Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Szarpanie na każdym biegu podczas przyśpieszania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.miałem takie same objawy.u mnie pomogło wymiana n75.

Opublikowano

witam.miałem takie same objawy.u mnie pomogło wymiana n75.

A na jakiej to podstawie?mozesz to rozwinac,bo nierozumiem jezdzilem wszystkimi tdi,w awaryjnym,przeladowania ,nie doladowanie i nie widzialem takich objawow.Odepnij impulsator ze skrzyni biegow i zobacz czy ustanie

Opublikowano

Witam,moze warto sprawdzic kolo zebate z klinem na wale?

Opublikowano

Miałem podobnie, tyle, że w A3 90KM. Poszła mi wiązka z kostką od przepływomierza powietrza. Zerknij na nią, a później na przepływomierz.

Byłem wcześniej u 4 mechaników i każdy mówił co innego. Dobry serwis z porządnym komputerem i po problemie.

Opublikowano

[br]Dopisany: 28 Luty 2011, 22:56_________________________________________________Niestety problem wrócił :(

Kolego przeglądnij ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137524.0 również występuje szarpanie i z tego co wiem auto w chwili obecnej stoi u mechanika z podejrzeniem klina na wale lub pompą. Być może Tobie lub Twojemu mechanikowi rozjaśni to sytuację..

Zastanawia mnie ten błąd zacisku DF, czy to może mieć związek z niskim napięciem na nastawniku i nieprawidłową jego pracę? :mysli:

Opublikowano

Dzięki za podpowiedź kolego ale ja mam trochę inne objawy niż opisane w tamtym temacie. Szarpanie jest delikatne, nie wiem czy wogóle można nazwać to szarpaniem, to taka jakby turbo dziura powstaje na bardzo krótki czas. Występuje raczej na zimnym jak i na ciepłym silniku... Czasami po osiągnięciu 120km/h samochód wchodzi w tryb awaryjny i dalej nie idzie, nie ma mocy tak jak by jechało sie z odłączona przepływką. podejrzewam włąsnie tą kostkę przy przepływomierzu albo zawór N75. Zobaczymy co mechanik powie.[br]Dopisany: 23 Marzec 2011, 17:25_________________________________________________Aha, oczywiscie po ponownym rozruchu silnika problem znika i samochód ma pełna moc.

Opublikowano

Panowie.

To jak z tym szarpaniem? czy jest jedno rozwiązanie problemu czy raczej przeszukać cały samochód komputerem?

Pozdrawiam

Opublikowano

W sumie nie wiem... jakiś porządniejszy mechanik z pożadnym kompem wymieniał mi rozrząd i skasował jakieś tam błędy i jak narazie jest git.

Opublikowano

U mnie po wymianach rozrządu,plecionki wydechu, poduszek silnika nic się nie zmieniło. Zastanawiam sie czy nie wymienić dwumasa :mysli:

Opublikowano

nie wymieniaj dwumasa ja wymieniłem i popełniłem bład nastawnik pompy wtryskowej do wymiany regeneracji czyszczenia wypnij wtyczke od impulsatora skrzyni biegów i zobacz czy jest róznica umnie jest i to spora

Opublikowano

Ja miałem problem z poszarpywaniem, przyczyną była zawalona turbina, po czyszczeniu jest już ok :)

Opublikowano

impulsator jest przy skrzyni najlepiej z kanału ale z góry tez da się wyciągnąć wkładasz rękę miedzy sciana grodziowa a rurą (plastikowa) intercoolera i masz przy skrzyni 2 kostki pierwsza od góry to czujnik wstecznego i pod nią jest ten 2 czujnik (impulsator) wyciągasz i tyle przejedz się zobacz różnice

Opublikowano

wczoraj podmieniałem nastawniki i nic dalej to samo pompiarz powiedział ze pompa może być lipna któraś sekcja jest uszkodzona da się to jakoś na vagu sprawdzić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...