Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A moze takie cos chcecie do 1.8T
Booster Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 szkoda zachodu do naszych 1.8t, tego typu zawory są jak najbardziej OK, ale dla japońskich silników
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja mam taki w S3 i wlasnie zrobilem taki sam do A4 .
wodi87 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 tylko ze to typowy blow off chyba?
Pawel_M Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja u siebie też miałem typowy blow off i działało....
kamilb5 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja też taki miałem do póki ta trąba sycząca nie odpadła i przestał syczeć po za tym spisywał sie bardzo fajnie. ---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ---------- Panowie jaki polecacie zestaw AFR do 1,8T ? Przy strojeniu i w eksploatacji jest to w sumie potrzebny wskaźnik. Chodzi mi o wskaźnik,sterownik no i sonde szerokopasmową.
roman_tyk Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A macie wskaznik EGT? jaka jest granica topienia elementów silnika w 1.8T?
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ta raczej nie odpadnie,bo juz dlugo ja mam ,,,Ale zmienilem na jeszcze wieksza. I wali pod 100 decybeli. Tak czy inaczej gadget.Nie ma jak oryginalny. A sa miedzy nimi roznice czy wszystkie takie same do 1.8T ?
Booster Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 A macie wskaznik EGT? jaka jest granica topienia elementów silnika w 1.8T? bezpieczna granica to 850-900c powyżej tego może już zacząć płynąć
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Temperatura pracy silnik to 400-900 stopni ... Potem zaczyna wszystko plynac. Jeszcze drobne zaleznosc od ilosci oktan ale mniejwiecej mozna przyjac takie wartosci .. ---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ---------- Pytanie Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna .
Takumi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 To chwile trwa za nim sie wypala i musial bys jezdzic caly czas tak a niej tylko chwilowo. Zamiescilem kilka storn wczesniej zdjecie jak plazma poszla tak ze az doszla do 3 pierscienia. Tak czy inaczej masz za malo paliwa przy pelnym obciazeniu
Booster Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak to grubo:decayed: musisz mieć bardzo ubogo w górnym zakresie, przy 1050c to nawet kucizna potrafi popłynąć
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja mysle Booster ze juz mu cos nadpalilo ale tylko delikatnie . Ja bym swiece wykrecil i kamera poogladal tloki,zawory,no i gniazda zaworowe. TAAKUMI, sprawdz cisnienie na cylindrach a potem zrob probe olejowa ( wlej po 2-5 cm szesciennych oleju ) do kazdego gara i ponownie sprawdz cisnienie. Jak sie poprawi to to juz masz nadpalone zawory lub gniazo albo pierscienie. Jak wszystko ok to masz duzo szczescia
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Pytanie Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna . z tego co wiem to cięzko ja wysterowac
Takumi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ciśnienie miałem własnie bardzo dobre ... techniczne rzecz biorąc mam strasznie rozstrojona mapę .. i cosik zle wszystko podaje i paliwa i powietrzna ... przynajmniej tak wnioskuje bo nie widzę innych powodów ... a z chęcią bym sie do kogos w poblizu przejechał zeby ogarnął to cosa bo ja zielony jestem ... totalnie ..
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 z tego co wiem to cięzko ja wysterowac W jakim sesie... ,nie trzyma parametrow ?
Takumi Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 ogolnie jest lipa ... z ta temperatura ... ma kto jak zwiększyć to ... bo mnie chyba szlak trafi jak będę jechal i mi nagle silnik rozsadzi ..
Dev Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 z tego co wiem to cięzko ja wysterowac W jakim sesie... ,nie trzyma parametrow ? duze turbo w dodatku od ropniaka poczytaj na steretracingu, jest tam troche informacji na ten temat czesto przeładowywuje
Venom666 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Mysle ze musisz jechac do GTO do Czechowic-Dziedzic i zrobic mape. Koledzy z forum polecili ,,, mialem okazje pogadac, rzeczowy gosc i napewno zrobie u niego auto .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się