejscu w komórce:) tak czy inaczej fura doinwestowana:), ja nie musiałem tyle inwestować ale takie zabawy to też przyjemne tylko w portfelu tonera coraz mniej na drukowanie kasiory :) Czy wiesz co oznacza słowo seria ? Nie mówimy o autach z choć lekkimi modyfikacjami czy felgami - tylko o aucie które wyjeżdżało z salonu jako golas. Czy jeździłeś na takich felgach po polskich drogach ? Ja nie więc się nie wypowiadam jak się na nich jeździ. Jedni uważają że 17 to za dużo - może i tak dla nie których co jeżdżą po roli a nie drodze i wpadają w każdy krater. Moim zdaniem wszystko zależy od tego jak się chce jeździć i gdzie. Jakby ktoś liczył się z kasą na mody to o czym trzeba by było pisać te 180 storn jak mają niektórzy o swoich autach - tutaj się liczy radość z własnej pracy i efekt działania. Jeden chce kupić spasioną wersję drugiemu większą radość sprawi zmiana ,,paru rzeczy w aucie,, Mi się auto na maxa podoba a to właściciel nim jeździ i jemu ma pasować komfort.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się