Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski PD - Demontaż, Wymiana, Ustawienie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
A regulacja wtrysków ?


Wtrysków w AVF-ie się nie reguluje, bo ich tam poprostu nie ma :facepalm:

Pompowtryskiwacze i owszem, reguluje się :decayed: Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano
A regulacja wtrysków ?

Wtrysków w AVF-ie się nie reguluje, bo ich tam poprostu nie ma :facepalm:

Pompowtryskiwacze i owszem, reguluje się luz napędu pmpki :decayed:

Mój błąd wybacz :)

Tak więc pompowtryskiwacze w jaki sposób się reguluje?

Opublikowano
Czemu zostawić starą lepiej?

Założysz nową i będzie się zawsze pod nią pocił, nie wiem z czego to wynika ale tak już jest, zakładasz starą i problem pocenia przestaje występować :decayed:

Opublikowano

No dobra ale regulacja pompowtryskiwaczy następuje wtedy gdy je wymieniam?

Czy okresowo co jakiś czas regulacja jest wskazana?

Opublikowano

Nie ma potrzeby regulować pompowtryskiwaczy. Tą czynność przeprowadza się tylko w przypadku ich demontażu:wink: W zasadzie to dlaczego tyle pytań o tą regulację? Coś nie tak z autem ?

Opublikowano

Po cholerę ruszać coś co dobrze działa . To nie auto z lat 80. Nie szukać tylko jezdzić.

Opublikowano

Wszystko z nim ok pytam bo po prostu ktoś mi ostatnio mówił że trzeba je niby regulować co jakiś czas...

Ale dzięki panowie za wyjaśnienie i pomoc ;)

Opublikowano

guzik prawda.Z jakims czasem pompowtryski poprostu trzeba wyregulowac.

Opublikowano
guzik prawda.Z jakims czasem pompowtryski poprostu trzeba wyregulowac.

Może więcej szczegółów, co rozumiesz przez ''z jakimś czasem''?

Powiem tak, jak korekcję są dobre i silnik pracuje dobrze to nic nie należy grzebać w pompowtryskach. Po co zaczepiać coś co dobrze działa:wink: Prędzej czy później i tak będzie trzeba wymienić oringi i wtedy przeprowadza się regulację podczas montażu.

Opublikowano

ja nie mowie o regulacji odleglosci tylko o luzie skoku pompowtrysku

Opublikowano

A w jakim celu regulować luz skoku? jedni ustawiają na 180 inni na 220 już w samej tej rozbieżności różne luzy występują i nie ma to wpływu na pracę silnika. Ważne by minimalny luz był zachowany, by pompka przetrwała. Prędzej czy później przy wyjmowaniu pompek luz ustawi się na nowo.

Opublikowano

Poczytaj w jakich silnikach sie reguluje 180 a w ktorych 225.A roznica w kulturze pracy jest słyszalna.

Czesto gęsto w autach po przebiegu rzedu 300tyś luz jest 250-270stopni.A po zmianie na 180 roznica w pracy i korekcjach znaczna

Opublikowano

To pewnie w tych które maja tylko na liczniku te 300tyś:decayed: Pewnie masz racje i słychać różnicę ale puki korekcje wzorowe i brak jakichkolwiek przesłanek by tam zaglądać nie mam zamiaru się do tego w swoim aucie dotykać a przebieg w chwili obecnej 265tys nie tylko na liczniku:wink:

Opublikowano

To ja ci podam przykład jak ostatnio robiłem sharan 1.9TDI 115 koni AUY.

Luz na pompkach był po 400stopni,auto miało ładne korekcje.Po zmianie na zimnym duzo szybciej pali i inna kultura pracy.

Opublikowano

Jak będzie coś nie tak to się za to wezmę. Na chwilę obecną to pali z półobrotu:decayed: i chodzi jak zdrowy klekot:grin: ale pewnie kiedyś się mogę smiac że może chodzić jeszcze lepiej:wink:

Opublikowano

Witam Kolegów

Nie chcę zakładać nowego wątku więc zapytam tutaj. Jaki jest luz skoku PD w silniku BPW??? 180 stopni czy 225 bo już zgłupiałem. Jedni piszą tak inni tak. Z góry dziękuję :hi:

Opublikowano

Witam, Panowie a może podpowiecie mi gdzie szukać przyczyny gdy wydaje mi się że mój AVF 130 2004r. za duzo pali ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...