manius_29 Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Witam Od kilku dni, po odpaleniu zimnego samochodu, przez kilka sekund na pracującym silniku mruga kontrolka od układu hamulcowego (nie ręcznego) i potem gaśnie. Poziom płynu hamulcowego jest OK, ponadto wczoraj prysnąłem WD-40 we wtyczkę od czujnika poziomu płynu i nic nie pomogło. Ma ktos pomysł co to może być?
Krycha Opublikowano 14 Listopada 2007 Opublikowano 14 Listopada 2007 Ja mam to samo, przez kilka sekund mruga potem sama gaśnie. Przyłączam się do pytania :th:
yesfan Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 Wyczytałem na forum, że jeśli jest zimno, a kontrolka zapala się tylko przy odpalaniu winny może być akumulator, którego napięcie spada poniżej 11V (przy rozruchu).
manius_29 Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 Hhmmm ..... to bardzo ciekawe, dziś jak było -4 kontrolka dała sobie na luz (żadnych mrugnięć). Wczoraj sporo jeżdziłem i trochę podładowałem baterię, więc to może być to. Sprawdzę kondycję akumulatora (podładuję , ewentualnie uzupełnię elektrolit). Tak na marginesie, też wyczytałem na forum że za zapalenie się kontrolki może być odpowiedzialny za niski poziom płynu wspomagania. Sprawdziłem - u mnie nie ma.
Gość skorpion80 Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Witam :hi:Chciałbym również podpiąć się do tematu bo mam ten sam problem z migającą lampką od dwóch dni przy starcie,ale miga mi tez parę sekund jak przejadę parę kilometrów i stanę na światłach Dodam że aku i płyn mam wporządku a temperatura zewnętrzna powyżej +3 Myślałem może że to oznaka braku klocków hamulcowych,ale wymieniałem w maju więc to chyba nie to...
manius_29 Opublikowano 23 Listopada 2007 Autor Opublikowano 23 Listopada 2007 Witam Wyczytałem na forum, że jeśli jest zimno, a kontrolka zapala się tylko przy odpalaniu winny może być akumulator, którego napięcie spada poniżej 11V (przy rozruchu). W poniedziałek troszkę podładowałem baterię akumulatorów i jest spokój. Troszkę to zbyt krótki okres czasu by wydawać ostateczny wyrok, niemniej jednak powyższa sugestia o winie baterii wydaje sie trafiona.
Gość skorpion80 Opublikowano 23 Listopada 2007 Opublikowano 23 Listopada 2007 U mnie sprawa się wyjaśniła,ubywa mi płyn ze zbiornicza Jeszcze dokładnie nieznam przyczyny,ale jutro jadę to sprawdzić Pozdrawiam i odchodzę od tematu ponieważ to już inny dział i problem
lukasz1981lukasz Opublikowano 26 Listopada 2007 Opublikowano 26 Listopada 2007 Cześć, Miałem dokłądnie taki sam przypadek. Kontrolka migała mi kilka razy i chyba 4 razy o ile dobrze pamiętam sygnał dźwiękowy. Płyn był ok, klocki też. Wystarczy naładować akumulator i po sprawie. Pozdrawiam Łukasz
lexpar Opublikowano 5 Stycznia 2008 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Podłączę się do tematu. Dzisiaj rano przy temperaturze -12 odpaliłem niunię i na odcinku ok 2 km przy każdym skręcie w prawo zapalała się kontrolka układu hamulcowego i hamulca ręcznego. Klocki i tarcze mam :th: Jak silnik sie trochę rozgrzał to się uspokoiło. Jeździłem cały czas i ostro skręcałem w prawo i wszystko było :th:. Więc zastanawiałem sie czy może czujnik przymarzł.
kaj82 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Podłączę się do tematu. Dzisiaj rano przy temperaturze -12 odpaliłem niunię i na odcinku ok 2 km przy każdym skręcie w prawo zapalała się kontrolka układu hamulcowego i hamulca ręcznego. Klocki i tarcze mam :th: Jak silnik sie trochę rozgrzał to się uspokoiło. Jeździłem cały czas i ostro skręcałem w prawo i wszystko było :th:. Więc zastanawiałem sie czy może czujnik przymarzł. Miałem to samo jak byłem na słowacji, teraz jak auto stoi w garażu, to prawie wcale sie nie włacza, ale zdarzaja się pojedyńcze przypadki,tarcze i klocki OK, myśle że ilość płynu nie ma tu znaczenia, bo jakby bylo za malo to czy skrecalo by sie w prawo czy w lewo to by się włączała kontrolka caly czas, a tak tylko przy delikatnym skrecie w prawo.Obstawiam, że przymarza któryś czujnik, podpinałem Vaga i żadnych błedów nie ma.
lexpar Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Wydaje mi się, że może to być też poziom płynu w zbiorniczku. To zależy gdzie jest usytuowany czujnik. Jeżeli od strony silnika, to przy skręcie w prawo (płyn przemieszcza się w lewo) i może działać.
lukaszr Opublikowano 6 Stycznia 2008 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Dzisiaj rano przy temperaturze -12 odpaliłem niunię i na odcinku ok 2 km przy każdym skręcie w prawo zapalała się kontrolka układu hamulcowego i hamulca ręcznego. Klocki i tarcze mam :th: Jak silnik sie trochę rozgrzał to się uspokoiło. Jeździłem cały czas i ostro skręcałem w prawo i wszystko było :th:. Więc zastanawiałem sie czy może czujnik przymarzł. Mam to samo, też przy skręcie w prawo, ale też jak wjadę w jakaś większą nierówność to wtedy to samo - zamiga FIS i kontrolka hamulca ręcznego oraz buzzer brzęczy 3 razy. Muszę sprawdzić stan płynu, ale u mnie akurat są tarcze do wymiany i klocki już mają gdzieś 50% normy.
spec44 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Opublikowano 21 Stycznia 2008 Migająca kontrolka hamulca - tarcze, klocki są, płyn hamulcowy wymieniony, ABS sprawny mimo to przy temp - (minusowej) w mojej bestii pojawia sie sygnał dźwiękowy i kontrolka (czerwone kółko z wykrzyknikiem). Mechanicy z warsztatów VW AUDI SKODA SEAT twierdzą że to może "moduł świateł stopu" lub uszkodzony czujnik poziomu płynu h. w zbiorniczku,ale u mnie wszystko jest sprawne. Strasznie mnie irytuje jak rano przy odpalaniu wita mnie ta wstrętna kontrolka. Czy ktoś wgryzł sie w temat i to naprawiał (po za doładowywaniem akumulatora). P.S. z hamulcami nie ma żartów !!
A3 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Kumpel w A4 1.6 miał to samo i zmienił akumulator i jest luzik :>. Może tak jak napisal Łukasz1981 wystarczy naładować akumulator
Musashi Opublikowano 3 Lutego 2008 Opublikowano 3 Lutego 2008 jezeli winny jest akumulator i zbyt niskie napiecie, wtedy sprawdzajac bledy VAG-iem znajdziemy, blad zbyt niskiego napiecia zasilania.
spec44 Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Już wszystko gra i buczy . Kupiłem nowy akumulator CENTRA FUTURA+ i jest wszystko OK!
lukasz1981lukasz Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Jeżeli przy rozruchu napięcie spada poniżej 10V (o ile mnie pamięć nie myli) komputer sygnalizuje tym piszczeniem że nie ma wystarczająco dużo prądu na zasialnie podzespołów - ABS itp. Po uruchomieniu autka i rozpoczęciu ładowania mamy już większe napięcie na aku więc jazda jest możliwa. Ja taką sytuację miałem już 2 razy - mało jeździłem niunią i akumulatorek się trochę obraził na mnie. Prosty test - jeżeli piszczy to zapalamy autko i jeżdzimy nim przynajmniej z 30minutek, żeby się podładowało co powinno. Gasimy autko na kilka minut i przy ponownym zapaleniu już nic nie powinno piszczeć. Ale to na krótką metę.. bez prostownika nie obędzie się!
DAWIDBORI Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jak najbardziej ja tez tylko akumulator wymienilem i jest ok
Important Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Ja mam tez problem z tą kontrolką tyle ze u mnie ona miga cały czas ... hamulce działają dobrze a ona miga jak odpale samochod i nim jade ... caly czas ... co to moze byc ??? Płyn uzupełnialem ostatnio akumulator tez jest ok ... pomocy
mydlo Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Witam. Ja mam tez problem z tą kontrolką tyle ze u mnie ona miga cały czas ... hamulce działają dobrze a ona miga jak odpale samochod i nim jade ... caly czas ... co to moze byc ??? Płyn uzupełnialem ostatnio akumulator tez jest ok ... pomocy A czy przypadkiem przy okazji świeci się ABS?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się