lukaszlsw Opublikowano 16 Stycznia 2012 Opublikowano 16 Stycznia 2012 robiłem ten zabieg dziś w Leonie. w silnikach w poprzek nie trzeba żadnych dodatkowych przewodów i butelki. Odczepiłem przewód zasilający i powrotny i wsadziłem bezpośrednio do butelki ze specyfikiem, wcześniej wyciągnąłem bezpiecznik od pompki paliwa. Pochodził z 35min, zostało może z 50ml na dnie, potem powrotem przewody do filtra parę razy stacyjna on/off niech się dopompuje paliwo i jazda korekcje poprawiły się o 0.1-0.15 generalnie więcej to daje niż wszystko wlewane do baku, ale zajechanych pompek to nie uratuje....i mogłoby być trochę tańsze :gwizdanie: aa i dodam że to co zostało bylo w takim samym kolorze jak było na początku
gacekmen1 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Brut w butelce pochodzi tylko z filtra paliwa , to co wleci do wtrysku juz nie cofnie sie do butelki , nadmiar ropy cofa sie do butelki ktory nie trafil do wtrysku , ropa czyscila filtr paliwa i powoli trafila i tak do wtryskiwaczzy , polecam najpierw zmienic filtr paliwa , aby po kilkunastu rundach trafila czysta ropa z preparatem do wtryskiwaczy
darooo Opublikowano 18 Lutego 2012 Opublikowano 18 Lutego 2012 Sorry za odgrzanie tematu ale mam pytanie czy ktoś trenował na VP? Przeczytałem temat i przewinął się bodajże tylko 1Z z negatywnymi odczuciami. Mój motor na zimnym dość mocno dymi i chyba dlatego ciągle zawalam kierownice turbo. Wtryski pewnie już mają swoje bo na blacie 300 tyś km. Taki środek do silnika z pompą rotacyjną się nada Liquy Molly DIESEL JET CLEANER System Reiniger 0,5l 5154 ? Jest to 5154 zalecany przez autora ale dla PD a co z AFN na VP? Czy w moim układzie mogę podłączyć bezpośrednio pod pompę? Tzn. całkowicie pomijam filtr i wpinam się pod przewód zasilający i zwrotny z pompy i po prostu silnik w kółko chodzi tylko na w/w specyfiku?
mischa Opublikowano 29 Marca 2012 Opublikowano 29 Marca 2012 Witam Muszę dodać też swoje 3 grosze w temacie. Zaczęło się od Skody SuperB sąsiadów (silnik AWX) która zaczęła im wariować. Twierdzili, że auto w czasie jazdy wpadało w potężne wibracje i nie szło jechać szybciej niż 70 km/h. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu było ok. W silniku znalazłem błąd: 17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243): Regulation Range Exceeded P1270 - 35-10 - - - Intermittent Skasowałem, ale w kanale 23 były duże wartości: 23,47,46,68. Po kilku dniach znowu to samo. Doczytałem, że jeżeli komputer nie umie skorygować w pewnym zakresie wartości to w skrajnym wypadku może odłączyć pompowtryskiwacz. Pasowałoby do tego szarpania i braku mocy. Chodził po prostu na 3 cylindrach... Zjawił się wtedy znajomy owych sąsiadów i zalał filtr paliwa czymś takim: O dziwo pomogło na tyle, że wartości w kanale 23 spadły na czwartym "złym" pompowtryskiwaczu do około 47. Od tamtej pory błąd nie wystąpił a silnikiem nie szarpało. Pomyślałem wtedy o zrobieniu tego samego tym Wynn's-em u mnie, chociaż korekcje mieściły się na 23 kanale w dozwolonych granicach +/- 30 i jak pamiętam najgorzej było na 2 cylindrze z wynikiem 19, pozostałe 9, 11,6. Wybrałem jednak bardziej w mojej ocenie fachowe podejście do sprawy z pomocą Liqui Moly... Kupiony z Allegro za 61 PLN + 9 PLN przesyłka (LIQUI MOLY DIESEL SYSTEM CLEANER PROLINE 5154) Czyszczenie wyglądało to u mnie tak: 1. Układ ze zdjęciem czarnego płynu już w trakcie czyszczenia. 2 * 1 m węża, dwie opaski i pocięta bańka po płynie do spryskiwaczy... 2. Węże połączyłem trójnikiem, gdzie 3 wyjście zatopiłem na byle jak zapalniczką 3. Czyszczenie. Preparat o delikatnie żółtym zabarwieniu zrobił się po chwili mocno żółtawy. Po kilku minutach zrobił się już czarniejszy, pod koniec "operacji" dosyć czarny. Filmy mam, ale są nudne Wydumałem tak samo jak ktoś wcześniej, że to na 90% jakieś syfy w filtrze. Następnym razem zrobię to na nowym. Preparat się wypalił, dolałem pod koniec z 0,3 l ropy i po godzinie koniec. Logi kanałów 13 i 23 robiłem przed, w trakcie i po czyszczeniu. 4. Efekty i uwagi. Podczas pracy na samym preparacie nie zauważyłem generalnie różnicy na samym początku. Po 15 min pracy i przygazówkach było odczuć, że silnik bardzo chętnie i żwawo wchodzi na obroty. To mi się podobało. Nie mniej żadnych wizualno-słuchowych fajerwerków nie było. To chyba dobrze. W czasie pracy wszystkie wartości pospadały do chyba imponujących wartości i to mnie zaskoczyło. Po podłączeniu węży i jeździe testowej nie zauważyłem jakiejś kolosalnej różnicy, więc zakładam, ze jej nie ma. Ostateczne wartości średnie jednak w kanale 23 pospadały. Najlepiej będzie jak ktoś zobaczy wyniki logów. Osobno 13 i 23. W każdym kilka arkuszy: przed, w trakcie, po. Na końcach esencja w postaci zestawienia wartości MIN, MAX i średniej. Pozostawiam do oceny każdego. Logi - Kanał 13 Logi - Kanał 23 5. Podsumowanie. Na razie na swoim silniku AVF nie zauważyłem spektakularnych zmian. Wartości w kanale 23 się polepszyły, więc jest plus
tommy-cichy Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Koledzy powiedzcie mi czy mogę użyć ten środek Diesel Spulung identycznie jak tego czrnego co założyciel postu użył? Czy ten Spulung nadaje się tylko i wyłącznie do wlewania do baku? Ktoś w ogóle użył tego Spulunga i miał jakieś efekty?
spknet Opublikowano 9 Czerwca 2012 Opublikowano 9 Czerwca 2012 ja testuje teraz K2 diesel zobaczymy czy cos to da
sebotrucker1 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Koledzy powiedzcie mi czy mogę użyć ten środek Diesel Spulung identycznie jak tego czrnego co założyciel postu użył? Czy ten Spulung nadaje się tylko i wyłącznie do wlewania do baku? Ktoś w ogóle użył tego Spulunga i miał jakieś efekty? Podłączałem spulunga bezpośrednio i powiem że samochód robi się bardziej czuły:wink:
Dranek Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Jeżeli ktoś jest z okolic Wałbrzycha to firma PORTON robi czyszczenie układu wtryskowego urządzeniem Liqui moly jet clean za 120zł. Myślę, że to dobra propozycja dla leniwych którym nie chcę się bawić w podpinanie węży.
Gość Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Jeżeli ktoś jest z okolic Wałbrzycha to firma PORTON robi czyszczenie układu wtryskowego urządzeniem Liqui moly jet clean za 120zł. Myślę, że to dobra propozycja dla leniwych którym nie chcę się bawić w podpinanie węży. fajnie, jakby powstała lista sprawdzonych i polecanych serwisów w których można zrobić czyszczenie.
carles Opublikowano 3 Września 2012 Opublikowano 3 Września 2012 gdzie kupowaliscie weze te ktore ida do butelki? oraz jakiej one sa grubosci? pzdr
Dragon30 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Ja się podepne z moim pytaniem. Czy preparat STP lać na cały zbiornik paliwa, czy lepiej z mniejszą ilością ON rozcienczac dla lepszego efektu?
eu4yaon Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 ja wlewałem na stacji przed tankowaniem do pełna, efekty bylo widać tylko podczas jego stosowania.. niby mniej palił i niby auo lepiej sie zbierało. Teraz zaprzestałem "kuracje" i dalej muł.
klucha11 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Witam. jestem po czysczeniu pompek preparatem LIQUI MOLY DIESEL SYSTEM CLEANER PROLINE 5154. parametry w grupach 13 i 23 sie niewiele poprawily. srodek nie zmienil koloru. a ja tak to rozwiazalem. czesci dostepne w kazdym motoryzacyjnym 50cm wezyka 8mm jeden trójnik <br /><br /> moim zdaniem jest to lepsze rozwiazanie bo plyn jest bardzo goracy w tym obiegu a niedobor jest uzupełniany
benczo Opublikowano 16 Listopada 2012 Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam. Jadę w trasę i chciałem zalać preparatu czyszczącego pompki do baku, pewnie nie przeczyści tak jak bezpośrednio ale na pewno nie zaszkodzi ... mam już olej, filtry przygotowane do wymiany i tu moje pytanie czy lepiej się wstrzymać najpierw zalać preparat czy np można teraz wymienić olej i filtr ol i powietrza, a po czyszczeniu tylko filtr paliwa ? czy nie rzutuje i można wszystkie przed zalaniem ...
RalphA4 Opublikowano 21 Listopada 2012 Opublikowano 21 Listopada 2012 Panowie a ja mam do was pytanie z innej beczki, zainteresował mnie kolega czyszczący wtryski w myjce ulradzwiekoej. Tak się składa że również jestem po wirusie u Aliego i pamiętam że wtedy mi mowił że wtryski już nie mają takich dawek jak powinny ale jeszcze nie ma źle. Posiadam kolegę który ma wanienkę ultradzwiekowa i może mi je przeczyscic to nie problem. Natomiast mnie bardziej martwi inna sprawa otóż, niedawno robiłem znajomemy też wtryski w peugocie partnerze 2.0 HDI oddalismy je do czyszczenia myjka i wszystko było pięknie po czym jeden padł, po wnikliwej analizie mechanika (specjalista od franckow) dowiedzieliśmy się że akurat tego modelu wtrysków się nie czyści myjka bo sie sp***rza... to chyba były siemensy jak mnie pamięć nie myli... I teraz moje pytanie czy wiecie może coś o przeciwwskazaniach dla czyszczenia wtrysków metoda ultradźwiekowa w Audi. Moj model to A4, b6, 2003r kwiecien, 1.9 TDI 131KM, oznaczeni AWX. Wole się upewnić niż wkopać Pozdrawiam
A4_Dominik_WAW Opublikowano 8 Grudnia 2012 Opublikowano 8 Grudnia 2012 Nie wiem jak inni ale ja nigdy nie slyszalem o przeciwwskazaniach do czyszczenia wtryskow w audi jednak normalna sytuacja jest to ze wtrysk juz solidnie zuzyty po czyszczeniu moze sie rozsypac. W normalnych warunkach moze sie to stac noeco szybciej ale ... Wtryski to ogolnie malo przewidywalna sprawa.
czarny Opublikowano 15 Grudnia 2012 Opublikowano 15 Grudnia 2012 panowie o ile wam sie przyrównały korekcje do 0?
niestandardowy Opublikowano 5 Lutego 2013 Opublikowano 5 Lutego 2013 ja dzisiaj jestem po czyszczeniu pompek w swojej a4 dodam dla zainteresowanych silnik bpw. same pozytywne odczucia. auto lepiej sie zbiera, czulsze na gaz. zrobilem wszystko w/g schematu i nie ukrywam ze syfu bylo. wypalilo cal srodek i dolalem jeszcze 0,5 l ropki, tak sobie jeszcze pochodzil. rowieje Wasze watpliwosci co do srodka LIQUI MOLY DIESEL SYSTEM CLEANER PROLINE 5154. na mojej butelce byo wypisane ze srodek do czyszczenia ukladow paliwowych diesla, maszyna jet clear, tradycyjnych pomp rotacyjnych rowniez na common rail i pompowtryskow. kiedys przed ultradzwiekami w serwisach takze to stosowano, dzis pytalem. moim zdaniem srodek godny polecenia...
BRUNO Opublikowano 15 Lutego 2013 Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam Panowie Ja dzisiaj zastosowałem "złoty środek", auto bylo wcześniej troche głośne, teraz jakby sie troche poprawiło, troche lepiej sie wkreca na obroty a co do tego co zostało w butelce po czyszczeniu to nie chce sie wypowiadac, czarna maż która raczej nie przypominała ON. samochód klekotał tak ze 20 min na wolnych obrotach, pożniej stopniowo wkrecałem na obroty tak do 2500. Robione miałem logi przed czyszczeniem i bipy nie były najlepsze, teraz zrobie po czyszczeniu i zobaczymy co bedzie widac. Narazie napewno nie jest gorzej , a wydaje mi sie ze nawet troche ciszej.Jednym zdaniem polecam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się