Inkognito Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ale zmienia sie oba czy tylko jeden??
szczuraz Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 orientujecie się jaka jest średnica wewnętrzna wężyków do N75 ? brać w silikonie czy zwykłe w oplocie wystarczą ?
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko a tak wracając do tego tematu... To po co jest ta regulacja między gruchą a WG
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia regeneracja i boost powrócił :gwizdanie:
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia regeneracja i boost powrócił :gwizdanie: czyli spróbować... i regulować sztangą ciśnienie??
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa czyli podłączyć ciśnienie pod gruchę i dmuchać z odpowiednim ciśnieniem??
Inkognito Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 i musi wytrzymać takie ciśnienie jakie jest ustawione programem tak??
Buba Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 no tak, u mnie dmuchał 0.6 po czym po chwili było 0.4. po wymianie 0.6 było prawie do końca
Mabrothrax Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg?
Inkognito Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg? z tego co ja sie dowiedziałem to lepszy jest program a MBC montuję się zamiast n75...[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 18:00_________________________________________________jakie ciśnienie wytrzymuje ori DV??
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg? mbc to zuooooo :naughty: prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza. Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 mbc to zuooooo :naughty: prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza. Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki nieprawda- masz 0,55 bara-średnio w 1,8T i max możesz skręcić do 0,80 bara,powyżej wpadnie w tryb awaryjny-więc najlepiej jest otrzymywać stałe doładowanie na poziomie 0,70\0,75 bara i niuty się poprawiają i nic się nie topi-wszystko jest w granicach tolerancji ECU MBC można użyć zamiast N75, ale ja jestem zwolennikiem wpinania go pomiędzy N75, a gruszką-metodą prób i błędów-doszedłem, ze tak jest najlepiej, oczywiście pomijając fakt, że najlepiej jest zrobić program :gwizdanie:
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ???
domjenick Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ??? ja pisałem o 1,8T -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie?
moskal Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie? nie wiem , nie sprawdzałem ale coś chyba koło 0,6 - 0,7
Inkognito Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 a właśnie o co chodzi z kolorami sprężyn w DV??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się