Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

a moze chcesz kompletny wydech. mam taki na zbyciu.

Dzięki, ale nieco za ostro. Nie pasuje do mojej koncepcji. Wolę raczej słynną rurkę i końcowy np. Ulter.

Wracając do rurki. Mam na myśli ogólne wskazówki, gdzie szukać kwasówki? Sklepy tuningowe, jakieś inne specjalistyczne sklepy?

Czy wszczepić kawał zwykłej rury?

Opublikowano

Dwa przeloty, ból głowy murowany na dłuższej trasie :>

Opublikowano

ok, czyli warczenie i zero przyrostów. kumam.

Aleś się żachnął.

:dziura: Niestety, nic nie kumasz.

Wyobraź sobie, że niektóre auta jeżdżą nieco więcej i dalej niż parę razy tygodniowo 400m.

Mało tego, wożą nawet dzieci.

I co więcej, 5 dni w tygodniu jeżdżą nimi kobiety...

Opublikowano

Ja mam przelot tak samo jak jozin, tyle ze "DP" mam jeszcze 2,75" i w aucie jest cichutko.

Co do rurki to poszukaj na googlach skład materiałów kolorowych, albo sprzedaz materiałów kolorowych i swoją okolice to napewno znajdziesz.

Opublikowano

cichutko.

TO cichutko to pojęcie względne. Dla jednego będzie cichutko, a to samo dla drugiego będzie mu dynie rozwalało i na odwrót. Ja coś o tym wiem, robiłem trasy 1200km z przelotowym tłumikiem. Po 500km gdy układ wydechowy się naprawde nagrzeje dudni 2x tak jak normalnie. Nigdy więcej. Przelot nadaje się do pokozaczenia po mieście albo do 1/4 i jeśli ktoś do tego właśnie używa auta to Ok! ale nie za bardzo do codziennego normalnego użytku.

Opublikowano

Ja bym polemizowal. U mnie jest naprawde cicho. Mam dwie dosyc duze puszki zrobione przez m-tech i daja rade. Mozna jezdzic po milion km :naughty:

Opublikowano

Dzięki za porady. Zostaję przy swoim, nie trawię cwaniakowania ryczącym wydechem, zresztą nasze audi jest dość intensywnie ujeżdżane przez moją żonę.

Miałem kiedyś w coupe kompletny Remus i ten styl mi odpowiada. Cena trochę mniej.

Opublikowano

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Opublikowano

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

Opublikowano

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

No tak. Zapomnialem...

To gdzie najlepiej? Sportmile? V-Tech? VTG?

Opublikowano

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

No tak. Zapomnialem...

To gdzie najlepiej? Sportmile? V-Tech? VTG?

ale kombinujesz...podjedź do compsport i zagadaj...

Opublikowano

Do bielska to musialbym prawie cala polske przejechac.

Ale dowiedzialem sie u nich ze nie ma sensu w tym modelu zmieniac turbiny, bo gorszy bedzie dol. Jedynie dobry chip na poczatek i bedzie ok 190km.

Tylko dzie w wawie teraz najlepiej pojechac? V-tech? czy Sportmile?

Opublikowano

Zamierzam w niedlugim czasie udac sie do Rogala, odnosnie chip tunningi i wstawienia nowej turbiny Turbo KKK K04. Czy da wymierne wyniki taka opcja z turbina, bez dalszych zmian?

Rogal tego nie zrobi. Rogal reza tylko dizelki.

nieprawda

mailowalem z nim o moim 1.8T i powiedzial ze sprobuje grzebnac

Opublikowano

Do bielska to musialbym prawie cala polske przejechac.

Ale dowiedzialem sie u nich ze nie ma sensu w tym modelu zmieniac turbiny, bo gorszy bedzie dol. Jedynie dobry chip na poczatek i bedzie ok 190km.

Tylko dzie w wawie teraz najlepiej pojechac? V-tech? czy Sportmile?

V-tech odpada w przedbiegach...

jedź do VTG albo Diagtronica w Jankach i będziesz zadowolony :kox:

Opublikowano

Naczytałem się, jak chłopaki rezają FMIC w AFN i myśle, że do AEB też chyba podejdzie. :think2:

Co Wy na to? Ktoś to przerabiał?

Opublikowano

Naczytałem się, jak chłopaki rezają FMIC w AFN i myśle, że do AEB też chyba podejdzie. :think2:

Co Wy na to? Ktoś to przerabiał?

Zimna nigdy nie zawiele :evil:. Jesteś o tyle w lepszej sytuacji niż my, że do 1.8T można kupić gotowy zestaw FMIC, a te w naszych dieselkach to głównie DIY albo przerabiane zestawy od 1.8T :good:

Opublikowano

Nie lubię przepłacać, wolałbym chyba kupić puszkę i orurowanie sam zmajstrować.

Chętnie skorzystam z doświadczeń. Poziu, greg, co Wy na to?

Pewnego dnia pojadę na program, ale najpierw zmiany mechaniczne.

Trzeba na coś zwracać szczególną uwagę przy FMIC w AEB?

Opublikowano

Trzeba na coś zwracać szczególną uwagę przy FMIC w AEB?

Na to aby pasowalo pod turbo i przepustnice :)

ps. moje orurowanie już prawie gotowe, trzeba je tylko pospawać, .... na dniach. Robiłem je sam.

Jeśli nie lubisz przepłacać to pewnie nie kupisz firmowego tylko chińszczyzne, a to wszystko na jedno ciosane. Jak kupisz FMIC o wysokości 23cm to będzie wystarczająco. Wyboru dużego nie ma.

Opublikowano

pewnie nie kupisz firmowego tylko chińszczyzne, a to wszystko na jedno ciosane

W tym przypadku pewnie tak uczynię, natomiast generalnie wolę dopłacić za wyższą jakość.

Jednak 500zł za orurowanie? Można to wykonać samodzielnie, satysfakcja gwarantowana.

Jakiej rury używasz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...