Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

zagadaj telefonicznie najlepiej

Hpt - Home

zapytaj o core assebly do 1.8t poprzecznego/wzdluznego K03s - rdzenie są te same, mają w sprzedaży 2 oferty, firmy melett za 850zł z gwarancja na 2 lata bez limitu km (b dobra angielska firma nie jakas chinska) i ori borgwarnerowskie za 1150zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie, wirniki mają wieksze srednice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam kumpla co troche mechaniką się zajmuje, ma też spawarkę.

Gadalem z nim o FMICu, mówi że zrobi mi to (pospawa i zamontuje) tylko żebym wcześniej zdobył schemat jak to ma wyglądać, i częsći jakie trzeba kupić (ilość kolanek, opasek, złączek itd)

Szukałem na necie ale nie znalazłem niczego podobnego.

Chce to oczywiście u siebie w A4 B5 1.8T u siebie zamontować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie podpowiedzcie jak mam zrobić ta środkową puszkę z nierdzewki bo będe robił cały wydech u siebie z kwasu i nie wiem jak zrobic ta środkową puszke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a materialy wygluszenia itp masz? wedlug mnie to trzeba sie tym zajmowac na codzien zeby zrobic to dobrze bo tak o to conajwyzej kawalek rury mozna wspawac i efekt bedzie ten sam co zwykly tlumik home made

ja bym sie pierniczyl i kupil przelot z nierdzewki, mam taki tylko ciut za dlugi do Q i nie wiem czy go nie bede musial sprzedac, chociaz moze do ośki by się nadał

kupiłem w rmmotors i wyniósł mnie coś koło 240zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Końcowy mam eisenmann-a wiec jest spoko, teraz musze tylko dać od turbo wydech 70mm i zastanawiam sie jak zrobić tłumik środkowy? bez tego tłumika będzie za głośno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam środkowy przelotowy z kwasu do Q z rurami 2,5" jakby co :wink:

Juziu bez środkowego tylko z DP i końcowym jeszcze nie ori będzie mega głośno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k.rwa coś mi fura nie jedzie

pioteros do Ciebie mam pytanie, bo też masz mieszanke aeb i ajl jak ja, dzisiaj trochę goraco nie mam fmica, zapięta klima jade na 2biegu ok 2000obr daje gaz do połowy no jakoś tam przyspiesza, wciskam do dechy przyspiesza tak samo jakbym na pół gwizdka trzymał gaz, nie wiem już czy sie przyzwyczaiłem do tej mocy czy jest poprostu tak gorąco, że jade jabym wogóle turbo nie miał.

w zimie troche to inaczej chodzi, każde dotkniecie mocniej gazu skutkowało wyraźnym jebnieciem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam środkowy przelotowy z kwasu do Q z rurami 2,5" jakby co :wink:

Juziu bez środkowego tylko z DP i końcowym jeszcze nie ori będzie mega głośno

daj foto tego środkowego na meila [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moj tlumik ma 54 mm wejscie i wyjscie wiec srednicowo jest plugnplay

roae, dzisiaj malo jezdzilem ale jest to bardzo mozliwe, icek nie radzi sobie w taki upal i auto jest troche slabsze, przejedz sie wieczorkiem i zobacz czy dalej jest kicha, z drugiej strony przyzwyczajenie to tez nic dobrego :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na przyzwyczajenie mam jedną radę. Pożyczamy auto od kogoś kto ma narzędzie do przemieszczania się z A do B. Takie narzędzie ma max 100KM wolnossące. Jeździmy kilka dni, a potem wracamy do swojej maszyny i jak ręką odjął.

Coś jak w dowcipie o Icku, Raabim i kozie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są i + przyzwyczajenia do mocy, CHCEMY WIĘCEJ :slina: i dla tego powstają ciekawe projekty a nie tylko seria + soft :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mówiłem ze nie jedzie, może się przyzwyczaiłem, a tu logi i na przepływce mam 112.

czy to może być związene z tym błędem przepustnicy, który mi doszedł po czyszczeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu piszę że jestem aktualnie na 88 stronie tego wątku - póki co nie mam czasu czytać dalej a muszę wykonać pewną operację więc mam kilka pytań.

Jakiś czas temu wywalałem u siebie ADRa a wrzuciłem zdrowe APU :) SWAP był kompletny więc siedzi u mnie wszystko to co było związane z tym silnikiem, łącznie z wydechem. No i tu jest pewien problem. W ADR cały wydech chował mi się ładnie w tunelu i nie było z nim problemów - mam sporą glebę. W APU rura idzie najpierw nisko, potem się prostuje, jest plecionka i za plecionką znów idzie w górę i dalej tak już normalnie. Problem jest taki że odcinek na którym jest plecionka jest aktualnie moim najniższym elementem auta - ze 4 cm nad glebą. Plecionkę miałem już słabą a teraz to w zasadzie już jej nie ma :kwasny: Przy okazji wstawiania nowej plecionki chce przerobić wydech tak aby był wyżej. I moje pytanie - robić coś więcej z wydechem? Kata mam wywalonego i aktualnie jest pusta puszka - ale to raczej osobny temat jeśli chodzi o przeróbkę tego elementu. Raczej mnie interesuje czy przerabiać coś w wydechu od plecionki i dalej.

Plan jeśli chodzi o auto mam następujący:

- ogarnąć ten wydech.

- wkładka filtra K&N - to już w zasadzie siedzi - nie chce bawić się w stożek

- potem FMIC

- może sztywny dolot

- ogarnąć LPG pod kątem wirusa

- wirus tak na 180KM

Z tego co czytałem to teoretycznie nie muszę nic zmieniać żeby mieć to 180KM bo sam wirus powinien to załatwić, ale chce zrobić tak aby było 180KM lekkim cycem a nie wyżyłowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...