Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
miałem go i tez miałem surge. Wrzuc serie a ten odeślij.

no i wyszlo na to ze zagiął się przewód do dv, PP jest troche wiekszy i podszedł pod osłone chłodnicy... Kupilem sylikony bo juz sie chcialem zabrac za wymiane, cóż nie zmarnuje się :naughty:

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Pany orietujecie się jaka średnice ma MAP sensor w BFB numer: 038 906 051 D bo wg Bakusia występowały 12mm i 18mm, mógłbym wziąć w ciemno mniejszy ale jak mam w nierdzewce później wiercić to.. :facepalm:

Opublikowano

avj ma 12mm i bfb pewnie też

Opublikowano

Weź dwa, potem odeslesz zbędny.

Opublikowano

Hmm musiałbym zadzwonic czy sie bakuś zgodzi na takie cos..

Opublikowano

ktos robil osobiscie konwersje AEB na DBW ? chodzi o to na co lepiej przerobic, na APU czy ANB?

Opublikowano

Na apu powinno byc prosciej bo mniej niepotrzebnego osprzetu sai dr. Sonda

Opublikowano

jesli chodzi o ANB to potrzebne by byly:

1. komp

2. wiązka

3. przepustnica

4. przepływka

5. sondy

6. i dołożenie map sensora

oprocz tego SAI, ktory mozna wywalic i tak z ECU wiec chyba niepotrzebny, nie liczylem rzeczy ktore nie maja znaczenia przy remapie bo i tak bylo by ewentualne strojenie na nieseryjnych gratach

cos jeszcze moze pominalem?

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:46 ----------

to ANB nei miał SAIa?

Opublikowano
ktos robil osobiscie konwersje AEB na DBW ? chodzi o to na co lepiej przerobic, na APU czy ANB?

Robiłem, na APU, bo zależało mi na czasie. Teraz bym robił ANB.

Jeśli chcesz to zrobić profi:

-wiązka silnikowa

-wiązka kabinowa

-pedały wraz ze stelażem

-przepustnica

-sonda lambda

-czujnik temp

-map sensor

-przepływka

:wink:

Opublikowano

Ale w czym anb lepszy od apu ? Maja te same mozliwosci jesli chodzi o soft a apu masz juz z fabryki wywalone niepotrzebne rzeczy.

Opublikowano

czujnik temperatury czego jest inny? powietrza w dolocie? bo ten byl ten sam wszedzie chyba

Opublikowano
Ale w czym anb lepszy od apu ? Maja te same mozliwosci jesli chodzi o soft a apu masz juz z fabryki wywalone niepotrzebne rzeczy.

Możliwość wstawienia szerokopasmowej sondy :wink:

czujnik temperatury czego jest inny? powietrza w dolocie? bo ten byl ten sam wszedzie chyba

Temp płynu, przynajmniej w 96r jest inaczej, nie chce mi się teraz sprawdzać :decayed:

Opublikowano

W starych 1.8t były dwa czujniki za głowica, ja mam aeba drugiej gen. i mam juz jeden wiec ten problem odpada ;)

Opublikowano

Sonda szerokopasmowa byla dopiero w awt wiec nie wiem o co chodzi.

Opublikowano

Da się zaadaptować :wink:

Opublikowano
to ANB nei miał SAIa?

Miał hehe i ma. :wink:

Opublikowano

Czym się różni FMIC zestaw do B6 od zestawu do B5? Pioteros, wiesz już może? Widziałem tę ofertę na fmic.pl. Jest bardzo ciekawa...tylko pytanie czy będzie pasować do B5. Póki co czekam na Boostera i jego zestaw.

Opublikowano

nie, podejrzewam że ogolnie pasuje, a jesli juz ma coś nie pasować to pewnie chodzi o FMIC przy zderzaku, bo wszystko inne przecież jest to samo

Opublikowano

A gdzie jest czujnik ciśnienia doładowania ???

Opublikowano

w SMICu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...