Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ALF]Paputowóz - 2.4 V6 quattro + LPG -- SPRZEDAM--


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ustawiasz światełko przy takich obrotach np na ekonomiczną jazdę

usprawiedliwiasz chęć zakupu tego czegoś :decayed:

ciężko luknąć jakie są RPM?

no ale to Twoje auto, a za cene tego badziewia wolał bym dziewczynę wziąć do kina czy na kolację :decayed:

przestań, to podobnie jak gajgerek od turbo boosta

Akurat na turbo booscie widać, dokładną pracę turbiny. Nie trzeba vaga podłączać

ale też wiesz kiedy Ci ładuje maksa :decayed:

Opublikowano

kto nie jeździł ten nie zrozumie :wink4:

będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG?

Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych.

A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji.

Opublikowano

kto nie jeździł ten nie zrozumie :wink4:

będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG?

Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych.

A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji.

dzięki

co do 2.4 to narazie spisuje się bdb, a mojego AFNa źle wspominam, piszczące paski, problemy z rozruchem, przeładowania turbo, wycieki nie jest to taki ideał

Opublikowano

Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać :cool1::wink4:

Opublikowano

Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać :cool1::wink4:

wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie?

Opublikowano

Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać :cool1::wink4:

wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie?

Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają.

Rozruch? Problem każdego diesla.

Opublikowano

Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać :cool1::wink4:

wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie?

Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają.

Rozruch? Problem każdego diesla.

ach, no ale przyznaj że by jeździć oszczędnie trzeba wyznawać dziadkową jazdę do 2 tys obr, a to zamula turbo, tak więc kwestia oszczędność/bezawaryjność diesla jest dyskusyjna :cool1:

Opublikowano

kto nie jeździł ten nie zrozumie :wink4:

będziesz traktował motorownie podtlenkiem LPG?

Rafale - mam i AFN i ABC na podwórku (celowo pomijam AVF i BKD bo nie są w tym wątku bohaterami) i myślę, że każda sroka swój ogon chwali, a szczerze mówiąc tych silników nie można porównać bo jako nowe były pozycjonowane dla zupełnie innej klienteli, ale niestety koszty eksploatacji są w łącznym rachunku o wiele wyższe w 2.6 ABC więc teraz albo trafiają do ludzi którzy je kupują bo są tańsze w zakupie (uogólniając wtedy na siłę tną koszty i instalują m.in. instalacje gazowe), albo dla ludzi mających zapas forsy na eksploatację i wtedy są wychuchane (lecz tych jest garstka). Podsumowując myślę że w realiach samochodów kilkunastoletnich 1.9 AFN ma jednak więcej zalet niż wad w stosunku do ABC 2.6, co widać w cenach transakcyjnych.

A Paputowi życzę bezawaryjnej eksploatacji.

dzięki

co do 2.4 to narazie spisuje się bdb, a mojego AFNa źle wspominam, piszczące paski, problemy z rozruchem, przeładowania turbo, wycieki nie jest to taki ideał

No fakt musi mieć jakiś normalny prawdziwy przebieg, a jeśli miałeś aż takie problemy, a faktycznie koło 4 - 5 setki takowe się zaczynają to może i dobrze że zamieniłeś na auto ładne z jakimś normalnym przebiegiem. Szerokości.

Opublikowano

Jak się trafi zajechany egzemplarz to i 1.6 potrafi się sypać :cool1::wink4:

wiem o tym, ale co do AFNa to wiele osób ma problemy z przeładowaniem oraz problemy z rozruchem czyż nie?

Jak nie potrafią jeździć autem z turbiną to tak mają.

Rozruch? Problem każdego diesla.

ach, no ale przyznaj że by jeździć oszczędnie trzeba wyznawać dziadkową jazdę do 2 tys obr, a to zamula turbo, tak więc kwestia oszczędność/bezawaryjność diesla jest dyskusyjna :cool1:

Ja nie zamulam i pali mi 6 litrów :cool1:

Na seryjnym programie i seryjnej turbinie paliło 5, w dłuższej trasie 4 z hakiem. Na pełnym baku zrobiłem prawie 1400 km.

Stare turbo nigdy mi nie przeładowywało.

Po przekroczeniu 2k załącza się turbina, która daje moc. W przeciwieństwie do wolnossaka, w którym moc bierze się wyłącznie z paliwa. Ale diesel na krótkie trasy odpada, niedogrzany pali dużo. Nienagrzanym nie pogonisz.

Gdybym robił krótkie trasy, dojazdy do pracy i czasem jakiś wyjazd brałbym benzynę :good:

Opublikowano

ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/

dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna

Opublikowano

ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/

dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna

i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę :kox:

Opublikowano

ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/

dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna

i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę :kox:

zazdroszcze Ci akurat tego :naughty:

Opublikowano

ja wlasnie robie same krotkie trasy i pali ok 8 do 9 w miescie :/

dlatego nastepny chyba bedzie tez benzyna

i te drgania i głośność, a teraz mam ciszę :kox:

Ja robie na co dzień też krótkie trasy po Opolu (małe miasteczko) i spalanie mi wychodzi <10 l. Także jak na 1.8 jestem bardzo zadowolony... Poprzednio miałem Hujdaja Coupe RD1 w silniku 1.6 i ani mocy... ani oszczędności... Spalanie ponad 12 l. a oleju nie wiele mniej :wallbash: Ale z tego co czytałem to norma :blink:

Opublikowano
ustawiasz światełko przy takich obrotach np na ekonomiczną jazdę

usprawiedliwiasz chęć zakupu tego czegoś :decayed:

ciężko luknąć jakie są RPM?

no ale to Twoje auto, a za cene tego badziewia wolał bym dziewczynę wziąć do kina czy na kolację :decayed:

przestań, to podobnie jak gajgerek od turbo boosta

i tu sie kolego za***iście mylisz :thumbdown: :thumbdown:

Opublikowano

:naughty: nawet moje fele

Audi%20A4%20Avant%20Black.jpg

Opublikowano

:naughty: nawet moje fele

Audi%20A4%20Avant%20Black.jpg

fajny czarnuch, dobra felga

Opublikowano

Wygląda jak jakiś pojazd sił specjalnych. Z rowerem na dachu. :kox:

Opublikowano

:naughty: nawet moje fele

Audi%20A4%20Avant%20Black.jpg

Widzisz jaki ładny obrazek znalazłem :wink4:

Opublikowano

:naughty: nawet moje fele

Audi%20A4%20Avant%20Black.jpg

Widzisz jaki ładny obrazek znalazłem :wink4:

nom, jaką ma glebę? :mysli:

Opublikowano

- 40/40 tak na oko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...