Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 ale zmienia sie oba czy tylko jeden?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 oba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 orientujecie się jaka jest średnica wewnętrzna wężyków do N75 ? brać w silikonie czy zwykłe w oplocie wystarczą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 wszystko jedno fi 4.5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko a tak wracając do tego tematu... To po co jest ta regulacja między gruchą a WG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia regeneracja i boost powrócił :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia regeneracja i boost powrócił :gwizdanie: czyli spróbować... i regulować sztangą ciśnienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa czyli podłączyć ciśnienie pod gruchę i dmuchać z odpowiednim ciśnieniem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 i musi wytrzymać takie ciśnienie jakie jest ustawione programem tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 no tak, u mnie dmuchał 0.6 po czym po chwili było 0.4. po wymianie 0.6 było prawie do końca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mabrothrax Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg? z tego co ja sie dowiedziałem to lepszy jest program a MBC montuję się zamiast n75...[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 18:00_________________________________________________jakie ciśnienie wytrzymuje ori DV?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg? mbc to zuooooo :naughty: prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza. Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 mbc to zuooooo :naughty: prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza. Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki nieprawda- masz 0,55 bara-średnio w 1,8T i max możesz skręcić do 0,80 bara,powyżej wpadnie w tryb awaryjny-więc najlepiej jest otrzymywać stałe doładowanie na poziomie 0,70\0,75 bara i niuty się poprawiają i nic się nie topi-wszystko jest w granicach tolerancji ECU MBC można użyć zamiast N75, ale ja jestem zwolennikiem wpinania go pomiędzy N75, a gruszką-metodą prób i błędów-doszedłem, ze tak jest najlepiej, oczywiście pomijając fakt, że najlepiej jest zrobić program :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ??? ja pisałem o 1,8T -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie? nie wiem , nie sprawdzałem ale coś chyba koło 0,6 - 0,7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Inkognito Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 a właśnie o co chodzi z kolorami sprężyn w DV?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się