Booster Opublikowano 8 Października 2011 Opublikowano 8 Października 2011 jest to napewno duży minus, turbo timer mam także jakoś sobie poradze, pytam co najlepiej zrobić z oryginalnym zasilaniem cieczą?
domjenick Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 ja bym zrobił obieg-dużo roboty z tym nie będzie,a przynajmniej będzie cyrkulacja lepsza
WIŚNIA Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Pytanie - czy przy wymianie K03 na turbinę bez chłodzenia cieczą mogę zaślepić przewód zasilający cieczy? czy muszę zrobić obieg? a co masz na zamiane?
Inkognito Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 a jak się ma do tego n75 Na jakie doładowanie zostało wystrojone auto, chodzi ile w peaku ile u samej góry. Na jakim doładowaniu było hamowane auto, ile w peaku i ile u samej góry. Odpowiedz sobie na to pytanie a będziesz wiedział wszystko. Jeśli turbo podczas hamowania dmuchało dokładnie tyle ile na strojeniu to N75 nie ma nic do tego. Jeśli dmuchało mniej to znaczy, że coś nie trzyma ciśnienia i popuszcza. Jakie turbo wogóle? I jaka moc miałaby na tym być? doładowanie mam ustawione na 1.5 bara objawy mam takie że podczas jazdy zapinam bieg wciskam pedał w podłogę turbo zaczyna dmuchać swoje 1,5bara auto zaczyna zasuwać po chwili doładowanie spada do 0,4 i auto przestaje zasuwać... puszczam gaz po chwili wciskam go znów w podłogę i znów pyka 1,5 bara i sytuacja sie powtarza i nie wiem czy to może być DV czy n75... turbo mam k04, fmica,brak kata,tip,wtryski 440cc myślałem że wyjdzie z 220ps a tu mi wyskoczyło 183
domjenick Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 doładowanie mam ustawione na 1.5 bara objawy mam takie że podczas jazdy zapinam bieg wciskam pedał w podłogę turbo zaczyna dmuchać swoje 1,5bara auto zaczyna zasuwać po chwili doładowanie spada do 0,4 i auto przestaje zasuwać... puszczam gaz po chwili wciskam go znów w podłogę i znów pyka 1,5 bara i sytuacja sie powtarza i nie wiem czy to może być DV czy n75... turbo mam k04, fmica,brak kata,tip,wtryski 440cc myślałem że wyjdzie z 220ps a tu mi wyskoczyło 183 może być i jedno i drugie,a także dziura w gdzieś przed kolektorem..btw 183 przy 1,5 bara-dużo za mało
poziek Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 Pytanie - czy przy wymianie K03 na turbinę bez chłodzenia cieczą mogę zaślepić przewód zasilający cieczy? czy muszę zrobić obieg? Możesz zaślepić.[br]Dopisany: 09 Październik 2011, 20:42_________________________________________________ Bez chlodzenia bedzie lipa Ty jesteś lipa. Są turbiny chłodzone wyłącznie olejem. Poducz się, poczytaj...
Inkognito Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 183 przy 1,5 bara-dużo za mało no właśnie też mi się tak zdaje... czy to może być wina softu czy coś nie domaga??
domjenick Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 no właśnie też mi się tak zdaje... no i pytanie dlaczego wyszło tylko tyle?? kiszka soft czy coś nie domaga?? przy takim doładowaniu ,to musisz mieć spory moment,standardowo zaczął bym od sprawdzania wszystkiego tj DV,N75 i szukać nieszczelności-wynik z takim doładowaniem- jak dla mnie zaniżony,masz wykres?
Inkognito Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 no właśnie też mi się tak zdaje... no i pytanie dlaczego wyszło tylko tyle?? kiszka soft czy coś nie domaga?? przy takim doładowaniu ,to musisz mieć spory moment,standardowo zaczął bym od sprawdzania wszystkiego tj DV,N75 i szukać nieszczelności-wynik z takim doładowaniem- jak dla mnie zaniżony,masz wykres? wykresu nie mam bo kolo mówił właśnie że n75 chyba jest kiepskie ale czy przez to mogło by gorzej wypaść?? momentu mam 320 układ jest szczelny rury pospawane jedyne co to będę zmieniał obejmy jutro lub po jutrze...
domjenick Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 wykresu nie mam bo kolo mówił właśnie że n75 chyba jest kiepskie ale czy przez to mogło by gorzej wypaść?? jasne, ze tak- może nie trzymać ciśnienia i ucieka w max doładowaniu,ale czemu stroił auto na niesprawnym N75?
Inkognito Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 wykresu nie mam bo kolo mówił właśnie że n75 chyba jest kiepskie ale czy przez to mogło by gorzej wypaść?? jasne, ze tak- może nie trzymać ciśnienia i ucieka w max doładowaniu,ale czemu stroił auto na niesprawnym N75? co chwile coś wychodzi jak zrobię tę usterkę mam do niego śmignąć teraz zanim pojadę do niego chce wrzucić lepsze DV i N75 wskoczę sobie na hamownie w poznaniu zobaczę co i jak a potem na ewentualne korekty do Torunia...
domjenick Opublikowano 9 Października 2011 Opublikowano 9 Października 2011 zmień dane w profilu,bo wychodzi,że jeździsz ADRem na 1,5 Bara
Inkognito Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 zmień dane w profilu,bo wychodzi,że jeździsz ADRem na 1,5 Bara to taka zmyła był sobie ADR [br]Dopisany: 09 Październik 2011, 22:49_________________________________________________czy MAC jest trudny w montażu??
Dev Opublikowano 10 Października 2011 Opublikowano 10 Października 2011 Pytanie - czy przy wymianie K03 na turbinę bez chłodzenia cieczą mogę zaślepić przewód zasilający cieczy? czy muszę zrobić obieg? Możesz zaślepić.[br]Dopisany: 09 Październik 2011, 20:42_________________________________________________ Bez chlodzenia bedzie lipa Ty jesteś lipa. Są turbiny chłodzone wyłącznie olejem. Poducz się, poczytaj... i rozlatuja sie po 30 tkm :polew: :polew: dwa razy mocniej przycisnie i wyjdzie zółty kolektor i strona goraca turbiny, proszę Cie....
jozin Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 i rozlatuja sie po 30 tkm :polew: :polew: dwa razy mocniej przycisnie i wyjdzie zółty kolektor i strona goraca turbiny, proszę Cie.... powiedz to posiadaczom S2 i RS2 i uzytkownikom k24, k27 ,k26 i tym podobnych.... LOL
wustyle Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 a jak się ma do tego n75 Na jakie doładowanie zostało wystrojone auto, chodzi ile w peaku ile u samej góry. Na jakim doładowaniu było hamowane auto, ile w peaku i ile u samej góry. Odpowiedz sobie na to pytanie a będziesz wiedział wszystko. Jeśli turbo podczas hamowania dmuchało dokładnie tyle ile na strojeniu to N75 nie ma nic do tego. Jeśli dmuchało mniej to znaczy, że coś nie trzyma ciśnienia i popuszcza. Jakie turbo wogóle? I jaka moc miałaby na tym być? doładowanie mam ustawione na 1.5 bara objawy mam takie że podczas jazdy zapinam bieg wciskam pedał w podłogę turbo zaczyna dmuchać swoje 1,5bara auto zaczyna zasuwać po chwili doładowanie spada do 0,4 i auto przestaje zasuwać... puszczam gaz po chwili wciskam go znów w podłogę i znów pyka 1,5 bara i sytuacja sie powtarza i nie wiem czy to może być DV czy n75... turbo mam k04, fmica,brak kata,tip,wtryski 440cc myślałem że wyjdzie z 220ps a tu mi wyskoczyło 183 cos biednie w stosunku do modyfikacji ja mam tylko wirusa i brak kata, a mam 180 KM przy 0,7 bara
Dev Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 to jest 0.5 bar-a, podejrzewam że sprawdzał cisnienie VAG-iem i dlatego pisze ze 1.5 bar-a
Inkognito Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 to jest 0.5 bar-a, podejrzewam że sprawdzał cisnienie VAG-iem i dlatego pisze ze 1.5 bar-a ja mam wskaźnik doładowania i widzę na ile mi się wychyla wskazówka... tyle że mi odcina doładowanie po kilku sekundach... ;( i szukam winy mam nadzieję ze jutro wyjmę z bratowej Audi n75 i wypróbuję czy będzie jakaś zmiana tyle że boje się że standardowy zawór może tego nie wytrzymać i będzie się działo to samo... mój trzyma do doładowania 1bar...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się