Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

szkoda zachodu do naszych 1.8t, tego typu zawory są jak najbardziej OK, ale dla japońskich silników

Opublikowano

tylko ze to typowy blow off chyba?

Opublikowano

Ja u siebie też miałem typowy blow off i działało....

Opublikowano

Ja też taki miałem do póki ta trąba sycząca nie odpadła i przestał syczeć:decayed: po za tym spisywał sie bardzo fajnie.

---------- Post dopisany at 21:28 ---------- Poprzedni post napisany at 21:26 ----------

Panowie jaki polecacie zestaw AFR do 1,8T ? Przy strojeniu i w eksploatacji jest to w sumie potrzebny wskaźnik. Chodzi mi o wskaźnik,sterownik no i sonde szerokopasmową.

Opublikowano

A macie wskaznik EGT? jaka jest granica topienia elementów silnika w 1.8T?

Opublikowano

Ta raczej nie odpadnie,bo juz dlugo ja mam ,,,Ale zmienilem na jeszcze wieksza. I wali pod 100 decybeli.

Tak czy inaczej gadget.Nie ma jak oryginalny.

A sa miedzy nimi roznice czy wszystkie takie same do 1.8T ?

Opublikowano
A macie wskaznik EGT? jaka jest granica topienia elementów silnika w 1.8T?

bezpieczna granica to 850-900c powyżej tego może już zacząć płynąć

Opublikowano

Temperatura pracy silnik to 400-900 stopni ... Potem zaczyna wszystko plynac. Jeszcze drobne zaleznosc od ilosci oktan ale mniejwiecej mozna przyjac takie wartosci ..

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 21:45 ----------

Pytanie

Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna .

Opublikowano

płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak :(

Opublikowano

To chwile trwa za nim sie wypala i musial bys jezdzic caly czas tak a niej tylko chwilowo. Zamiescilem kilka storn wczesniej zdjecie jak plazma poszla tak ze az doszla do 3 pierscienia.

Tak czy inaczej masz za malo paliwa przy pelnym obciazeniu

Opublikowano
płynąć... mato jedyna ... to mi egt wskazywał czy bardzo szybkiej jeźdze miedzy 900 a 1050 stopni ... ale jakosc żadnych efektów ubocznych nie zauważyłem a jeżdżę juz ponad rok tak :(

to grubo:decayed:

musisz mieć bardzo ubogo w górnym zakresie, przy 1050c to nawet kucizna potrafi popłynąć

Opublikowano

Ja mysle Booster ze juz mu cos nadpalilo ale tylko delikatnie . Ja bym swiece wykrecil i kamera poogladal tloki,zawory,no i gniazda zaworowe.

TAAKUMI, sprawdz cisnienie na cylindrach a potem zrob probe olejowa ( wlej po 2-5 cm szesciennych oleju ) do kazdego gara i ponownie sprawdz cisnienie. Jak sie poprawi to to juz masz nadpalone zawory lub gniazo albo pierscienie.

Jak wszystko ok to masz duzo szczescia :naughty:

Opublikowano

Pytanie

Ktos montowal K24 do 1.8T. Dzis kumpel przywiozl mi takie turbo i stwierdzilem ze bylo by latwo zrobic do niej kolektor a jest naprawde ogromna .

z tego co wiem to cięzko ja wysterowac

Opublikowano

ciśnienie miałem własnie bardzo dobre ... techniczne rzecz biorąc mam strasznie rozstrojona mapę .. i cosik zle wszystko podaje i paliwa i powietrzna ... przynajmniej tak wnioskuje bo nie widzę innych powodów ... a z chęcią bym sie do kogos w poblizu przejechał zeby ogarnął to cosa bo ja zielony jestem ... totalnie ..

Opublikowano

ogolnie jest lipa ... z ta temperatura ... ma kto jak zwiększyć to ... bo mnie chyba szlak trafi jak będę jechal i mi nagle silnik rozsadzi .. :(

Opublikowano
z tego co wiem to cięzko ja wysterowac

W jakim sesie... ,nie trzyma parametrow ?

duze turbo w dodatku od ropniaka

poczytaj na steretracingu, jest tam troche informacji na ten temat

czesto przeładowywuje

Opublikowano

Mysle ze musisz jechac do GTO do Czechowic-Dziedzic i zrobic mape. Koledzy z forum polecili ,,, mialem okazje pogadac, rzeczowy gosc i napewno zrobie u niego auto .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...