pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 180km nie będzie niczym wyzylowanym bo to praktycznie seria np. w AJLu ja mam pewien pomysl co do tej plecionki, problem mam innego typu ale pomyslalem żeby zamiast plecionki pociagnac jeszcze trochę rury i wspawać ją powiedzmy 20cm dalej w stronę tyłu auta żeby nie była zaraz za zagięciem rury
Labiel Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 180km nie będzie niczym wyzylowanym bo to praktycznie seria np. w AJLu Tak wiem, ale chodzi mi o to że na przykład przy FMICu będzie lepiej trzymał tą moc, mniejsze spadki przy wyższych temp otoczenia itp. Dlatego chce najpierw ogarnąć parę tematów i dopiero gotowym autem z docelowym setupem jechać na wirusa. Więcej raczej modzić nie będę bo to już większe koszta, turbo, sprzęgło itp.
pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 nie wiem w sumie co ci doradzić, jeśli chcesz tylko te 180KM to FMICa niekoniecznie musisz robić... wiadomo że zawsze lepiej ale to jest koszt powiedzmy 500zł minimum jeśli ktoś sam sobie pospawa to też nie mało, ja mam seryjnego icka i wielkiej tragedii w te upały nie było
Labiel Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 nie wiem w sumie co ci doradzić, jeśli chcesz tylko te 180KM to FMICa niekoniecznie musisz robić... wiadomo że zawsze lepiej ale to jest koszt powiedzmy 500zł minimum jeśli ktoś sam sobie pospawa to też nie mało, ja mam seryjnego icka i wielkiej tragedii w te upały nie było Co do FMICa to powiem tak - zawsze chciałem go mieć Wcześniej miałem 80tkę 1,6TD lekko podkręconą, z małą T2 - ale skubana trzymała 1,2 bara jak zabita. Nawet jak ganiałem autostradą 190 km/h gdzie brakowało 100 czy 150 obrotów do odcinki na 5 biegu Już wtedy miałem dużą chrapkę na FMICa tylko cholernie mało miejsca tam było. Potem był wolnossący ADR i gęba się cieszyła jak wreszcie można było długo ciągnąć na 3ce, a serce tęskniło do Nm który daje turbina. Teraz mam jedno i drugie więc FMIC musi być
krzysiekml Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 załóż lewe nadkole wentylowane do tych 180km i starczy,tylko nie pamiętam czy s4 czy rs4:kwasny:
pioteros Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 rs4 nie podejdzie bo ma szerokie błotniki, s4
krzysiekml Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 tak mi się zdawało że jednak s4
Labiel Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Wentylacja to nie problem. Nie muszę wcale zakładać nadkola, wystarczy że to bym przerobił - zresztą robiłem już coś takiego w A80.
Labiel Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Znalazłem foty. Tak to wyglądało w A80: Plan jest na FMICa więc szkoda nadkola
Dev Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Do tych kuni hamulce trzeba dac wieksze bo te co masz to:facepalm:
Labiel Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Będą wentyle, cały zestaw już leży łącznie z odmalowanymu zaciskami bo faktycznie te cholernie się grzeją.
kkrawat Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Czy TIP i DP robiony pod k03 bedzie też pasowal p&p pod k03s ??
Dev Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Czy TIP i DP robiony pod k03 bedzie też pasowal p&p pod k03s ?? Wszystko jest to samo
hiszpan123 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Miernik masy powietrza rzad cylindrow 1 sygnal wyjsciwy za niski . Z tym problemem sie borykam od czego zaczac wymiana przeplywki? jakie wartosi napiec powinny byc w wtyczce?
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 czy przy pedale da rade podciagnac linke gazu? moja jest trochę luzna, przepustnica na max 85 stopni się otwiera, pod maska kiedyś probowalem podciagnac i już bardziej się nei da
Labiel Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Ona na tyle maks się otwiera. W ADR też myslalem że coś jest nie tak ale tak ma być. Jak chcesz się upewnić to ręcznie otwórz przepustnicę i zobacz co vag powie.
pioteros Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 dwóch stopni brakuje jeszcze kiedyś było 87-88, no i jest luz na pedale bo lekko się wciska a obroty nie wzrastają, wiec chciałbym ja jakos podciagnac albo skoricic, ma ktoś jakies pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się