TyBucu Opublikowano 27 Maja 2014 Opublikowano 27 Maja 2014 miałem go i tez miałem surge. Wrzuc serie a ten odeślij. no i wyszlo na to ze zagiął się przewód do dv, PP jest troche wiekszy i podszedł pod osłone chłodnicy... Kupilem sylikony bo juz sie chcialem zabrac za wymiane, cóż nie zmarnuje się
Imhotet Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Pany orietujecie się jaka średnice ma MAP sensor w BFB numer: 038 906 051 D bo wg Bakusia występowały 12mm i 18mm, mógłbym wziąć w ciemno mniejszy ale jak mam w nierdzewce później wiercić to..
Imhotet Opublikowano 28 Maja 2014 Opublikowano 28 Maja 2014 Hmm musiałbym zadzwonic czy sie bakuś zgodzi na takie cos..
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 ktos robil osobiscie konwersje AEB na DBW ? chodzi o to na co lepiej przerobic, na APU czy ANB?
Łukasz13 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Na apu powinno byc prosciej bo mniej niepotrzebnego osprzetu sai dr. Sonda
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 jesli chodzi o ANB to potrzebne by byly: 1. komp 2. wiązka 3. przepustnica 4. przepływka 5. sondy 6. i dołożenie map sensora oprocz tego SAI, ktory mozna wywalic i tak z ECU wiec chyba niepotrzebny, nie liczylem rzeczy ktore nie maja znaczenia przy remapie bo i tak bylo by ewentualne strojenie na nieseryjnych gratach cos jeszcze moze pominalem? ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ---------- to ANB nei miał SAIa?
Łepski Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 ktos robil osobiscie konwersje AEB na DBW ? chodzi o to na co lepiej przerobic, na APU czy ANB? Robiłem, na APU, bo zależało mi na czasie. Teraz bym robił ANB. Jeśli chcesz to zrobić profi: -wiązka silnikowa -wiązka kabinowa -pedały wraz ze stelażem -przepustnica -sonda lambda -czujnik temp -map sensor -przepływka
Łukasz13 Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Ale w czym anb lepszy od apu ? Maja te same mozliwosci jesli chodzi o soft a apu masz juz z fabryki wywalone niepotrzebne rzeczy.
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 czujnik temperatury czego jest inny? powietrza w dolocie? bo ten byl ten sam wszedzie chyba
Łepski Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 Ale w czym anb lepszy od apu ? Maja te same mozliwosci jesli chodzi o soft a apu masz juz z fabryki wywalone niepotrzebne rzeczy. Możliwość wstawienia szerokopasmowej sondy czujnik temperatury czego jest inny? powietrza w dolocie? bo ten byl ten sam wszedzie chyba Temp płynu, przynajmniej w 96r jest inaczej, nie chce mi się teraz sprawdzać
pioteros Opublikowano 29 Maja 2014 Opublikowano 29 Maja 2014 W starych 1.8t były dwa czujniki za głowica, ja mam aeba drugiej gen. i mam juz jeden wiec ten problem odpada
Łukasz13 Opublikowano 30 Maja 2014 Opublikowano 30 Maja 2014 Sonda szerokopasmowa byla dopiero w awt wiec nie wiem o co chodzi.
kandrzej Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Czym się różni FMIC zestaw do B6 od zestawu do B5? Pioteros, wiesz już może? Widziałem tę ofertę na fmic.pl. Jest bardzo ciekawa...tylko pytanie czy będzie pasować do B5. Póki co czekam na Boostera i jego zestaw.
pioteros Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 nie, podejrzewam że ogolnie pasuje, a jesli juz ma coś nie pasować to pewnie chodzi o FMIC przy zderzaku, bo wszystko inne przecież jest to samo
Dev Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się