jozin Opublikowano 2 Lipca 2008 Opublikowano 2 Lipca 2008 Poziu, mam banalne pytanie. Sypie mi się plecionka i przy okazji chciałem usunąć kata "na korzyść" rurki 2,5cala. Tylko nie bardzo wiem gdzie ją dostać. Kwasówkę, naturalnie. Dobrze kombinuję? Bo zwykła rura to jakoś mi nie pasi. a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu. http://www.streetracing.pl/forum/index.php?showtopic=55940&hl=
adams78 Opublikowano 3 Lipca 2008 Opublikowano 3 Lipca 2008 a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu. Dzięki, ale nieco za ostro. Nie pasuje do mojej koncepcji. Wolę raczej słynną rurkę i końcowy np. Ulter. Wracając do rurki. Mam na myśli ogólne wskazówki, gdzie szukać kwasówki? Sklepy tuningowe, jakieś inne specjalistyczne sklepy? Czy wszczepić kawał zwykłej rury?
gregory Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Dwa przeloty, ból głowy murowany na dłuższej trasie :>
adams78 Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 ok, czyli warczenie i zero przyrostów. kumam. Aleś się żachnął. Niestety, nic nie kumasz. Wyobraź sobie, że niektóre auta jeżdżą nieco więcej i dalej niż parę razy tygodniowo 400m. Mało tego, wożą nawet dzieci. I co więcej, 5 dni w tygodniu jeżdżą nimi kobiety...
Misior Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 Ja mam przelot tak samo jak jozin, tyle ze "DP" mam jeszcze 2,75" i w aucie jest cichutko. Co do rurki to poszukaj na googlach skład materiałów kolorowych, albo sprzedaz materiałów kolorowych i swoją okolice to napewno znajdziesz.
gregory Opublikowano 5 Lipca 2008 Opublikowano 5 Lipca 2008 cichutko. TO cichutko to pojęcie względne. Dla jednego będzie cichutko, a to samo dla drugiego będzie mu dynie rozwalało i na odwrót. Ja coś o tym wiem, robiłem trasy 1200km z przelotowym tłumikiem. Po 500km gdy układ wydechowy się naprawde nagrzeje dudni 2x tak jak normalnie. Nigdy więcej. Przelot nadaje się do pokozaczenia po mieście albo do 1/4 i jeśli ktoś do tego właśnie używa auta to Ok! ale nie za bardzo do codziennego normalnego użytku.
Misior Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Ja bym polemizowal. U mnie jest naprawde cicho. Mam dwie dosyc duze puszki zrobione przez m-tech i daja rade. Mozna jezdzic po milion km
adams78 Opublikowano 6 Lipca 2008 Opublikowano 6 Lipca 2008 Dzięki za porady. Zostaję przy swoim, nie trawię cwaniakowania ryczącym wydechem, zresztą nasze audi jest dość intensywnie ujeżdżane przez moją żonę. Miałem kiedyś w coupe kompletny Remus i ten styl mi odpowiada. Cena trochę mniej.
djsuchy Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?
poziek Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian? Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.
djsuchy Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian? Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki. No tak. Zapomnialem... To gdzie najlepiej? Sportmile? V-Tech? VTG?
poziek Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian? Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki. No tak. Zapomnialem... To gdzie najlepiej? Sportmile? V-Tech? VTG? ale kombinujesz...podjedź do compsport i zagadaj...
djsuchy Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Do bielska to musialbym prawie cala polske przejechac. Ale dowiedzialem sie u nich ze nie ma sensu w tym modelu zmieniac turbiny, bo gorszy bedzie dol. Jedynie dobry chip na poczatek i bedzie ok 190km. Tylko dzie w wawie teraz najlepiej pojechac? V-tech? czy Sportmile?
wustyle Opublikowano 23 Lipca 2008 Opublikowano 23 Lipca 2008 Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian? Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki. nieprawda mailowalem z nim o moim 1.8T i powiedzial ze sprobuje grzebnac
poziek Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Do bielska to musialbym prawie cala polske przejechac. Ale dowiedzialem sie u nich ze nie ma sensu w tym modelu zmieniac turbiny, bo gorszy bedzie dol. Jedynie dobry chip na poczatek i bedzie ok 190km. Tylko dzie w wawie teraz najlepiej pojechac? V-tech? czy Sportmile? V-tech odpada w przedbiegach... jedź do VTG albo Diagtronica w Jankach i będziesz zadowolony
adams78 Opublikowano 29 Lipca 2008 Opublikowano 29 Lipca 2008 Naczytałem się, jak chłopaki rezają FMIC w AFN i myśle, że do AEB też chyba podejdzie. Co Wy na to? Ktoś to przerabiał?
skalarx Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Naczytałem się, jak chłopaki rezają FMIC w AFN i myśle, że do AEB też chyba podejdzie. Co Wy na to? Ktoś to przerabiał? Zimna nigdy nie zawiele . Jesteś o tyle w lepszej sytuacji niż my, że do 1.8T można kupić gotowy zestaw FMIC, a te w naszych dieselkach to głównie DIY albo przerabiane zestawy od 1.8T
adams78 Opublikowano 30 Lipca 2008 Opublikowano 30 Lipca 2008 Nie lubię przepłacać, wolałbym chyba kupić puszkę i orurowanie sam zmajstrować. Chętnie skorzystam z doświadczeń. Poziu, greg, co Wy na to? Pewnego dnia pojadę na program, ale najpierw zmiany mechaniczne. Trzeba na coś zwracać szczególną uwagę przy FMIC w AEB?
gregory Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 Trzeba na coś zwracać szczególną uwagę przy FMIC w AEB? Na to aby pasowalo pod turbo i przepustnice ps. moje orurowanie już prawie gotowe, trzeba je tylko pospawać, .... na dniach. Robiłem je sam. Jeśli nie lubisz przepłacać to pewnie nie kupisz firmowego tylko chińszczyzne, a to wszystko na jedno ciosane. Jak kupisz FMIC o wysokości 23cm to będzie wystarczająco. Wyboru dużego nie ma.
adams78 Opublikowano 31 Lipca 2008 Opublikowano 31 Lipca 2008 pewnie nie kupisz firmowego tylko chińszczyzne, a to wszystko na jedno ciosane W tym przypadku pewnie tak uczynię, natomiast generalnie wolę dopłacić za wyższą jakość. Jednak 500zł za orurowanie? Można to wykonać samodzielnie, satysfakcja gwarantowana. Jakiej rury używasz?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się