pioteros Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Wpinasz go jakoś zamiast niego ---------- Post dopisany at 23:03 ---------- Poprzedni post napisany at 23:02 ---------- I pomylily ci sie cm z mm
niewek Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Aaaa no fakt, niezła rura by musiała być :grin: A to czyli w miejsce tego separatora ? Miałbyś ktoś może zdjęcie jak to jest już założone?
pioteros Opublikowano 3 Czerwca 2013 Opublikowano 3 Czerwca 2013 generalnie w naszych silnikach po stronie wydechu komora nagrzewa sie niemilosiernie i moim zdaniem lepiej, ale nie latwiej, sprobowac umiescic OCT pod kolektorem ssacym zaraz na wyjsciu odmy z bloku, fotek nie mam, musisz poszukac w googlach
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Witam po dlugiej nie obecnosci ...Koncze juz auto. Lata narazie po wszystkich testach . Tylko jeszcze program u GTO. Jak ktos jest zainteresowny to mam TIP od INCOGNITO ale nie jest w polerce.I tak musze go wyslac bo ma za male wyjscie na przeplywomierz. Narazie wszystko gra na fabrycznych ustawianiach. Temperatura w dolocie 2 stopnie wieksza niz na zewnatrze wiec mysle ze wszyskie moje pomysly chyba sie sprawdzily wlaczenie z Coolerami , przebudowa dolot blotnika , oklejaniem wszyskiego folia odblaskowa.
roman_tyk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 trzeba bylo wywalić tą drugą lambde, po co ci ona.
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Narazie nie robilem programu wiec jeszcze mi jest potrzebna bo niechce jezdzic z Checkiem. GTO mi ja usunie z kompa ---------- Post dopisany at 22:11 ---------- Poprzedni post napisany at 22:08 ---------- No i jeszcze wydech do konca 2,75 ,,, oczywiscie przeliczony na rozdwojona rure Quattro ---------- Post dopisany at 22:16 ---------- Poprzedni post napisany at 22:11 ---------- Taki TIP mam,,,jak zamontuje to zrobie oryginalne zdjecie
roman_tyk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ile za TIPA ? Zmierz teraz przepływ g/s i po montażu TIPA ciekaw jestem róznicy... BFB/BEX ma zwezke na ori tipie?
pioteros Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 co to znaczy zwezke? jak kazdy tip na wyjsciu ma mniejsza srednice jak na wejsciu
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Zielonego pojecia nie mam czy ma zwezke . Napewno zrobie wszyskie pomiary po to by ew.klientom mowic co to daje Tip kosztuje okolo 75 dolcow z wysylka do POLSKI ( W USA 65$) ,,,, mi szfagier wysylal kilka gratow wiec wyslak wyszla 15 dolcow ale tam bylo turbo k04,,,TIP,,,Blow-Off i inne pierdoly ---------- Post dopisany at 22:36 ---------- Poprzedni post napisany at 22:32 ---------- No i jeszcze jednasprawa,,,,nie obrazajcie sie ale tez nie gadajcie ze Femic wystarcza ,,, moze i tak ale ORI Cooler robi swoje i roznica w temp. jest 7 stopni.... Pewnie jak bym zamontowal prawy coooler z BEXa to bym jeszcze urwal 5 stopni
pioteros Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 tez myslalem zeby upchac dodatkowo prawego icka od 2.5tdi zamiast fmica zobaczymy moze kiedys
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja cos to ja mam 2 frezark CNC i kilka tokarek wiec moge robic co chcecie ,,,, byle by ktos dal rysunek
krzysiekml Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 k04 ori czy chinol i ile dolców za nie jak można wiedzieć pakuj centralnie 14cm fmic-ka i starczy do k04
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Ja go tam upchalem ale stwierdzilem ze lepiej zrobic lepszy dolot i storzylem caly kanal do filtra.Zrobilem kielich ktory zbiera mi cale powietrze z prawej kratki . Najpierw mialem mniejszy femic i 3 coolery tak jak u siebie w S3 ale potem dorwalem inny cooler czolowy od IVECO wiec mam teraz 2. ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ---------- Kupilem chinola turbo z 2 letnia gwarancja 300$ oraz BorgWornera za 900$.Potestuje Chinola a potem zamontuje na chwile tego BorgWornera i zobacze czy bedzie roznica w cisnieniach przy tej samej mapie Moj cooler ma 100 x 20 na 10 cm i dlatego mam zderzak od S4 a i tak go musialem mocno podocinac by wygladalo na oryginal.Femic ma wyjscia pod katem do silnika wiec nie potrzebuje kolan . ---------- Post dopisany at 22:58 ---------- Poprzedni post napisany at 22:54 ---------- Mysle ze chinol bedzie chodzil bo ja nie mam zamiaru wyciagac z niego 1.5 bara ...jak sie uda 250 KM i 350NM bedzie super...I tak zona bedzie tym latac. Zalozylem chlodnice oleju i zabezpieczenie turbo ( skrzynia automa wiec zawsze bezpiecznie a narazie zaprogamowalem na 1 min i silnik sobie pracuje )
roman_tyk Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 no to fajnie, daj znać jak TIP, 60$ to prawie darmo, też sobie kupie jak u Ciebie sie sprawdzi..
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Jesli ktos cos chce do auta to niech pisze. Zalatwie z USA nawet bez szfagra i bedzie szybciej niz czasami cos z Polski ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 23:00 ---------- No mam tego TIPA od Incognito wiec jak chcesz to nie ma problemu... Chyba ze chcesz miec silikona no to sa jeszcze czerwone i czarne . Jest tez z firmy APR ale nowka 200$ , aczkolwiek maja uzywke za 80 $ bo mi proponowali
krzysiekml Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 ciśnienie będzie trzymała jedna jak i druga tylko chinol pewnie szybciej padnie,takie moje zdanie ale testuj być może będziesz zadowolony.
Venom666 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Powiem tak ,,,, mysle ze Chinol to nic innego jak oryginal tylko robiony po godzinac na tym samym sprzecie . Ostatnio wyjmowalem chinola z B5 i poszedl do regenracji ale latal podobo na 1.5 . Wszyscy pisali ze nikt tego nie robi .Zawiozle i na drugi dzien bylo gotow wiec juz czesic sa.A jak sa czesci to sie da zrobic ,,, byle sie nie spier...... w momecie kiedy zona nie zauwazy i wyssie olej z motoru... Ja i tak latam na 10W60 caly czas wiec powinno termiczenie dawac rade
wampir Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Czy td04 td05 sa bardziej odporne od gowna k03/k04? Ewentualnie jakie turbiny są odporne? Nie wierze, ze producent zrobił turbine, która uzywana do jazdy po gdy się nie przekracza 3000obr/min musi być jeszcze studzona przez minute czy więcej przed zgaszeniem silnika. Ja tak robie u siebie i wkurw..ia mnie to już. Moj kolega ma reno espace 2.0T i w d*pie ma chłodzenie. Przyjezdza i od razu gasi jakby jezdzil wolnossakiem. Jego zona w volvo s60 2.0T to samo i smieja się ze mnie , bo ich auta jezdza już kilka lat, a ja się ze swoim sram jak z jajkiem i chyba jednak turbina zdycha. (doladowanie 1.25 bara)
pioteros Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 te td04/05 są pancerne, nie do zajechania, robione są przez m.in. volvo i mitsubishi a nie jak u nas że VW zleca innej firmie dlatego nasze K03 to taki troche shit wsrod sprezarek - tak uważam
wampir Opublikowano 8 Czerwca 2013 Opublikowano 8 Czerwca 2013 Która z tych turbin będzie najlepsza żeby mieć okolice 220-240KM, szybkie wstawanie, ale aby nie była wysilona?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się