Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dawid nie wkładaj przelotu bo na trasie do Niemiec nie wytrzymasz hałasu :kwasny: Wiem bo miałem przelot z jednym małym srodkowym tłumikiem i końcowym z s4 - było głośno i fajnie ale do miasta / trasa 300km i juz miałem dość...Teraz został DP, środkowy seria i końcowy z s4 i wszystko połączone rurami z kwasu 2,5" i jest OK - zresztą sam słyszałeś :wink:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Żadnych przelotów bo ogłupieje na trasie, jak powiedział wyżej Rafał :hi:Ma być skromnie a ze smaczkiem, w trasie aby było spokojnie. DP wrzucę, kata już nie mam, ewentualnie ogarnę tłumik końcowy na coś lepszego :wink:

Opublikowano

No to jak kata nie masz to co masz? Zamiast kata idzie DP własnie...no chyba ze masz rure wsadzoną 2" średnicy i wylot z turba i tak przytkany :facepalm:

Opublikowano

Panowie ponawiam pytanie, jaki ostatni tlumik zalozyc do wydechu przelotowego lacznie z dp 65mm ? oprocz s4

Opublikowano

Gelus a czemu nie s4?

Opublikowano

mysle intensywnie nad s4 ale altermatywa ma byc to iz mam dostep do ludzi pracujacych w produkcji wydechow , robia puszki pod zamowienie, chcialem dowiedziec sie jak reszta ma to zrobiona, puszka przelotowa czy jak?... zeby to mialo rece i nogi, brzmienie basowe a w srodku zeby dalo sie jechac:)

obecnie mam oryginalne i niestety w srodku slysze pierdzenie co mnie irytuje (kojarzy mi sie z jakims silnikiem 1.4 o mocy 70KM) chociaz na zewnatrz podobno znosnie...

puszki od s4 kwotowo sa ok 600zl dodatkowo chcialbym i tak zmienic koncowki wydechow na fi90 zeby to ladniej wygladalo ...

Opublikowano
No to jak kata nie masz to co masz? Zamiast kata idzie DP własnie...no chyba ze masz rure wsadzoną 2" średnicy i wylot z turba i tak przytkany :facepalm:

Mówię o środkowym kacie :wink:

Opublikowano

Imo jak załozysz puste puszki przelotowe do swojego wydechu to bedziesz miał głosno...nawet bardzo głośno...Ja bym szukał czegoś dedykowanego np. Supersprinta czy innego Remusa, Sebringa albo zakładał puszki z kwasu z takimi końcówkami jak chcesz ale nie przelot pełen tylko zrobione na wzór S4. Ewentualnie jak chcesz głośniej to zrób je po prostu mniejsze.

---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ----------

No to jak kata nie masz to co masz? Zamiast kata idzie DP własnie...no chyba ze masz rure wsadzoną 2" średnicy i wylot z turba i tak przytkany :facepalm:

Mówię o środkowym kacie :wink:

1.8t ma tylko jednego kata - na środku masz tłumik zwykły:decayed:

Opublikowano

ciezko dorwac cos z uzywek dedykowanego do a4 b6 (puszki po obu stronach auta) a jak sie trafia to ceny kosmos :)

nom wlasnie myslalem o wyspawaniu puszek z kwasa tylko mile widziane jakies wskazowki jak to zrobic by nie pierdzialo, mialo fajne brzmienie , dalo sie wysiedziec na trasie, a kiedy potrzeba zeby wydarlo odpowiednio ryja :)

Opublikowano

To ja nie wiem sam :facepalm: Najlepiej kupić DP i na nowo uspawać cały tłumik na 2.5 cala.

Opublikowano

tak jak pisalem, mam bardzo dobre znajomosci i moge sobie pod wymiar wyspawac jaki mi sie podoba i koncowki wydechu tez zaloze sobie ultera a nie jakies ktore po zimie zacznie mi chrom schodzic:) , to musi miec rece i nogi, tylko potrzebuje wskazowek jak to odpowiednio zrobic, dlatego pisze tutaj, bo pewnie nie jeden z Was juz ten temat przerabial :) jak ma wygladac taka puszka

Opublikowano

To ja bym szukał wzoru wydechu z s4 i robił na wzór puszki z kwasu - uwierz mi, że będzie się darło przy pustej reszcie wydechu jak pójdziesz ostro ogniem :kox: a przy równej prędkości na trasie da się jechać / jak dowalisz gazu na trasie to i tak zrobi się głosno/

Opublikowano
To ja bym szukał wzoru wydechu z s4 i robił na wzór puszki z kwasu - uwierz mi, że będzie się darło przy pustej reszcie wydechu jak pójdziesz ostro ogniem :kox: a przy równej prędkości na trasie da się jechać / jak dowalisz gazu na trasie to i tak zrobi się głosno/

Ile wychodzi tak wydech z S4? Cenowo w sensie :decayed:

Opublikowano

Mefju ty masz ośke :facepalm: to nie masz problemu / znaczy sie masz problem ale akurat z wydechem masz łatwiej :tongue4:/ - szukaj jakiegoś markowego tłumika końcowego. Do tego zrób DP porządnego i jesli ma być w miare cicho to środkowy tłumik zostaw a jak nie to rura do końca. Turbo seryjne masz więc DP zrób sobie 2,5" chyba że chcesz wkładać coś wiekszego z KKK to rób 2,75".

B5 jest gorzej wyciszona od b6 pamietaj.

Opublikowano

Mefju ty masz ośke :facepalm: to nie masz problemu / znaczy sie masz problem ale akurat z wydechem masz łatwiej :tongue4:/ - szukaj jakiegoś markowego tłumika końcowego. Do tego zrób DP porządnego i jesli ma być w miare cicho to środkowy tłumik zostaw a jak nie to rura do końca. Turbo seryjne masz więc DP zrób sobie 2,5" chyba że chcesz wkładać coś wiekszego z KKK to rób 2,75".

B5 jest gorzej wyciszona od b6 pamietaj.

Pucha musi zostać aby nie dostał szału na trasie. I tak zrobię, kupię DP i jakiś tłumik końcowy i na sezon pospawam to do kupy i zobaczymy :wink: Dzięki :hi:

Opublikowano

ktoś chętny na kompa od AJLa do AEBa na 2 wtyczki? po wywaleniu immo śmiga jak ta lala, ori bezpieczny program na 0.9 bar i 180 km;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...