pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 gdzie sprawdza sie korekty wtryskow i jakie sa maks bezpieczne wartosci?
domjenick Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 gdzie sprawdza sie korekty wtryskow i jakie sa maks bezpieczne wartosci?no jak to gdzie? 032http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/030-049.html
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A tak wyglada tlok jak samochód dojdzie do granicy adaptacji i jest za ubogo :-) ---------- Post dopisany at 15:18 ---------- Poprzedni post napisany at 15:16 ---------- I teraz pytanie ,,, czy blokada EGR moze powodowac takie rzeczy ? ROMAN_TYK jak myslisz bo czytalem wlasnie Twojego bloga
roman_tyk Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 EGR? moze chodzilo Ci o SAI? Szybkie porównanie modeli 1.8T: tłoki płyną jak jest zbyt ubogo i temp rośnie masakrycznie...
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A tak wyglada tlok jak samochód dojdzie do granicy adaptacji i jest za ubogo :-) http://s24.postimg.org/ywrit0hep/MPS.jpg musiał na nim jezdzic przynajmniej rok, pod warunkiem że jest to tłok od 1.8T
Venom666 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 To kiedy plyna tloki to ja wiem bo juz nie raz wyjmowalem z auta ktory jezdzil na niby dobrej instalcji gazowej. Jak by nie bylo zablokowany EGR podnosi temp. bo sterownik zmienia zaplon i dlatego napisalem , Tym bardziej ze akurat w MAZDZIE 3 MPS (2.3 Turbo DISI) wlasnie to tego z tego tloka idzie kanal . ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:16 ---------- Nie ,,, to sie stalo w pare minut i nawet niewiedzial kiedy.Dobrze ze ma COBBA ( modol do mazdy do szybkiej korekty mieszanki i wgrywania map ) bo on jest podpiety pod OBD na stale i dziala tez jak czarna skrzynka . Wtryskiwacz zaczol prawdopodbnie sie zatykac i zaczol za malo podawac paliwa - sprawdzalem bo silnik zaczol wydluzac czas wtrysku, doszedl do granicy no i "kuku" , 2 i 3 gar tez zaczelo topic wiec musialo byc jakies gowno w paliwie. Przezyl tylko 1 cylinder ---------- Post dopisany at 21:25 ---------- Poprzedni post napisany at 21:25 ---------- Nie ,,, to sie stalo w pare minut i nawet niewiedzial kiedy.Dobrze ze ma COBBA ( modol do mazdy do szybkiej korekty mieszanki i wgrywania map ) bo on jest podpiety pod OBD na stale i dziala tez jak czarna skrzynka . Wtryskiwacz zaczol prawdopodbnie sie zatykac i zaczol za malo podawac paliwa - sprawdzalem bo silnik zaczol wydluzac czas wtrysku, doszedl do granicy no i "kuku" , 2 i 3 gar tez zaczelo topic wiec musialo byc jakies gowno w paliwie. Przezyl tylko 1 cylinder
OLI_B5 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Pany jak i gdzie podłaczaliscie zasilanie wskaznika? gdzies pod stacyjke czy gdzie?
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 mozesz pod kratki jak masz podswietlane
pioteros Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 ja pod przyciski na konsoli srodkowej, w nich jest podswietlenie przeciez, od grzanej szyby itd ---------- Post dopisany 03-04-2013 at 00:11 ---------- Poprzedni post napisany 02-04-2013 at 23:33 ---------- sprawdzilem sobie na kalkulatorze jesli chodzi o wtryski AGU i AEB wtryski AGU 0280150464 wydajnosc nominalna 3bar - 258ccm, wydajnosc przy ori regulatorze 3bar z AGU i doladowaniu 0.9b to ok 294ccm wtryski AEB 0280150447 nominał 3bar - 224ccm, wydajnosc przy ori regulatorze 4bar z AEB i doladowaniu 0.9b to ok 286ccm wiec o 8ccm wtryski z agu przy mniejszym regulatorze są wydajniejsze, co daje nam niecałe 3% wiekszą wydajność jeśli chodzi o wtryski AGU i regulator 4bar, to ich wydajnośc wzrasta do 330ccm przy booście 0.9b obliczenia są wedlug danych z katalogu BOSCHa i kalkulatora jaki był załączony w jednym dokumencie do tego, więc w AGU wtryski są dosyć spore i gabarytowo chyba pasują do AEBa, wtyczka na bank jest ta sama, gniazdo EV1
kamilb5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Club G40 - The Polo G40 Owners Club UK Tutaj mozna sprawdzić wydajnośc wtrysków po numerach jak ktoś nie wiem jakie ma.
OLI_B5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Podłaczyłem pod radio i swiatła i teraz problem bo procedura startu działa normalnie a potem miga podswietlenie, co to moze byc?
Pucek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Podłaczyłem pod radio i swiatła i teraz problem bo procedura startu działa normalnie a potem miga podswietlenie, co to moze byc? Jak podpinałem swój wskaźnik to musiałem podpiąć masę, stały plus i plus po kluczyku, więc może zrobiłeś coś nie tak:whistling:
Inkognito Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 tak masa, stały plus i wepnij się w światła będzie zapalał się z licznikiem
OLI_B5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Dobra ogarnięte ---------- Post dopisany at 16:47 ---------- Poprzedni post napisany at 15:35 ---------- A kolektor ssacy moge malnąc zwykłym szprejem czy musi byc jakis wytrzymalszy na temp ?
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 jak juz cos zrobic to dobrze wal wysoko temperaturowym albo proszkowo
OLI_B5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 pokrywe jak proszkowo pomaluje też wytrzyma?
Inkognito Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ja mam pokrywe pomalowaną farbą do zacisków z norauto polecam:) farba dwuskładnikowa
pioteros Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 motip do zaciskow tez da rade na bank
OLI_B5 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Własnie ostatnio w motoryzacyjnym pytałem i polecił mi jakąś farbe do zaciskow za 22zł ale nie pamiętam firmy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się