Dev Opublikowano 6 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2014 McGivera zapytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Pytałem mówi ze niedostępne, myślałem ze Ty pomożesz Edytowane 7 Października 2014 przez Imhotet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Komu wtryski 460 denso... Bo ide do domu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) Jakby kto szukał , to jest do sprzedania turbo do 1.8T K04-015 Hybryda wirnik RS6 , wlot 51mm, wzmacniane łożyska itp, potencjał na kolektorze Hi-Flow do 270km , turbo skladane na Mellecie, a nie najtanszym zamienniku , 1600zł Edytowane 7 Października 2014 przez gregor10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Jakaś gwarancja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 12mc gwarancji na pismie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
omzig Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 Turbo chińczyk...? Aaa i co z tym wlotem jest, spawany jakiś czy co tam się działo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 7 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2014 (edytowane) gwarancja na pismie 12miesiecy wlot spawany 51mm , seria 45mm nie ogarnęła koła kompresji RS6 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291292-sprzedam-turbine-k04-015-hybryda-rs6-270km-18t/ Edytowane 7 Października 2014 przez gregor10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 koledzy czy ktoś może wrzucić schemacik jak podłączyć prawidłowo zaworek N75 ale MAC chodzi o wężyki bo szukałem w gogle i tam na innym forum pisali że jak go się źle założy to ospale idzie bost do góry ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Witam . Jestem świeży w temacie proszę o pomoc . Pacjent to A4 B6 2003 r nie znam koduy silnika , 1.8 T 163 HP QUATRO . Chce podnieśc moc do ~220-250 hp. Co bym musiał zrobić ??(wiadomo chip) Jaki intercoler ? Jakie wtryski ?? Coś jeszcze turbo narazie niechciałbym ruszać za jakiś czas może pomyśle jak to by było za mało . Intercolery oglądałem takie : http://allegro.pl/intercooler-zestaw-dedykowany-audi-a4-b6-1-8t-fmic-i4621323698.html http://allegro.pl/audi-a4-b6-1-8t-20v-01-05-intercooler-przedni-i4684719294.html http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b6-vw-passat-b5-3bg-1-8t-i4609397204.html http://allegro.pl/fmic-intercooler-kit-audi-a4-b6-1-8t-1-9tdi-vw-i4659513254.html http://allegro.pl/intercooler-audi-a4-b5-a6-4b-vw-passat-b5-3b-1-8t-i4600337263.html Polecacie któryś który najlepszy ?? Czy może jakiś inny inej firmy ? Lub z jakiegoś innego auta ?? Jak już pisałem kompletnie się nie znam i licze na waszą pomoc może być an pw. Pzodrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Bez zmiany turbiny takich mocy nie uzyskasz kolego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Turbo, wtryski 440-460, IC, TIP, DP, kolektot wydechowy i strojenie. Oznaczenie silnika w Twoim aucie to BFB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AB7 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam . Jestem świeży w temacie proszę o pomoc . Pacjent to A4 B6 2003 r nie znam koduy silnika , 1.8 T 163 HP QUATRO .Chce podnieśc moc do ~220-250 hp. Co bym musiał zrobić ??(wiadomo chip) Jaki intercoler ? Jakie wtryski ?? Coś jeszcze turbo narazie niechciałbym ruszać za jakiś czas może pomyśle jak to by było za mało . Kolego najlepiej jak sobie poczytasz to. Tutaj sie bardzo duzo dowiesz: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/270907-etapy-budowy-i-podnoszenia-mocy-w-18t/ http://sprawdz.auto.pl/modyfikacje-1-8t/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinkers Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Turbo, wtryski 440-460, IC, TIP, DP, kolektot wydechowy i strojenie. Oznaczenie silnika w Twoim aucie to BFB. A całego wydechu nie trzeba już tutaj robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyBucu Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Problem jest, przy strojeniu wyszedl problem z ciepłą strona turbinki. K04 laduje jak seria. Z poczatku myslalem ze to wina poluzowanej/urwanej klapki wg, ale jest cala, przeswitow nie ma.Teraz zauwazylem ze przy ledwie otwartej przepustnicy w zakresie obrotow 3k+ turbo łapie bardzo ładny spool, ale tylko do 0.6b pozniej traci doladowanie zupelnie. N75 zdrowe (od s2), dzieje sie tak samo nawet przy zaslepionym przewodzie od gruszki. Zapnij waga i zrob logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor10 Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 gruszka do wymiany bedzie , zrob logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Poczytąłem na szybko i interesowało by mnie Stage II (240KM) ale nieco podrasowane z zapasaem na przyszłośćStage II (240KM)w porównaniu do Stage I to większa turbosprężarka K03S, K04 lub jakaś hybryda,wtryski 380cc od audi S3 1.8T 225KM (BAM)czyli:- turbo upgrade: K03S / K04 / hybryda -te by było ok czy inne lepsze http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291292-sprzedam-turbine-k04-015-hybryda-rs6-270km-18t/ ??- większe wtryski - dałbym 440cc – 350HP - ( Bosch 0280155968 ) żeby mieć zapas jakby było mało za jakiś czas- wydajniejszy intercooler któryś z tych co podałem w 1 poście były ok ?? Czy jakiś inny lepiej Najlepeij taki żeby miał zapas a nie na granicy - downpieDało by to rade?? Czy trzbea coś dodać zmienić ?? Edytowane 10 Października 2014 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 jesli lezy ci odlogiem 400zl to mozesz sobie dokupic kolektor hji flow z allegro pod k03/k04, przy tej turbinie da troche wiecej moczu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 O temat sprzęgła tez bym zahaczył tym bardziej ze mówisz ze ma być zapas jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekzks Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) jesli lezy ci odlogiem 400zl to mozesz sobie dokupic kolektor hji flow z allegro pod k03/k04, przy tej turbinie da troche wiecej moczu Rozumiem , że to do mnie tak ?? Ok zapisze sobie dzięki O temat sprzęgła tez bym zahaczył tym bardziej ze mówisz ze ma być zapas jeszcze Jakie sprzegło najlepiej ?? Prosze o konkretne rady info ( co kupić, z jakiego auta, czy jakiej firmy ) Edytowane 10 Października 2014 przez bartekzks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się