wampir Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 To może jakiś zbiorowy zakup z dobrą ceną ?
mondeost200 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 witam mam audi a4 b5 po fl 1.8T 150km wszystko dobrze chodziło po załozeniu chipu sprawdzilismy ile ładuje turbo i pokazywało tylko o.5 po zdjeciu wezyka od przeładowania raz walneło 0.7 i nagle stracilo moc daje o.3 masz i po przekroczeniu 3tys turbo przestaje działac jaka moze byc przyczyna? ---------- Post dopisany at 10:43 ---------- Poprzedni post napisany at 10:41 ---------- witam mam audi a4 b5 po fl 1.8T 150km wszystko dobrze chodziło po załozeniu chipu sprawdzilismy ile ładuje turbo i pokazywało tylko o.5 po zdjeciu wezyka od przeładowania raz walneło 0.7 i nagle stracilo moc daje o.3 masz i po przekroczeniu 3tys turbo przestaje działac jaka moze byc przyczyna?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Chipa ???? Jakies g.... Ci wgrali Kto to robil ?
Inkognito Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 albo wgrali bubla albo zbieg okoliczności i coś padło. jeśli zdjęty wężyk i dmucha ledwie 0,7 czy to nie turbo....?
gelus Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 albo napompowalo 0.7 cos nie wytrzymalo i pojawila sie nieszczelnosc
gregor10 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 albo napompowalo 0.7 cos nie wytrzymalo i pojawila sie nieszczelnosc +1
?uki1984 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Ktoś może chce Alu DV firmy Forge 007 srebna za 250zł plus Kw Pewnie się orientujecie ile nowa stoi, więc jest niepowtarzalna okazja:naughty: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-153/dv-forge-007-1-8t-2-7bit-srebna-313851/
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 bjere, napisz ile kw i daj dane na pw
pioteros Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 nie bjere ;d narazie... zobaczymy
OLI_B5 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Panowie ile takie turbo jest warte? Do końca wsumie spoko śmigało.. MVI 8035 - YouTube ---------- Post dopisany 02-02-2014 at 13:01 ---------- Poprzedni post napisany 30-01-2014 at 14:44 ---------- Panowie drugie pytanie ,ma ktoś informacje czy rózni się przepływem pompka z 1,8t a s4? W alj niby ori była z s4 , ja u siebie wsadziłem zwykłą z 1.8t i myśle czy jest sens ją zmieniać?
pioteros Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 mysle ze na mozliwosci max k03s to seryjna wystarczy
Dev Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 W AJLu była taka sama turbina jak w AEB czyli K03-005
Dev Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 Aaaaaaas zadzumilem się Pompa paliwa jest taka sama jak w S4
OLI_B5 Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 k**wa Przeciez wiem że powinna być z s4 ale mam z passata 1.8t i dlatego pytam czy jest sens ją zmieniać pod ew k03s czy ta styknie..
tadeuszm2 Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 Witam Panowie mam pytanie czy można założyć pokrywę zaworów z odpowietrzeniem np. z AGU , do AEB , bo tam odpowietrzenie skrzyni to porażka , pozdrawiam .
pioteros Opublikowano 5 Lutego 2014 Opublikowano 5 Lutego 2014 pokrywe mozesz zalozyc tylko kwestia polaczenia tego krocca do rury odmy z aeba, ale jak masz sprawna odme to nic ci to raczej nei da ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 12:43 ---------- jak to jest z tymi kompami w koncu, jakie sa roznice w programowaniu na korzysc M3.8.3 w porownaniu z M3.8.2? ktos wie?
OLI_B5 Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 śruby pod turbo muszą byc z ASO czy wystarczy komplet jakis mocnych ? Pamięta ktoś wgl cene za komplet uszczelek i śruby?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się