Venom666 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Dzikie za numery wtryskow.A jaki masz setup auta? Przyznam sie w wolal bym nie wymieniac regulatora albo zmieniac pompy bo i tak bede jezdzil na LPG.
JUZIU Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 a co ma pompa albo regulator do LPG? ja mam 440cc i regulator 3 bary. Na hamowni wypluł 213km ale miałem dziure w odmie, teraz jak to naprawiłem to myśle że jest około 230km i też mam Lpg i śmiga aż miło
Dev Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 235kM na K03S, turbo wali pod 1.5 bara i jest bliskie rozpier....doleniu sie w mak frontcooler, TIP z nierdzewki, przelot na przepływce 3" i takie tam pierdoły za miesiąc kupuję K04-kę a jak sie wqurwie to GT2X-a :kox::kox: ---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- K03, K04, GT2X http://i36.photobucket.com/albums/e18/jivkom/100_2170.jpg
JUZIU Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 no jak walisz w 1.5 bara to nie dziwota że turbo mówi żegnaj:decayed: jakie masz doładowanie przy 6tys?
JUZIU Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 ja 1 ale ustawione mam tak że max to 1.2:wink:
Venom666 Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 Co ma regulator do LPG ? Jak by nie bylo trzeba miec mape na benzynie a potem dorobic mape na gazie ,jesli regulujesz czas na gazie za pomoca cisnienia na reduktorze no to mozesz jakos wybrnac ale do czasu bo podkrecajac reduktor gazowy ( jaki by nie byl ) zmniejszasz mu mozliwosc korekty podcisnieniowe lub jak to bywa w naszych silnikach nadcisnieniowej. A jak czasow nie zgrasz to Ci sie samochod powoli rozjedzie , adaptacja zacznie Ci świrowac i nawet niewiesz kiedy tak Ci nagle zubozy,ze tloki jak sito albo plazma Ci pojdzie po zaworach.No chyba ze masz instalacje ciekla to jestes w stanie zapanowac na dawkowaniem idealnie,,, bo jak by nie bylo gaz to gaz wiec lotna sustancja . ---------- Post dopisany at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany at 22:25 ---------- A chcialem dodac ze spotaklem sie juz z takimi instalcjami ktore po podpieciu do OBD mozna bylo ustawic by resetowaly adaptacje po kazdym odpalniu.Wiec zanim adaptacja wywalila CHECK to motor robil sie coraz bardziej "goracy"
JUZIU Opublikowano 26 Marca 2013 Opublikowano 26 Marca 2013 nierozumiem:decayed: jezeli mam regulator 3 bary i wytski 440cc itd i to wszysto ładnie wystrojone to nie moża już pod taką mape paliwową ustawic dobrze lpg? Reduktor KME gold i wtryski hana niebieskie i jakos mi wszystko b.dobrze smiga
Venom666 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja nie napisalem ze nie mozna wystroic dobrze gazu . Ja chcialem sie dowiedziec czy musze zalozyc inny regulator by podniesc cisnienie w ukladzie paliwowym by na na wtryskach z Audi S3 stroic auto .Ja poprostu niewiem czy kupowac duze wtryski i zostawic cisnienie paliwa , czy wystarcza np wtryski 280 cc i standardowe cisnie jakie daje pompa. A co do gazu to juz trosze zebow zjadlem,przerobilem duzo instalcji i w niektorych programowanie mnie poprostu "wywalilo" bo jak zobaczylem ja niedokladnie mozna stroic auto a ono i tak bledow nie wali . Jak zamontowalem EGT to temperatury byly bliskie topienia tlokow a samochod byl tak oszukiwany przez lpg ze walczyl jak mogl a wartosci mial sprzeczne. Pamietaj,,, dla przykladu ,,, samochod mowi ze ma za ubogo wiec wydluza czas wtrysku,dojdzie do wartosc ktora mu odpowiada i bedzie probowal ja utrzymac NA BENZYNIE. Ale LPG mowi ze juz jest za bogato wiec sterownikowi "rob ubogo" i sterownik robi. I tak caly czas .
Inkognito Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja mam wtryski 440cc i ori regulator i wszystko jest si wiec regulatora nie ruszaj.
JUZIU Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja mam wtryski 440cc i ori regulator i wszystko jest si wiec regulatora nie ruszaj. mając 440cc i ori regulator 4 bary to masz 540cc:wink: to jakie Ty masz czasu wtrysku skoro ja przy 440 i 3 barach mam po 15m/s
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 pytanie co może powodować wydłużenie czasu wtrysków prócz złej pompy paliwa, złej przepływki, złej sondy i złego ECU/programu, i nieszczelności w układzie dolotowym inaczej, jaki max czas otwarcia wtrysku powinien być w AJLu?
grzes1150 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 pytanieco może powodować wydłużenie czasu wtrysków prócz złej pompy paliwa, złej przepływki, złej sondy i złego ECU/programu, i nieszczelności w układzie dolotowym małowydajne wtryskiwacze po wirusie:decayed:
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 jestem ciekaw czy czas wtrysku 21.68 to nie jest za dużo, wtryski i komp seryjny najlepiej by było jakby ktoś zapodał logi naprawde zdrowego i seryjnego AJLa ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- ok juz znalazlem sobie pare logow i w wiekszosci 21.68ms to jest max i jest to granica seryjnych wtryskow
grzes1150 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 jestem ciekaw czy czas wtrysku 21.68 to nie jest za dużo, wtryski i komp seryjnynajlepiej by było jakby ktoś zapodał logi naprawde zdrowego i seryjnego AJLa ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- ok juz znalazlem sobie pare logow i w wiekszosci 21.68ms to jest max i jest to granica seryjnych wtryskow Silnik torchę inne ale moje bfb w serii miało czasy max. 17,2 a po wirusie i doładowaniu 1,05bara wtryski seryjne były na pograniczu zapętlania 24 ale po srojeniu na wtryskach z bexa 320cc można mieć 1,1bara i czasy wtrysku 17ms
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 jestem ciekaw czy czas wtrysku 21.68 to nie jest za dużo, wtryski i komp seryjnynajlepiej by było jakby ktoś zapodał logi naprawde zdrowego i seryjnego AJLa ---------- Post dopisany at 15:24 ---------- Poprzedni post napisany at 15:13 ---------- ok juz znalazlem sobie pare logow i w wiekszosci 21.68ms to jest max i jest to granica seryjnych wtryskow Silnik torchę inne ale moje bfb w serii miało czasy max. 17,2 a po wirusie i doładowaniu 1,05bara wtryski seryjne były na pograniczu zapętlania 24 ale po srojeniu na wtryskach z bexa 320cc można mieć 1,1bara i czasy wtrysku 17ms mam regulator 4 bar i wtryski 245ccm przy tym cisnieniu (chyba) ale nie wazne czy jakbym na przyklad zapodal regulator 3bar ale za to wieksze wtryski ktore przy 3bar mialy by powiedzmy 250ccm (czyli nawet troszke wiecej tak zeby oddalic granice zapetlenia) to czy musialbym wraz zmienic program czy stare ecu daloby rade samo sie dostosowac? inaczej w skrocie czy dla ecu 4bar i 245ccm lub 3bar i takie wtryski co by mialy przy 3bar tyle samo czyli 245ccm to bedzie to samo
Booster Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 nie ma znaczenia, przykładowo: jeżeli masz regulator 4 bar i wtryski wydaja przy nim 280cc i są na granicy montujesz 320cc i komputer sam sobie robi korektę przy tak niewielkich różnicach wydajności mowa o ECU ME7.5
pioteros Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 a co z MOTRONICiem 3.8.2 czyli starsza nieco generacja? czyli 1.8T po 97 roku generalnie wlasnie chodzi zeby nie zmieniac programu w aucie co by kosztowalo powiedzmy 1200zł, ale zeby minimalnie oddalic granice zapetlenia z mysla o zalozeniu np LPG
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się