Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

180km nie będzie niczym wyzylowanym bo to praktycznie seria np. w AJLu

ja mam pewien pomysl co do tej plecionki, problem mam innego typu ale pomyslalem żeby zamiast plecionki pociagnac jeszcze trochę rury i wspawać ją powiedzmy 20cm dalej w stronę tyłu auta żeby nie była zaraz za zagięciem rury

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
180km nie będzie niczym wyzylowanym bo to praktycznie seria np. w AJLu

Tak wiem, ale chodzi mi o to że na przykład przy FMICu będzie lepiej trzymał tą moc, mniejsze spadki przy wyższych temp otoczenia itp. Dlatego chce najpierw ogarnąć parę tematów i dopiero gotowym autem z docelowym setupem jechać na wirusa. Więcej raczej modzić nie będę bo to już większe koszta, turbo, sprzęgło itp.

Opublikowano

nie wiem w sumie co ci doradzić, jeśli chcesz tylko te 180KM to FMICa niekoniecznie musisz robić... wiadomo że zawsze lepiej ale to jest koszt powiedzmy 500zł minimum jeśli ktoś sam sobie pospawa to też nie mało, ja mam seryjnego icka i wielkiej tragedii w te upały nie było

Opublikowano
nie wiem w sumie co ci doradzić, jeśli chcesz tylko te 180KM to FMICa niekoniecznie musisz robić... wiadomo że zawsze lepiej ale to jest koszt powiedzmy 500zł minimum jeśli ktoś sam sobie pospawa to też nie mało, ja mam seryjnego icka i wielkiej tragedii w te upały nie było

Co do FMICa to powiem tak - zawsze chciałem go mieć :grin: Wcześniej miałem 80tkę 1,6TD lekko podkręconą, z małą T2 - ale skubana trzymała 1,2 bara jak zabita. Nawet jak ganiałem autostradą 190 km/h gdzie brakowało 100 czy 150 obrotów do odcinki na 5 biegu :grin: Już wtedy miałem dużą chrapkę na FMICa tylko cholernie mało miejsca tam było. Potem był wolnossący ADR i gęba się cieszyła jak wreszcie można było długo ciągnąć na 3ce, a serce tęskniło do Nm który daje turbina. Teraz mam jedno i drugie więc FMIC musi być :grin:

Opublikowano

załóż lewe nadkole wentylowane do tych 180km i starczy,tylko nie pamiętam czy s4 czy rs4:kwasny:

Opublikowano

rs4 nie podejdzie bo ma szerokie błotniki, s4

Opublikowano

Wentylacja to nie problem. Nie muszę wcale zakładać nadkola, wystarczy że to bym przerobił - zresztą robiłem już coś takiego w A80.

Opublikowano

Znalazłem foty. Tak to wyglądało w A80:

16cd7a9f98652540med.jpg

8a97985fd110da3cmed.jpg

8fd1a0c74c75e0c0med.jpg

48b5e604074687c8med.jpg

5a7eb1eff49e7c7emed.jpg

4cf7c5e67b089a7cmed.jpg

fd600481eae61346med.jpg

eaec3597ee8b31d9med.jpg

c7304a055f879034med.jpg

5f36f51f6014eaecmed.jpg

Plan jest na FMICa więc szkoda nadkola :grin:

Opublikowano

Do tych kuni hamulce trzeba dac wieksze bo te co masz to:facepalm:

Opublikowano

Będą wentyle, cały zestaw już leży łącznie z odmalowanymu zaciskami bo faktycznie te cholernie się grzeją.

Opublikowano

Czy TIP i DP robiony pod k03 bedzie też pasowal p&p pod k03s ??

Opublikowano

Będzie

Opublikowano
Czy TIP i DP robiony pod k03 bedzie też pasowal p&p pod k03s ??

Wszystko jest to samo

Opublikowano

Miernik masy powietrza rzad cylindrow 1 sygnal wyjsciwy za niski . Z tym problemem sie borykam od czego zaczac wymiana przeplywki? jakie wartosi napiec powinny byc w wtyczce?

Opublikowano

czy przy pedale da rade podciagnac linke gazu? moja jest trochę luzna, przepustnica na max 85 stopni się otwiera, pod maska kiedyś probowalem podciagnac i już bardziej się nei da

Opublikowano

Ona na tyle maks się otwiera. W ADR też myslalem że coś jest nie tak ale tak ma być. Jak chcesz się upewnić to ręcznie otwórz przepustnicę i zobacz co vag powie.

Opublikowano

dwóch stopni brakuje jeszcze kiedyś było 87-88, no i jest luz na pedale bo lekko się wciska a obroty nie wzrastają, wiec chciałbym ja jakos podciagnac albo skoricic, ma ktoś jakies pomysły?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...