Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

może będzie chętny na zregenerowana glowice (planowanie, wymiana prowadnic, dotarcie zaworow, uszczelniaczy), od AEBa na szerokim kanale, kompletną czyli z wałkami, ori napinaczem i łańcuszkiem (te są jeszcze ok nie wymagały wymiany), szklankami (żadna nie stukala) i z pokrywą zaworów pomalowaną na czerwono lub grafitowo (podkład, baza + bezbarwny MOTIPa), w przeciągu myślę 2-3 tygodni będę ją miał zrobioną, uszczelki we własnym zakresie, simeringi będą po przelocie kilku tys km wiec powinny być ok, uszczelka pod napinacz tak samo ale nie wiem czy będzie się nadawala do ponownego zalozenia

obecnie będę zakladal taka sama (z tego samego zakładu), potem swoja stara oddam do regeneracji i pojdzie na sprzedaz

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
może będzie chętny na zregenerowana glowice (planowanie, wymiana prowadnic, dotarcie zaworow, uszczelniaczy), od AEBa na szerokim kanale, kompletną czyli z wałkami, ori napinaczem i łańcuszkiem (te są jeszcze ok nie wymagały wymiany), szklankami (żadna nie stukala) i z pokrywą zaworów pomalowaną na czerwono lub grafitowo (podkład, baza + bezbarwny MOTIPa), w przeciągu myślę 2-3 tygodni będę ją miał zrobioną, uszczelki we własnym zakresie, simeringi będą po przelocie kilku tys km wiec powinny być ok, uszczelka pod napinacz tak samo ale nie wiem czy będzie się nadawala do ponownego zalozenia

obecnie będę zakladal taka sama (z tego samego zakładu), potem swoja stara oddam do regeneracji i pojdzie na sprzedaz

Jaka cena ?

Opublikowano

ok 1300zł, może trochę mniej zależy ile zawoła mi spec który będzie ją robił, z tym ze nie trzeba mi wysylac starej :) a glowica jest pewna bo jest moja (tzn nie spawana nigdzie ani nic), na gazie zrobila może 4tys km ale prowadnice zaworowe (na pewno wydechowe) i tak będę wymienione na nowe, nigdy wcześniej tez nie była planowana

Opublikowano

Ok a podejdzie pod avj chodzi o osprzet

Opublikowano

tak, najlepsza głowica jaka wychodziła w 1.8t pasuje do każdego innego po podmianie napinacza łańcuszka

Opublikowano

a co z SAI? w AEB chyba ich nie było

Opublikowano

Sai sie wywala/zaslepia ale nie wiem czy w samej głowicy bezpośrednio są kanały jakieś na to, przecież kupa ludzi w nowszych 1.8t smiga na tych glowicach

---------- Post dopisany at 18:32 ---------- Poprzedni post napisany at 18:28 ----------

a i nie wiem czy sruby można dac od bloku 06a/06b, w AEB są M11x95 chyba (te od głowicy) może jarek mcgiver wpadnie to się wypowie na ten temat

Opublikowano

wybaczcie chłopaki, że tutaj zapytam, ale nie mogę znaleźć nigdzie... czy DV od Forge zakładało się tak jak oryginał, czy odwrotnie ?

Bo kojarzę, że któregoś dv odwrotnie się zakładało :/ za cholerę nie pamiętam, a mam już rozgrzebane wszystko...

Opublikowano

a czemu ma to sluzyc? mam dv bailey i tego tez mam odwrotnie zalozyc?

Opublikowano

W teorii trzymać większy boost i upuszczać szybciej. Masz doładowanie większe niż 1.4bara, że zdecydowałeś się na taki zamiast seryjną DV montowaną standardowo?

Opublikowano

taki otrzymalem w komplecie z tipem i fmic i taki zalozylem :) czyli co lepiej zamienic go stronami?

Opublikowano

Szczerze? Ja bym wrócił do serii.

Sprawdzałeś czy teraz dmucha tyle ile wcześniej?

Ja się kiedyś pokusiłem na aluminiowy DV i co mi krwi napsuł to szkoda mówić.

Opublikowano

niby na zachodnich forach chwala sobie te bailey'e w polsce ich malo, cenowo to tez wychodzi drogo, wiec mysle ze moze mozna porownac to do forge... ale zobacze moze natchnie mnie w ktorys dzien zalozenie serii

na poczatku dmuchalo auto 1.2 bara przy 2800, za jakis czas kolorowo juz tak nie bylo, auto szczelnosc ma, wiec albo dv, albo gruszka puszcza albo n75 nie wydala...

nie mam czasu sie pobawic a dostep tez kiepski:/

Opublikowano

Wjedz na kanal, wloz serię i sprawdz.

Może też być problem z N249, który może "podciągać" tłoczek w DV i tworzyć sztucznie nieszczelność. Widziałem taki przypadek na własne oczy.

Opublikowano

no tez musze wlasnie ominac n249...

Opublikowano

Ja ominąłem, nie widzę roznicy

Opublikowano

Mam pytanie,,,czy ktos testowal rozwiazanie z wtryskami o wiekszej opornosci ,,, chodzi mi o roznice 2 ohmow z 12 na 14 ?

---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

DEV,,,, dzieki za turbo do MPSa :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

Opublikowano
Mam pytanie,,,czy ktos testowal rozwiazanie z wtryskami o wiekszej opornosci ,,, chodzi mi o roznice 2 ohmow z 12 na 14 ?

---------- Post dopisany at 21:44 ---------- Poprzedni post napisany at 21:43 ----------

DEV,,,, dzieki za turbo do MPSa :drinks: :drinks: :drinks: :drinks:

każde wysokoomowe będą ok, czy to 12 czy 16 Ohm

Opublikowano

DV już mam ory, ale problem nadal pozostał :P

Ogólnie wygląda tak:

Mam wsadzoną suszarkę hybrydę k03s made by Dev, za suszarką DP plus jakaś nieszczelność wydechu na łączu elastycznym prawdopodobnie. (to jako przyczynę wykluczam osobiście)

Turbo na wskaźniku ładuje jedynie 0,4bara :/

Przed awarią poprzedniej suszarki miałem objawy przeładowania, wskaźnik potrafił pokazywać czasami 1bar, ale to sporadycznie...

I teraz pytanie, czy winnym może być n75? czy też szukać nieszczelności w dolocie... odnośnie logów, to postaram się zrobić niebawem coś do analizy.

Zastanawiam się, czy po wsadzeniu k03s zamiast k03 komp może sobie nie poradził oryginalny, hmm...

Miałem IC kitrać w miniony weekend, ale sprawa turbo mnie męczy jeszcze...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...