KamyczeQ Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 20 minut temu, luki19862121 napisał: Robiłeś adaptację czy nastawy podstawowe? To co innego. Nastawy muszą zejść do 0 potem spróbuj adaptację. Ja ostatnio miałem problem z tym silnikiem nawet 2 kupiłem 3x adaptacja nie udana a na 2 dzień poszło i jest ok od kierowcy leciało tylko zimne powietrze. Nie możliwe że tyle silników jest uwalone ale w razie czego mam 2 pożyczę są też 2 rodzaje tych czerwonych silników z literka A na końcu i bez ale nie wiem czy to ma wpływ. Najpierw nastawy pozniej adaptacje i za ktoryms razem zlapal owszem.. ale po chwili wyrzuca blad ze silnik bez napiecia lub zablokowany .. Podobno ze kazdy silnik spasuje tylko koncowki sie zmienia ale nie chce plotek siac
luki19862121 Opublikowano 21 Września 2017 Opublikowano 21 Września 2017 Podeślij dokładny błąd jaki Ci wywala. Może to problem w sterowaniu a nie samym potencjometrze czy silniku.
nitroo Opublikowano 22 Września 2017 Opublikowano 22 Września 2017 11 godzin temu, KamyczeQ napisał: Podobno ze kazdy silnik spasuje tylko koncowki sie zmienia ale nie chce plotek siac Nie podobno, tylko pasuje. Wystarczy przełożyć kolorową końcówkę.
Voucher Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 (edytowane) W dniu 26.08.2017 o 12:34, Voucher napisał: Panowie, Nie wiecie czasem czy powodem "przytkania" sie klimy podczas jazdy na autostradzie jest któryś z silniczków? Dodam, ze w momencie kiedy cos takiego nastąpi, gdy włączę obieg zamkniety z nawiewów zaczyna lecieć powietrze. Po wylaczeniu obiegu zamknietego i jeździe z prędkości autostradową znowu nawiewy sie zatykają. Dopiero po zwolnieniu do ok 100km/h z obiegiem otwartym nawiewy sie odtykają... VAG nie pokazuje błedów.. Hej, Ktoś spotkał się z powyższym problemem? Może to byc wina klimatronika? Edytowane 30 Września 2017 przez Voucher
KamyczeQ Opublikowano 2 Października 2017 Opublikowano 2 Października 2017 Dziś a4 dostało nowy silnik prosto z ASO cena jedyne 613zł.. założyłem wpinam komputer.. robie adaptacje i co ? BRAK REAKCJI... za 2 razem coś drgneło ok.. wyskoczyły zera lecz pojawił się błąd ( wartosc adaptacji przekroczona) myśle ok.. za 3 razem zadziałał jak należy.. rozgrzałem samochód pobawiłem sie temp.. działa. Po upływie dwóch godzin wsiadam do auta i co ? Lewy silnik napiernicza zimnem... prawy elegancko grzeje. Po ustawieniu na HI ruszył poczym dałem na LO nastepnie na 22 i działa.. Po wpięciu komputera wyskakuje błąd ( silnik zablokowany lub brak napięcia -sporadyczny ) I kolejna adaptacja.. przeszła pomyślnie później przywracanie ust fabrycznych.. zobaczę co będzie rano lecz na fajerwerki nie liczę.. klapki chodzą luźno bez oporu silnik o nic nie zachacza.. nie mam pojęcia już co jeszcze ruszyć... mam ochotę wymienić sterownik ( panel klimatronica ) na inny może jakiś zimny lut i raz działa raz nie ?
piotrekekm Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Witam.Błąd 00716 (v113): https://imgur.com/a/e40Ox Wystarczy wymienić silniczek ?
luki19862121 Opublikowano 6 Października 2017 Opublikowano 6 Października 2017 Spróbuj wyczyścić potencjometr i sprawdź czy klapa się nie zacina. Wszystko jest opisane w wątku.
KamyczeQ Opublikowano 7 Października 2017 Opublikowano 7 Października 2017 Udało się uporać okazało się że padł sterownik ( zimne luty ). Po wymianie na nowy z tym ze z b6 wszystko działa jak należy zero błędów.. aa przepraszam mam błąd z ogrzewaniem tylnej szyby.. ale gdzieś czytałem ze muszę dorzucić przekaźnik i będzie ok. Dzięki za pomoc
Radixson Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Czy ktoś znalazł potencjometry lub zamienniki do silniczków?
kamil-vag Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Te potencjometry są firmy PIHER z serii HVAC 3 - wątpie, że jest to gdzieś dostępne :/ a szkoda, bo by naprawa tych silników była prosta. http://piher.net/sensors/index.php?page=shop.product_details&product_id=42&flypage=flypage.tpl&pop=0&option=com_virtuemart&Itemid=3
piwoszek28 Opublikowano 1 Listopada 2017 Opublikowano 1 Listopada 2017 Kupcie cala nagrzewnice z silniczkami z Cabrio . Są dość tanie I są z roku 2007 więc troszkę nowsze od naszych
Siukim Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam Wyciągnąłem dzisiaj silniczek v158 poszło dość sprawnie? nie działa mi sterowanie temperatura z lewej strony wieje zimnem cały czas. Błąd na kompie oczywiście silniczka v158 z lewej strony. Na moje oko spalony jest sam silnik wszystko w środku wygląda jak nowe . Nie ma syfu widać jeszcze smar w dobrym stanie. Próbowałem podłączyć go na krótko dałem mu 12 v i wogole nie startuje silniczek. Bo chyba raczej powinien ruszyć . Co o tym myślicie. Ewentualnie może ktoś ma na sprzedaż ten silniczek ?
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Wszystkie w środku wyglądają jak nowe powinienem mieć jeszcze 2 silniki czerwone z B7 bo kupiłem dla siebie ale nastawy podstawowe załatwiły sprawę i wszystko ruszyło. Tez leciało zimne od kierowcy.
Chudy112 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Wszystkie w środku wyglądają jak nowe [emoji4] powinienem mieć jeszcze 2 silniki czerwone z B7 bo kupiłem dla siebie ale nastawy podstawowe załatwiły sprawę i wszystko ruszyło. Tez leciało zimne od kierowcy. Mi leci ciepło do kierowcy czyli też pewnie ten sam silnik musze to rozkręcić dużo z tym roboty ?? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Czerwonego co prawda nie ruszałem, ale z tego co się orientuję jest przeje.... nikt kto już raz go wyjął nie chciał by tam drugi raz zaglądać. Przede wszystkim sprawdź błędy może nastawy podstawowe lub adaptacja pomoże.
Chudy112 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Czerwonego co prawda nie ruszałem, ale z tego co się orientuję jest przeje.... [emoji4] nikt kto już raz go wyjął nie chciał by tam drugi raz zaglądać. Przede wszystkim sprawdź błędy może nastawy podstawowe lub adaptacja pomoże. Nastawy kiedyś robiłem i znowu się zepsuło więc czeka mnie zagladniecie tam )Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
luki19862121 Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 2 minuty temu, Chudy112 napisał: Nastawy kiedyś robiłem i znowu się zepsuło więc czeka mnie zagladniecie tam ) Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka To miłego wyginania info jest na forum jak to ugryźć. Będziesz potrzebował silnik to poszukam mam 8E2820511A i drugi bez literki na końcu.
Siukim Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Można go sprawnie wyciągnąć ja co prawda też się trochę męczyłem ale jest sposób. Nastawy nastawami ale skoro silniczek sam w sobie jest spalony to nic to nie da chyba że się mylę i nie mogę bo na krótko uruchomić ? Dałem 12 v plus i minus powinien ruszyć. Kolego luki sprzedal byś mi jeden komplecik ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się