gelus Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 u mnie powodem byly zgnite skruszale przewody na wtryskiwaczach, czujniku halla i cewkach pomijam ze podstawy zrobiles, cewki, swiece ,wtryski podmienione, inne paliwo zalane, stukowce dokrecone, sprawdz tez rozrzad, naciag paska
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Swiece, cewki, wtryskiwacze, kabelkologia, rozrzad, kliny na kołach, napinacz łańcucha, ustawienie wałkow, sprezanie, i sranie w banie ... Prawie wszystko bylo podmieniane ze zdrowego auta i ...uj.
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Pompa nowa, egra nie ma, ECU podmieniane
roman_tyk Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 szczelnosc sprawdzona? sonda lambada podmieniona?
gelus Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 to moze cos z mechanika glowicy? moze luz zaworowy albo wytarty walek?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 (edytowane) Szczelnosc ok, sonda nowa NGK to moze cos z mechanika glowicy? moze luz zaworowy albo wytarty walek?Jest tam troche syfu bo poprzedni właściciel jezdził na półsyntetycznych go...nach teraz dostał LMa SHTwalki podmienione chyba będę rwał beret bo juz pomyslow nie mam Edytowane 27 Listopada 2014 przez Dev
Imhotet Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 bardzo wypada zaplon ? Coś zmieniałes ze zaczal wypadac ?
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Jak tylko sie za niego zabrałem to na luzie wciskając gaz do dechy zaplony skakały na 17-20 Po wymianie rozrządu i swiec pospadaly do 7-10 a nie robiłem dynamicznych bo całe auto w mak rozgrzebane, zawiecha, hamulce, przekladnia kierownicza i inne duperele
domialex Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Swieca cweka wtrysk sterownik silnkia
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Ngk PFR6Q Byly tez BKUR11ET i to samo
pioteros Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Te drugie nie wchodzą mi w googlach Są o stopień zimniejsze? Do takiego koksu ja bym zapodal nowy moduł plus nowe cewki i pfr7q z rsy i miał spokój z zapłonem
Dev Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 Cewki podmieniałem z mojego klamora, u mnie cisza a tam dance macabre
Dev Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 Nie, nie ma Aaaa i jeszcze jedna ważna sprawa. silnik nie trzyma prawidlowego kąta wyprzedzenia zaplonu 12 tylko skacze pomiedzy 4 a 14
gelus Opublikowano 28 Listopada 2014 Opublikowano 28 Listopada 2014 to moze faktycznie cos z walkami? mechanika glowicy? chyba ze ktorys czujnik przeklamuje i oszukuje ecu?
koziol1172 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Jaką w końcu tak naprawdę mają wydajność seryjne wtryskiwacze do 1.8 T aeb??? jedni mówią o 260 inni 280 , jak to jest naprawdę??? Pasujące P&p to jakie?? które można najprędzej i najtaniej dostać ??? Znalazłem tyle... 315cc - 0 280 155 831 - volvo V70 T5 3 bary370cc - 0 280 155 830 - volvo 3 bary315cc - 0 280 155 759 - saab 3 bary pisał Dev 460cc MJY100460 - denso pisał gregor10 Edytowane 30 Listopada 2014 przez koziol1172
Dev Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 MJY maja 460ccm przy 3barach ale nie wiem ile przy 4-ech
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się