Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 tak, dobrze trafiłeś, troche sie poprawiło, ale nadal jestem w czarnej d*pie
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 słabo pompuje turbo gdzies jest dziursko ale nie wiem gdzie na odpietym N75 idzie duzo lepiej ale to i tak nie to co powinno byc w tym aucie
wampir Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 i nawet ta metoda napelniania ukladu nie mozesz tego zklokalizowac?
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 na początku był temat nieszczelnego N75 wymieniłem na nowy i tak ze 2 tygodnie był spokój potem znowu zaczeły sie dziać cyrki chyba sie niebawem wku...wie i rozbiorę grata w mak sprężanie na garach 12, 12.3, 12, 12.1 co za cudak, zwykły trup a nie mogę sobie poradzić
Buba Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 ja bym go do rzeki albo jeziora wepchnął na twoim miejscu
wampir Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Ja juz tak dawno o swoim mysle... a mogle kupic V6 3.0 ....
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 ja bym go do rzeki albo jeziora wepchnął na twoim miejscu po co ? dobrze jest ubezpieczony mam kolesia który robi crash-testy i po temacie reszte sprzedam na czesci
wampir Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 Tak z czystej ciekawosci jak w ASO to sprawdzaja? Ile mogą wziąć w ASO a ile w zwykłym zakładzie mechanicznym za wyeliminowanie nieszczelności?
Dev Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 mają przyrządy i jadą zrobisz tak samo
pioteros Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Ja tylko dodam dla potomnosci jeszcze raz , układ odpowietrzania czyli odma jest tylko podłączona do obwodu przed turbina, czyli do tipa, do układu doladowania, czyli wszystkiego za turbina, nie ma już połączenia w obie strony, to znaczy że przez odme nie może uciekać doladowanie, chyba że zaworek który blokuje doladowane powietrze do odmy jest nieszczelny, znajduje sie on na cienszym wezu kolektor->odma idącym spod kolektora A jeśli chodzi o sprawdzanie nieszczelności , dużo daje spryskanie mydlinami wszystkiego bo nieszczelności mogą być nie tylko na wezach, a druga sprawa że na bank nie zawsze słychać jakiekolwiek syczenie
?uki1984 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Ja tylko dodam dla potomnosci jeszcze raz , układ odpowietrzania czyli odma jest tylko podłączona do obwodu przed turbina, czyli do tipa, do układu doladowania, czyli wszystkiego za turbina, nie ma już połączenia w obie strony, to znaczy że przez odme nie może uciekać doladowanie, chyba że zaworek który blokuje doladowane powietrze do odmy jest nieszczelny, znajduje sie on na cienszym wezu kolektor->odma idącym spod kolektora Ja miałem uwalony ten zaworek i objawiało się to dużym ppodciśnieniem w pokrywie zaworów (korek wlewu oleju jak przyspawany, nie można odkręcić podczas pracy silnika) to samo z bagnetem (wyciagajac bagnet zasysało go i syczało, a po wyjęciu auto głupiało. Ale spadku mocy nie zaobserwowałem A jeśli chodzi o sprawdzanie nieszczelności , dużo daje spryskanie mydlinami wszystkiego bo nieszczelności mogą być nie tylko na wezach, a druga sprawa że na bank nie zawsze słychać jakiekolwiek syczenie Dokładnie u kumpla jak szukaliśmy to dopiero po spryskaniu było widać gdzie jest dziura a znaleźliśmy dwie:decayed: Po wymianie nieszczelnych wężyków auto od razu zaczęło jechać Więc nie poddawaj się Tomek:decayed:
Dev Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 w końcu przyszły, 2 szt. po 3 miesiącach od zamówienia :facepalm:
Pawel_M Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Ja jak zamawiałem Mac-a to miałem czekać ponad miesiąc czasu bo nie mieli nic na stanie a paczka doszła po niecałych 2 tygodniach Tomku jak założysz to podziel się wrażeniami przed i po.... Ja niestety po założeniu Mac-a nie mam odniesienia ponieważ przy okazji zakładałem cały setup na moc
kamilb5 Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 A do czego jest ten mac? Panowie stosował ktoś z was MBC w 1,8 Turbo? Nie wiem co sie dzieje,ale u mnie bardzo późno wstaje turbo,dopiero przy 3500 ma doładowanie 0,95bar,dlaczego jest taka straszna turbo dziura? Może być zacięta klapa od WG? Dodam tylko że auto jest po programie,ale przed nim było tak samo.
domjenick Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 Panowie stosował ktoś z was MBC w 1,8 Turbo? .ja stosowałem-co chcesz wiedzieć?
Dev Opublikowano 28 Września 2012 Opublikowano 28 Września 2012 ten MAC idzie w miejsce N75 masz dziurę w dolocie albo klapa niedomknieta lub wypalona kto Ci robił program ???
kamilb5 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 domjenick chodzi mi głównie czy warto to założyć i czy fajnie to tak działa? Zwiększy troche ciśnienie doładowania? Komp nie wywala żadnych błędów i czy n75 nie zbija tego większego cisnienia? Myślałem ze jak to założe to może to turbo szybciej zaczęło by ładować,bo nie idzie tym jechać, do tych 3500 sie zbiera jak by miał 75km straszny muł. devastation program mi robił gość z przemyśla,fajnie robi i nie drogo. A inna sprawa jakie większe turbo mozna wstawić i od czego pasuje najlepiej? bo też myślałem nad wymianą turbiny właśnie. K04 co o niej myślicie?
_Bartek_ Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 W tym temacie, temat turbo przewinął się już 3736261838 razy, więc wystarczy poszukać...
domjenick Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 domjenick chodzi mi głównie czy warto to założyć i czy fajnie to tak działa? Zwiększy troche ciśnienie doładowania? Komp nie wywala żadnych błędów i czy n75 nie zbija tego większego cisnienia? Myślałem ze jak to założe to może to turbo szybciej zaczęło by ładować,bo nie idzie tym jechać, do tych 3500 sie zbiera jak by miał 75km straszny muł. na MBC podniesiesz doładowanie, tylko po co, jeśli auto masz po programie:whistling: MBC-to forma tuningu silnika, była stosowana w czasach, gdzie mało ludzi miało pojęcie o remapach sterowników-teraz masz program-więc MBC-chyba pozostaje tylko do eksperymentów, zamiast N75, ale i tu jest lepsza alternatywa-MAC,komp nie wywala błędów, chyba, ze osiągniesz wartości krytyczne i komp odetnie i wpadnie w tryb awaryjny, MBC jest w stanie utrzymać zadane ciśnienie na takim samym poziomie, np 0,7 bara w pełnym zakresie obrotów, ale to w przypadku auta po remapie-na nic się nie przyda, bo mapa jest inaczej "ułożona" pod N75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się