Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[All B8] A4 3.0 Tdi By Orzeł, 381Ps/726Nm By Dynosoft, Gwint -Black B*tch-


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

jakoś się udało dojechać :). Pomiar porażka, co nie zmienia faktu, że jestem zadowolony ze swojego auta :D. pierwszy pomiar 13.35, drugi 13.42 czy jakoś tak :decayed: dla porównania Lexus ISF pierwszy przejazd ze mną przegrał a drugi miał 13.22 :decayed:. Co lepsze - przegrało ze mną nawet 630 konne RS6 :polew:

dokładnie to:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie SID wzial zwrotnice do przymiarki zaciskow Orzelka :naughty:

Jutro cos pojezdzimy jego potworem :gwizdanie:

Musisz wszystko gadać :P, no tylko się dobrze zapnij bo gatki z d*py pewnie zrywa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurka, obserwuję ten temat od dłuuuugiego czasu, podziwiam furę i modyfikacje,a pojechałem na Ostrowy i zobaczyłem pobliskie tablice rejestracyjne, nachyliłem się, i gdy ukazało się moim oczom logo MG Motorsport na wydechu byłem już pewien :D

śliczne auto na żywo.

ps. widziałeś czarnego SL55 AMG na końcu kwalifikacji? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o kurka, obserwuję ten temat od dłuuuugiego czasu, podziwiam furę i modyfikacje,a pojechałem na Ostrowy i zobaczyłem pobliskie tablice rejestracyjne, nachyliłem się, i gdy ukazało się moim oczom logo MG Motorsport na wydechu byłem już pewien :D

śliczne auto na żywo.

ps. widziałeś czarnego SL55 AMG na końcu kwalifikacji? ;>

Świat mały ;). Widziałem . Było kilka ładnych aut godnych uwagi :)

[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2011, 06:19_________________________________________________no i udało się finalnie wystroić dieselka ;)

finalny.jpg

Różnica między tym co było a tym co jest jest kosmetyczna za to przebiegi krzywych zdecydowanie ładniejsze :) i auto nie łapie zadyszki po 4000 rpm . Podziękowania dla Wojtka (Aligatora) za wkład pracy i poświęcony czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po przekroczeniu 4000 rpm wyskakiwał błąd i trzeba było zdjąć paliwa co było odczuwalne, tutaj jak widać kręcimy się do 4500 rpm i nadal jest 320 ps :D a wcześniej było przy 4200 i mocno leciało w dół. Ostatni pomiar pokazał 340.7 ps ale wykresu nie dostałem :). Zresztą dla 3 ps przy tej mocy nie będę się dwoił i troił ;). Generalnie klekot jedzie i to bardzo miło... a różnica w mocy może wynikać nawet z innej jakości paliwa co wiadomo w naszym kraju nie jest rzeczą dziwną ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...