Inkognito 1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 jaka moc i moment na takim doladowaniu ? przez kiepskiego tunera i na jego hamowni która ponoć zaniża wynik wyszło 205Ps i 310nm po nowym roku zamierzam sprawdzić wynik na innej hamowni w poznaniu to wrzucę wykresik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Booster 10 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 jaka moc i moment na takim doladowaniu ? przez kiepskiego tunera i na jego hamowni która ponoć zaniża wynik wyszło 205Ps i 310nm po nowym roku zamierzam sprawdzić wynik na innej hamowni w poznaniu to wrzucę wykresik Na twoim setupie można wyciągnąć 240+, Także powodzenia i trzymam kciuki za dobry wynik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 raczej do 240kM, powyżej jest juz ciężko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Panowie znalazłem na allego taki kolektor: http://moto.allegro.pl/kolektor-k03-k04-audi-a4-vw-passat-1-8-20v-turbo-i2013858001.html Aktualnie na pokładzie mam zapiętego GTRS'a eliminatora z kolektorem równoległym ATP i w związku z tym mam pytanie czy zastosowanie kolektora (ww aukcji) poprawi parametry pracy turbiny w całym zakresie obrotów? Aktualnie ustawione doładowanie to 1,4 bar. Z góry dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Panowie a czy takie wtryski spasują do mojego 1.8T bez żadnego problemu?: 06A 906 031 BC, 0 280 156 063 bo nigdzie nie mogę znaleść konkretnego info. Wiadomo po zmianie grzebnięcie w sofcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mart73301 0 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 AEB - 0.55 - 0.6 bar-a AJL - 0.8 - 0.85 bar-a u mnie było 0.9 w peaku, ale biore pod uwagę błędy wskazania wskaznika[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 20:33_________________________________________________ http://allegro.pl/vw-audi-1-8-tb-k03-k04-180-km-turbo-tuning-i1978814595.html Co sądzicie o tym http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=235326.0 :wink4: A jaka jest różnica pomiędzy k03 a k03s. Jakie zyski z tej drugiej w stosunku do tej pierwszej ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Parę koni więcej I wiadomo, niuton to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Panowie a czy takie wtryski spasują do mojego 1.8T bez żadnego problemu?: 06A 906 031 BC, 0 280 156 063 bo nigdzie nie mogę znaleść konkretnego info. Wiadomo po zmianie grzebnięcie w sofcie spasują, bo pochodzą od TT 1,8T http://www.ebay.co.uk/itm/OE-Audi-Gas-Engine-Part-Fuel-Injector-Nozzle-TT-Quattro-/370361866506?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item563b49990a#ht_3585wt_883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Parę koni więcej I wiadomo, niuton to samo K03 do wersji 150, 163kM ewentualnie do 180kM AJL K03S do wersji 190kM BEX i to nie jest parę koni i niutonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Nie opłaca się zakładać K03s bo jest za mały przyrost mocy do kosztów, więc mogę twierdzić że te 20KM różnicy przy zdrowej serii nie robi szału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nippo83 0 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS? Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar A ile KM/Nm pokazało Tobie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie mi w zupełności wystarczy, a Twoje 150 jedzie ????? :polew: :polew: :polew: kto chce daje 3200 za nowe turbo a kto nie ma kasy daje 1200-1500 za regenerowane i tez daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thom4s 1 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jaką moc i Nm masz teraz na GTRS? Niestety samochód jeszcze nie mierzony muszę w końcu wybrać się na pomiar A ile KM/Nm pokazało Tobie? Jeździsz niewystrojonym :?: Jakie masz inne podzespoły pod to turbo, wtryski, cooler etc.? Mój wykres masz tutaj -> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=181426.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 moje auto 237kM na K03S, więc nie jest to 20kM, jak piszesz I fajnie, ale gdybym miał wydać 3000 zł na tak małe turbo to wolał bym sobie darować, bo te śmieszne 237KM i tak nie jedzie mi w zupełności wystarczy, a Twoje 150 jedzie ????? :polew: :polew: :polew: kto chce daje 3200 za nowe turbo a kto nie ma kasy daje 1200-1500 za regenerowane i tez daje rade Tak napinaczu, moje 196 KM na seryjnym K03 mi wystarczy Ps. Tylko piz*usie zmieniają turbiny na takie malutkie, jak iść to grubo albo wcale, wyścigówki z B5 nie zrobisz, dlatego też dla frajdy mam motor, a zresztą, fajnie że masz te 237 niejadących koników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 sam sie napinasz :polew: :polew: tylko nie rozumiem czemu Twoje 196kM jedzie a moje 237 nie jedzie.... pomine tutaj niuton, ale niech Ci bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 sam sie napinasz :polew: :polew: tylko nie rozumiem czemu Twoje 196kM jedzie a moje 237 nie jedzie.... pomine tutaj niuton, ale niech Ci bedzie Czy ja gdzieś napisałem że moje jedzie? Kto się napina ile ma koników? oj człowieku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 sam sie napinasz i zachowujesz sie tak jakby ktos robił sobie mody za Twoje pieniadze kazdy robi to na co ma ochote a przede wszystkim na co go stac ja zrobiłem na K03S bo mi pasowała, ktos inny zrobi na K04 a ktoś inny na GTRS-ie i gadanie w stylu "nie jedzie" jest pozbawione sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się