Dzo-Dzo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 przyjacielu a nie masz moze zdjecia jak polaczyles te dwa zbiorniczki ? - bo rozumiem ze w tym duzym trzeba jakis jeszcze jeden otwor zrobic na wezyk do tego drugiego tak ?
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Masz zaznaczony otwor z biala zaslepka , musisz ja wyciagnac wlozyc trojik (kup w motoryzacyjnym ) z przewodem i polaczyc z malym zbiornikiem Z tylu na dole zbiorniczka masz krotki krociec ktory laczysz wezykiem z duzym zbiornikiem plynu . Nie zapomnij o uszczelce pod pomke
adadur Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Dobra a kto powie jaki jest numer wtyczki do pompki no i piny przy okazji? Mniemam że te wtyczki sa takie same jak przy pompce sprysków wycieraczek.
wrclaguna Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jak kupowalem na ALLEGRO nowa pompke z linku DIY-a dostalem przewody i piny Przy podlaczaniu nie moglem znalezc wtyki i zalalem to silikonem.Nie wiem czy ta wtyka przypasi w ETCE znalazlem cos takiego 1J0 973 722
domin79 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jak już Grześ napisał mamy dwa rodzaje zbiorniczków pod spryski jeden jest na zdjęciu powyżej drugi trzeba by było ułatwić poszukiwania zborniczka pod dany model silnika ja mam motor AVF i mam zbirniczek taki jak pokazał Grześ wyżej , czyli ten z doczepianym dodatkowym małym zbirniczkiem (inny za cholere nie pasuje) czy ktoś mógłby podejrzeć zbirniczek pod xeny w AWX???
virus Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ten z fotki nie pasuje ci ? bo miałem zamiar właśnie taki kupić :gwizdanie:
domin79 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Ten z fotki nie pasuje ci ? bo miałem zamiar właśnie taki kupić :gwizdanie: tak jak pisałem mam AVF i ten z foty nie chciał tam wejść za nic, dlatego trzeba to jakoś obcykać pod które motory psuje taki zbiorniczek z doczepianym malutkim zbirniczkiem(napewno pasi do AVF), a pod który taki jak na focie
virus Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 więc jest kilka rodzaji zbiorniczków B6 B7 a4 Cabrio
domin79 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 ...do B6 pod spryski w etce widać tylko dwa rodzaje te które na początku zapodał Grześ, w B7 zdaje sie są 3 ,2 powtórzone z B6 i jakiś jeszcze jeden zdaje sie że ten z Twojego zdjęcia nr5
virus Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 też sprawdzałem w etce ale na allegro jest jak by więcej jak 2 rodzaje
wrclaguna Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Czyli przed rezankiem kazdy musi sprawdzic jaki zbiorniczek glowny ma
Wandej Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 wrclaguna orientujesz się czy da radę wyjąć spryskiwacz bez ruszania zderzaka??
virus Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Z racji tego że uruchomiłem spryski to napiszę jak ja to zrobiłem bez wymiany zbiorniczka Wywierciłem dziurę w zbiorniku wkręciłem w niego nypel z oringiem, zbiorniczek z silniczkiem spryskiwaczy połączyłem wężem 10mm i przymocowałem do zbiorniczka. Dalej już od silniczka do sprysków jak w opisie WrcLaguny Jest na pewno 3 rodzaje zbiorniczków w b6, ja miałem taki w którym da się tylko zamontować silniczek poprzez połączenie wężykiem. Ale jeśli macie zbiornik jak na foto to wystarczy wywiercić dziurę jak na foto i kupić oryginalną uszczelkę Ja zrobiłem coś takiego
wrclaguna Opublikowano 26 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2011 wrclaguna orientujesz się czy da radę wyjąć spryskiwacz bez ruszania zderzaka?? od strony pasazera da sie sciagasz lampe imasz dojscie od spodu do dwoch srub ...ale raczki musis miec trzynastolatka a od strony kierowcy musisz zdjac zderzak aby go odkrecic Strona pasazera : Strona kierowcy :
vertus69 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Odgrzeję trochę kotleta.Między pompką,a wężem do sprysków lamp jest u mnie jeszcze taki plastikowy przewód w kształcie litery "U"(ori xenon).Może ktoś sprawdzić w ETCE jak on ma być zamontowany? Po co to jest potrzebne?
wrclaguna Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 Zobacz na rysunek i napisz ktory to numerek albo zaznacz
vertus69 Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Chodzi o ten odcinek między nr31i34.Ta rurka jest taka sztywna ,że przy podpięciu jej do pompki i wsunięciu małego zbiorniczka w prowadnice,ułamało mi króciec od pompki .Może można to wywalić i połączyć normalnym wężem?
virus Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Jasne że można połączyć innym wężem zbrojonym
virus Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 z tego co widzę na rysunku łączy on pompkę z spryskiwaczami
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się