Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak, dobrze trafiłeś, troche sie poprawiło,

ale nadal jestem w czarnej d*pie

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a co sie dzieje?

Opublikowano

słabo pompuje turbo

gdzies jest dziursko ale nie wiem gdzie

na odpietym N75 idzie duzo lepiej

ale to i tak nie to co powinno byc w tym aucie

Opublikowano

i nawet ta metoda napelniania ukladu nie mozesz tego zklokalizowac?

Opublikowano

na początku był temat nieszczelnego N75

wymieniłem na nowy i tak ze 2 tygodnie był spokój

potem znowu zaczeły sie dziać cyrki

chyba sie niebawem wku...wie i rozbiorę grata w mak :facepalm:

sprężanie na garach 12, 12.3, 12, 12.1

co za cudak, zwykły trup a nie mogę sobie poradzić :doh:

Opublikowano

ja bym go do rzeki albo jeziora wepchnął na twoim miejscu

Opublikowano

Ja juz tak dawno o swoim mysle... a mogle kupic V6 3.0 ....

Opublikowano
ja bym go do rzeki albo jeziora wepchnął na twoim miejscu

po co ? dobrze jest ubezpieczony

mam kolesia który robi crash-testy i po temacie

reszte sprzedam na czesci :decayed:

Opublikowano

Tak z czystej ciekawosci jak w ASO to sprawdzaja?

Ile mogą wziąć w ASO a ile w zwykłym zakładzie mechanicznym za wyeliminowanie nieszczelności?

Opublikowano

mają przyrządy i jadą

zrobisz tak samo

Opublikowano

Ja tylko dodam dla potomnosci jeszcze raz , układ odpowietrzania czyli odma jest tylko podłączona do obwodu przed turbina, czyli do tipa, do układu doladowania, czyli wszystkiego za turbina, nie ma już połączenia w obie strony, to znaczy że przez odme nie może uciekać doladowanie, chyba że zaworek który blokuje doladowane powietrze do odmy jest nieszczelny, znajduje sie on na cienszym wezu kolektor->odma idącym spod kolektora

A jeśli chodzi o sprawdzanie nieszczelności , dużo daje spryskanie mydlinami wszystkiego bo nieszczelności mogą być nie tylko na wezach, a druga sprawa że na bank nie zawsze słychać jakiekolwiek syczenie

Opublikowano
Ja tylko dodam dla potomnosci jeszcze raz , układ odpowietrzania czyli odma jest tylko podłączona do obwodu przed turbina, czyli do tipa, do układu doladowania, czyli wszystkiego za turbina, nie ma już połączenia w obie strony, to znaczy że przez odme nie może uciekać doladowanie, chyba że zaworek który blokuje doladowane powietrze do odmy jest nieszczelny, znajduje sie on na cienszym wezu kolektor->odma idącym spod kolektora

Ja miałem uwalony ten zaworek i objawiało się to dużym ppodciśnieniem w pokrywie zaworów (korek wlewu oleju jak przyspawany, nie można odkręcić podczas pracy silnika) to samo z bagnetem (wyciagajac bagnet zasysało go i syczało, a po wyjęciu auto głupiało.

Ale spadku mocy nie zaobserwowałem

A jeśli chodzi o sprawdzanie nieszczelności , dużo daje spryskanie mydlinami wszystkiego bo nieszczelności mogą być nie tylko na wezach, a druga sprawa że na bank nie zawsze słychać jakiekolwiek syczenie

Dokładnie u kumpla jak szukaliśmy to dopiero po spryskaniu było widać gdzie jest dziura a znaleźliśmy dwie:decayed:

Po wymianie nieszczelnych wężyków auto od razu zaczęło jechać:wink:

Więc nie poddawaj się Tomek:decayed:

Opublikowano

w końcu przyszły, 2 szt. po 3 miesiącach od zamówienia :facepalm: :facepalm:

778aa30c0788ba9bmed.jpg

b0b8adb4547858aemed.jpg

Opublikowano

Ja jak zamawiałem Mac-a to miałem czekać ponad miesiąc czasu bo nie mieli nic na stanie a paczka doszła po niecałych 2 tygodniach :decayed: Tomku jak założysz to podziel się wrażeniami przed i po.... Ja niestety po założeniu Mac-a nie mam odniesienia ponieważ przy okazji zakładałem cały setup na moc :kox:

Opublikowano

A do czego jest ten mac? Panowie stosował ktoś z was MBC w 1,8 Turbo? Nie wiem co sie dzieje,ale u mnie bardzo późno wstaje turbo,dopiero przy 3500 ma doładowanie 0,95bar,dlaczego jest taka straszna turbo dziura?

Może być zacięta klapa od WG?

Dodam tylko że auto jest po programie,ale przed nim było tak samo.

Opublikowano
Panowie stosował ktoś z was MBC w 1,8 Turbo? .
ja stosowałem-co chcesz wiedzieć?
Opublikowano

ten MAC idzie w miejsce N75

masz dziurę w dolocie albo klapa niedomknieta lub wypalona

kto Ci robił program ???

Opublikowano

domjenick chodzi mi głównie czy warto to założyć i czy fajnie to tak działa? Zwiększy troche ciśnienie doładowania? Komp nie wywala żadnych błędów i czy n75 nie zbija tego większego cisnienia? Myślałem ze jak to założe to może to turbo szybciej zaczęło by ładować,bo nie idzie tym jechać, do tych 3500 sie zbiera jak by miał 75km straszny muł.

devastation

program mi robił gość z przemyśla,fajnie robi i nie drogo.

A inna sprawa jakie większe turbo mozna wstawić i od czego pasuje najlepiej? bo też myślałem nad wymianą turbiny właśnie. K04 co o niej myślicie?

Opublikowano

W tym temacie, temat turbo przewinął się już 3736261838 razy, więc wystarczy poszukać...

Opublikowano
domjenick chodzi mi głównie czy warto to założyć i czy fajnie to tak działa? Zwiększy troche ciśnienie doładowania? Komp nie wywala żadnych błędów i czy n75 nie zbija tego większego cisnienia? Myślałem ze jak to założe to może to turbo szybciej zaczęło by ładować,bo nie idzie tym jechać, do tych 3500 sie zbiera jak by miał 75km straszny muł.

na MBC podniesiesz doładowanie, tylko po co, jeśli auto masz po programie:whistling:

MBC-to forma tuningu silnika, była stosowana w czasach, gdzie mało ludzi miało pojęcie o remapach sterowników-teraz masz program-więc MBC-chyba pozostaje tylko do eksperymentów, zamiast N75, ale i tu jest lepsza alternatywa-MAC,komp nie wywala błędów, chyba, ze osiągniesz wartości krytyczne i komp odetnie i wpadnie w tryb awaryjny, MBC jest w stanie utrzymać zadane ciśnienie na takim samym poziomie, np 0,7 bara w pełnym zakresie obrotów, ale to w przypadku auta po remapie-na nic się nie przyda, bo mapa jest inaczej "ułożona" pod N75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...