Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Hugo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

logicznie myslac, pompa w ajlu osce i quattro byla taka sama? jak tak to znaczy ze pompa z esy bedzie pasowala wszedzi bo to ta sama pompka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Sam mialem ajl i pompa podchodzila do aeb bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Programowalna procedura Launch Control z fotela kierowcy za pomocą kombinacji pedałów hamulca i sprzęgła :)

https://www.facebook.com/Turboelitapl/videos/vb.485103574869299/915139648532354/?type=2&theater

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy przy montażu wtrysków.Chodzi mi bardziej jak przerobić gniazda? Ze starych wtrysków trzeba jeszcze zdjąć te gumeczki, ale te zielone łebki ani drgną. I czy stare wtryski łatwo wychodzą z listwy? Nie chce nic pourywać.

DSC_0208.jpg

Druga sprawa.W aucie mam już zamontowane TIP, DP, FMIC, kolektor nierdzewka, hybrydę k04 i wskaźniki. Czasem po dłuższej jeździe autu coś odbija i zaczyna pompować do 1,5 bara. Zgaszę silnik i odpalę wraca wszystko do normy. Dodam też że wcześniej seryjna DV-ka nie wytrzymała.Na szczęście w domu miałem tą chińską, którą przed montażem musiałem uszczelnić...Zapytam jaki wpływ na to może mieć sonda lambda a raczej jej brak?

Edytowane przez s3bA666
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje pomocy przy montażu wtrysków.Chodzi mi bardziej jak przerobić gniazda? Ze starych wtrysków trzeba jeszcze zdjąć te gumeczki, ale te zielone łebki ani drgną. I czy stare wtryski łatwo wychodzą z listwy? Nie chce nic pourywać.

DSC_0208.jpg

Druga sprawa.W aucie mam już zamontowane TIP, DP, FMIC, kolektor nierdzewka, hybrydę k04 i wskaźniki. Czasem po dłuższej jeździe autu coś odbija i zaczyna pompować do 1,5 bara. Zgaszę silnik i odpalę wraca wszystko do normy. Dodam też że wcześniej seryjna DV-ka nie wytrzymała.Na szczęście w domu miałem tą chińską, którą przed montażem musiałem uszczelnić...Zapytam jaki wpływ na to może mieć sonda lambda a raczej jej brak?

po co chcesz przerabiać gniazda? przecież te wtryski pasują tak samo jak seryjne

i co masz na myśli pisząc brak lambdy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do aeba nie pasuja ot tak o

jak mocno wepchniesz listwe to powinno i tak dzialac, ale lepiej podszlifowac delikatnie wtryski w miejscu gdzie opieraja sie o gniazdo, wcisnij jednego na probe bardzo mocno i zobaczysz o co wadzi, delikatnie podszlifuj kazdy wtrysk w tym miejscu z obu stron i powinno chulac


sonda bezposredniego wplywu nie ma na doladowanie

jesli ci przeladowuje nagle to albo z rurkami n75 albo z gruszka, albo z samym n75 cos jest nie tak

kto ci robil program pod to k04?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wtryski wpasowane. Jutro montuje całość.Kolektor wtryski i listwę. Jeszcze nikt jestem przed programem. I czy po programie temperatura spalin się zwiększy? Bo już teraz po max bucie mam 950°C. Bieg jałowy 500°C normalna jazda 700°C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok wtryski wpasowane. Jutro montuje całość.Kolektor wtryski i listwę. Jeszcze nikt jestem przed programem. I czy po programie temperatura spalin się zwiększy? Bo już teraz po max bucie mam 950°C. Bieg jałowy 500°C normalna jazda 700°C

trochę wysoko, jaka teraz moc jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jaki ma sworzeń silnik AVJ chce kupic kute korby i ten wymiar wypada znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienki, 19mm

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

950stopni ?? czy ty czasem nie odczytujesz tego z kanału 34 zamiast z sondy EGT ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocy jeszcze nie znam. Mam zamontowany wskaźnik EGT. Sam czujnik został wspawany w kolektor tam gdzie łączą się wszystkie rury. Sam jestem zdziwiony że trochę za gorąco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie coś między 0,5-0,7 bara. Ale coś jest nie tak bo ostatnio po dłuższej jeździe nawet 1,5 bara widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to masz odpowiedź na wysokie EGT,

trzeba to przede wszystkim wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki adapter kupić pod filtr oleju kupić żeby zamontować czujnik temperatury oleju ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...