domjenick Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 160 g/s to ok 1 bar na seryjnym sofcie no no:shock3:
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 160 g/s to ok 1 bar właśnie, tylko że to mój wynik i mam problem z niedoładowaniem w postaci falujących 0.3-0.4b ;s a mimo to taki wynik ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:24 ---------- Grupy: 002,007,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM sonda nowa a mimo to nie chula jak trzeba...ori BERU ale wiem że to nie przez nią bo na starej która szarpała troche ale dawała dobre napięcia też był słaby boost
Dev Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Zyebany soft. ? Zrob loga sondy na wolnych obrotach
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 na wolnych tez jest stałe napięcie (w tym samym logu druga połowa to wolne obroty) i wiem że jest coś nei tak tyle że sonda nówka... może okablowanie, już czasem nawet myśle ze ECU się w jakiś sposób rozjechało ale mało to prawdopodobne... bo auto jest w serii jeśli chodzi o program, z tym że na starej sondzie też nie jechało
Łukasz13 Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Przepływka zyebana zawyża pomiar i ecu zbija doładowanie, najlepiej by było podmienic na sprawna, ta sonda też dziwnie wskazuje powinna przy bucie dawać jakieś 0,8v co w bloku 32?.
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Przeplywka byla zmieniona na inna uzywke ori i to samo, zanim wyrzucilem kata i wsadzilem innego tipa mierzyla ok 125mg czyli normę a boostu wraz nie bylo, za co odpowiada kanał 32? Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
kkrawat Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 A probowałeś inna sonde wsadzić na próbe ? Masz mozliwość podmianki z dzialającego auta?
pioteros Opublikowano 23 Listopada 2012 Opublikowano 23 Listopada 2012 Nie ale nie było boostu na; -Ori sondzie boscha która delikatnie szarpala autem ale miała wzorcowe napięcia, ale też chyba ona powodowała błąd mieszanki 00518 -Sondzie uniwersalnej ntk która wywalala błąd 16518 p1034 -I na obecnej beru zamienniku ori boscha jest to samo co na tej ntk, też wywala błąd, jest złe napięcie i nie ma boostu, tyle że nie szarpie na obydwu ostatnich, tak jakby ecu nie tolerowalo innych sond jak bosch Muszę sprawdzić czy nie ma przerwy gdzieś w okablowaniu sondy Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Kowi87 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Ma ktos moze jakis sensowny artykuł jakie sa róznice miedzy poszczególnymi stage w modyfikacjach 1,8t?
domjenick Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Ma ktos moze jakis sensowny artykuł jakie sa róznice miedzy poszczególnymi stage w modyfikacjach 1,8t? na przykład tu Difference between stage 1 stage 2 and stage 3 tuning modifications. ale to i tak jest tylko "pobieżnie", bo wszystko zależy od tego, co w aucie siedzi- generalnie stage 1-to chip, MBC/EBC, filter pow.-praktycznie wszystko na seryjnych gratach stage 2- to już inne/większe turbo, TIP, INNY/drugi/większy cooler, wydech, hamulce, większe wtryski-strojenie stage 3-to już dochodzi sprzęgło,customowe hamulce, przelotowy wydech, duże turbo, duże wtryski, wydajniejsza pompa paliwa, zmiany korb, wałków, popychaczy, zaworów,zawieszenie et cetera-takim autem-już normalnie po drogach jeździ się trudno:decayed: no i stage 4-to już dochodzi swap, odelżenie auta, inna zawiecha, klatka-to już typowa rajdówka-takie auto mało przypomina seryjny egzemplarz i stwarza potencjalne zagrożenie dla reputacji u średnio rozgarniętego mechanika...
Kowi87 Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Dzięki Dominik, chciałem cos skrobnąć na forum na przykładzie TDI, ale widze że to przechodzi poza moja głowe:facepalm:, można skrobnac tylko watek tak jak to opisałes:wink: znalazłem jeszcze taki opis jakie turbo w jakim silniku [TABLE=class: cms_table_grid, width: 100%, align: left] CODE BHP(OE) C:R Vehicle Fitment Year From Year To Cast / Forged Crank Head Port VVT Water pump Turbo Throttle ETKA REMARKS Injector size Piston Pin Notes ADR 125 A4 11/94-04/99 LARGE THEN SMALL NON THEN VVT NASP Large: 058 103 373 A, Small: 058 103 373 D ADR 125 A6 10/95-10/97 LARGE THEN SMALL NON THEN VVT NASP Large: 058 103 373 A, Small: 058 103 373 D ADR 125 AUDI CABRIO 04/97-08/00 LARGE THEN SMALL NON THEN VVT NASP Large: 058 103 373 A, Small: 058 103 373 D ADR 125 PASSAT 12/96-01/99 LARGE THEN SMALL NON THEN VVT NASP Large: 058 103 373 A, Small: 058 103 373 D AEB 150 9.5:1 A4 02-95 (EA 827 block) Dec-98 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE 20MM AEB 150 9.5:1 A4 04-95 (EA 827 block) Jul-98 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE GR 20MM AEB 150 9.5:1 A4 08-97 (EA 827 block) Jul-98 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE ZA 20MM AEB 150 9.5:1 A6 04-97 (EA 827 block) Jan-99 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE 20MM AEB 150 9.5:1 A6 04-97 (EA 827 block) Jul-98 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE GR 20MM AEB 150 9.5:1 PASSAT (6A block) Oct-96 Dec-98 CAST LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE 20MM AGU 150 9.5:1 A3 Dec-96 ?? FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE SMALL 20MM AGU 150 9.5:1 A3 Dec-96 Jul-98 FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE GR SMALL 20MM AGU 150 9.5:1 BORA Sep-00 ?? FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE SMALL 20MM AGU 150 9.5:1 BORA May-00 01-Apr FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE J SMALL 20MM AGU 150 9.5:1 GOLF Oct-97 ?? FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE SMALL 20MM AGU 150 9.5:1 GOLF Aug-98 01-Apr FORGED LARGE NON VVT EXTERNAL K03 CABLE J SMALL 20MM AJH 150 9.51 SHARAN Nov-97 Feb-00 K03 CABLE AJH 150 9.51 ALHAMBRA Nov-97 Feb-00 K03 CABLE AJL 180 9.5:1 A4 Aug-97 01-Sep LARGE KO3 CABLE AJL 180 9.5:1 A4 Oct-97 Jul-98 LARGE KO3 CABLE GR AJL 180 9.5:1 A6 Nov-97 Oct-00 LARGE KO3 CABLE AJL 180 9.5:1 A6 Nov-97 Jul-98 LARGE KO3 CABLE GR AMB 170 A4 01-Jul ?? J AMK 209 9.0:1 S3 Sep-00 02-Apr FORGED SMALL VVT INTERNAL KO4 DBW LARGE AMU 225 9.0:1 TT ?? ?? 20MM ANB 150 A4 May-99 Jun-00 ANB 150 A6 Jan-99 ?? ANB 150 PASSAT Jan-99 Aug-00 APH 150 9.5:1 BEETLE Jan-99 Jun-00 NON VVT SMALL APP 180 9.5:1 A3 Jul-99 May-00 KO3 DBW APP 180 9.5:1 TT Sep-99 Sep-00 KO3 DBW APP 180 9.5:1 TT Sep-99 01-Oct KO3 DBW BR APU 150 9.5:1 A4 Aug-98 01-Sep APU 150 9.5:1 A4 Aug-98 Jul-99 ZA APU 150 9.5:1 A6 Nov-98 ?? APU 150 9.5:1 PASSAT Jan-99 Aug-00 APX 225 9.0:1 TT Oct-98 ?? FORGED NON VVT INTERNAL KO4 DBW LARGE 20MM APY 209 9.0:1 S3 Nov-98 Aug-00 NON VVT KO4 DBW LARGE AQA 150 A3 Aug-98 01-Apr AQJ 180 9.5:1 A3 Nov-98 Aug-00 NON VVT INTERNAL KO3 DBW 20MM AQJ 180 9.5:1 TT Oct-98 Aug-00 NON VVT INTERNAL KO3 DBW 20MM AQX 150 9.5:1 IBIZACUPRA 1999 [TD=colspan: 2]2001[/TD] SMALL KO3 DBW D4 std ARK 150 A4 Jul-98 Jul-99 ARK 150 A6 Jan-99 May-99 ARX 150 9.5:1 A3 Sep-00 ?? SMALL VVT KO3S DBW LARGE ARX 150 9.5:1 BORA Sep-00 01-Apr SMALL VVT KO3S DBW LARGE ARY 180 9.5:1 A3 Sep-00 ??-05 NON VVT KO3S DBW LARGE 19MM ARY 180 9.5:1 TT Sep-00 ??-05 NON VVT KO3S DBW LARGE 19MM ARZ 150 9.5:1 A3 Sep-00 ?? 20MM ARZ 150 9.5:1 GOLF Sep-00 ?? 20MM ATC ATW 150 A4 Jan-00 ?? NON VVT KO3 DBW ATW 150 PASSAT Jan-00 ?? NON VVT KO3 DBW AUG 180 GOLF ?? ?? AUM 150 9.5:1 A3 May-00 ?? SMALL VVT INTERNAL KO3S DBW LARGE 19MM AUM 150 9.5:1 TT 01-Jan ?? SMALL VVT INTERNAL KO3S DBW LARGE 19MM AUM 150 9.5:1 BORA Sep-00 ?? SMALL VVT INTERNAL KO3S DBW LARGE 19MM AUM 150 9.5:1 GOLF Sep-00 ?? SMALL VVT INTERNAL KO3S DBW LARGE 19MM AUQ 180 9.5:1 A3 May-00 ??-05 VVT KO3S DBW LARGE 19MM AUQ 180 9.5:1 TT Aug-00 ??-05 VVT KO3S DBW LARGE 19MM AUQ 180 9.5:! BORA 02-May ??-05 VVT KO3S DBW LARGE 19MM AUQ 180 9.5:1 GOLF 01-Jun ??-05 VVT KO3S DBW LARGE 19MM AVC 150 9.5:1 BEETLE Jul-99 Oct-00 AVJ 150 9.5:1 A4 Dec-00 ?? AWC 150 9.5:1 SHARAN Apr-00 ?? AWD 150 9.5:1 JETTA May-99 ?? NON VVT LARGE 20MM AWL AWM 170 PASSAT 01-Feb 02-Apr INTERNAL MEX AWM 170 PASSAT 02-May ?? INTERNAL KO3 MEX V6 AWP 180 9.5:1 JETTA 01-Jun ?? VVT KO3S AWP 180 9.5:1 BEETLE 01-Nov ?? SMALL VVT INTERNAL KO3S DBW LARGE AWT 150 9.5:1 A4 Jun-00 01-Sep VVT KO3 DBW SMALL AWT 150 9.5:1 A6 May-00 ?? VVT KO3 DBW SMALL AWT 150 9.5:1 PASSAT Oct-00 ?? VVT KO3 DBW SMALL AWU 150 BEETLE Oct-00 ?? VVT KO3 DBW SMALL AWV 150 BEETLE Jun-00 01-May VVT KO3S DBW LARGE AWW 150 9.5:1 JETTA Jun-00 ?? VVT AYN AYP 150/180 9.5:1 IBIZACUPRA 2001> ?? SMALL non-VVT INTERNAL KO3 DBW 20MM 9.5:1,emission spec EU2/EU3 BAM 225 9.0:1 S3 01-Aug 02-May FORGED SMALL VVT INTERNAL KO4 DBW LARGE 20MM BAM 225 9.0:1 TT Sep-00 ?? FORGED SMALL VVT INTERNAL KO4 DBW LARGE 20MM BBU 180 9.5:1 IBIZA ??-05 ??-08 KO3S DBW BBU 180 9.5:1 POLO ??-05 ??-08 KO3S DBW BEK 180 JETTA 01-Jun ?? BEX 190 9.5:1 A4 02-Nov ??-03 KO3S DBW BE 190 9.5:1 TT ??-05 ??-06 KO3S DBW BFB 163 9.5:1 A4 02-Apr ?? KO3S DBW BFV 240 9.0:1 TT - SPORT ??-05 ??-06 KO4 DBW BJX 150 9.5:1 IBIZA ??-04 ??-08 KO3S DBW BJX 150 9.5:1 POLO ??-04 ??-08 KO3S DBW BVP [TD=align: right]163[/TD] 9.5:1 TT ??-05 ??-06 KO3S DBW VER [TD=align: right]150[/TD] SHARAN ?? ?? INTERNAL VER [TD=align: right]150[/TD] BORA INTERNAL [TD][/TD] [/TABLE]
Tomiii Opublikowano 24 Listopada 2012 Opublikowano 24 Listopada 2012 Kto mi powie jakie turbo siedzi w AWM ?? bo nigdzie nie mogę znaleźć
?uki1984 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Przeplywka byla zmieniona na inna uzywke ori i to samo, zanim wyrzucilem kata i wsadzilem innego tipa mierzyla ok 125mg czyli normę a boostu wraz nie bylo, za co odpowiada kanał 32?Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m Po wyjęciu kata trzeba od razu wystroic, bez tego ecu podaje złe dane bo masz większa przepustowość gazów napedzajacych turbine ---------- Post dopisany at 12:41 ---------- Poprzedni post napisany at 12:37 ---------- A tak BTW Dev K03 hybryda s siedzi już w aucie. Dzięki za namiary na chłopaków od regeneracji. Stara sie wysrala na uszczlniaczach i puszczala olej, tak średnio 200-300g w miesiącu i zaczął pękać korpus ze strony gorącej
wampir Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Łuki1984 Wczesniej miałes k03? Jaki masz teraz wtryski? Ile miałes KM przed zmiana turbiny? Miales robiona korekte po wlozeniu tej hybrydy? Jak CI jedzie auto teraz? Nie czujesz spadku mocy? Nie zapetlaja sie wtryski?
domjenick Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Po wyjęciu kata trzeba od razu wystroic, bez tego ecu podaje złe dane bo masz większa przepustowość gazów napedzajacych turbinenie trzeba od razu stroić, tam nie ma żadnego czujnika, który mierzy przepustowość i powodował by jakieś anomalie w ECU -jedynym czujnikiem, którego nie będzie-jest lambda i jedyną rzeczą, która ma wpływ na ECU, będzie temperatura gazów, a nie ich przepustowość... wycinanie katalizatora robi się po to, żeby turbina była swobodniej napędzana, co jest ułatwieniem w osiągnięciu mocy, ale na pewno nie ma to bezpośredniego wpływu na ECU,na tyle, żeby od razu walić do tunera na strojenie... jeśli nie będzie lambdy-ECU będzie podawać dawkę na podstawie danych domyślnych, które są zapisane w ECU, na wypadek sytuacji, kiedy zostanie uszkodzona sonda, lub przewód i pojawi się błąd informujący o usterce, to samo będzie w przypadku EGT
?uki1984 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Łuki1984Wczesniej miałes k03? Jaki masz teraz wtryski? Ile miałes KM przed zmiana turbiny? Miales robiona korekte po wlozeniu tej hybrydy? Jak CI jedzie auto teraz? Nie czujesz spadku mocy? Nie zapetlaja sie wtryski? Spokojnie, spokojnie dopiero sama turbine zmieniłem teraz muszę zaopatrzyć sie w wtryski z TT, jakiegoś Tipa i stozek. Ale wszystko w swoim czasie bo jeszcze gewinde zakładam. jak dla mnie to auto dużo lepiej ciągnie w górnych obrotach i plynniej.
wampir Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Czyli masz 280cc, do tego k03s hybryde i masz poprawe w gornym zakresie obrotow przy seryjnym sofcie? Masz moze jakies logi kanalu 2 i 115 po tej podmiance turbiny?
?uki1984 Opublikowano 25 Listopada 2012 Opublikowano 25 Listopada 2012 Czyli masz 280cc, do tego k03s hybryde i masz poprawe w gornym zakresie obrotow przy seryjnym sofcie?Masz moze jakies logi kanalu 2 i 115 po tej podmiance turbiny? Wczesniej miałem K03 i program z logów w picu było jakieś 152gs na przepływce i 1bar w picu. W 120 bloku wyszło 260niutów. Potem wrzuciłem FMIC i turbawka budziła się przy 2600 zamiast 2800, plus niutki wzrosły do 274Nm i moc nic, intake spadł z 45 stopni celsjusza max. do 24 max. Co było mocno odczuwalne. Teraz wpadł wydech i K03s hybryda. Czuję że lepiej ciągnie u góry i do samego końca ale logów jeszcze nie miałem szansy zrobić. Jak zrobię to dam znać jakie rezultaty. Zostają wtryski i dolot i poprawa softu:decayed: ---------- Post dopisany at 16:12 ---------- Poprzedni post napisany at 16:10 ---------- I mam nadzieję, że przekroczymy magiczną granicę 200Km ---------- Post dopisany at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany at 16:12 ---------- wampir a co masz wrzucone zamiast N75 że sprzedajesz????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się