Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale zmienia sie oba czy tylko jeden??

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

orientujecie się jaka jest średnica wewnętrzna wężyków do N75 ? brać w silikonie czy zwykłe w oplocie wystarczą ?

Opublikowano

wszystko jedno

fi 4.5mm

Opublikowano

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko :wink4:

a tak wracając do tego tematu... To po co jest ta regulacja między gruchą a WG

Opublikowano

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko :wink4:

raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia :wink4: regeneracja i boost powrócił :gwizdanie:

Opublikowano

wpadłem na taką myśl i nie wiem czy mam rację czy mój problem z rozłączeniem turbo może być taki że gruszka przy turbo jest źle ustawiona i nie wytrzymuję ciśnienia?? czy raczej to jest nie możliwe?? :mysli:

raczej nie, bo gruszką i tak steruje N75, więc jeśli coś przepuszcza na linii wysokiego ciśnienia, to tylko N75,DV ewentualnie nieszczelność,gruszka pada bardzo rzadko :wink4:

raczej możliwe. W moim AEB właśnie sztanga była wysrana i nie było ciśnienia :wink4: regeneracja i boost powrócił :gwizdanie:

czyli spróbować... i regulować sztangą ciśnienie??

Opublikowano

najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa

Opublikowano

najpierw sprawdz czy utrzymuje zadane ciśnienie i się nie cofa

czyli podłączyć ciśnienie pod gruchę i dmuchać z odpowiednim ciśnieniem??

Opublikowano

tak

Opublikowano

i musi wytrzymać takie ciśnienie jakie jest ustawione programem tak??

Opublikowano

no tak, u mnie dmuchał 0.6 po czym po chwili było 0.4.

po wymianie 0.6 było prawie do końca

Opublikowano

A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg?

Opublikowano

A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg?

z tego co ja sie dowiedziałem to lepszy jest program a MBC montuję się zamiast n75...[br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 18:00_________________________________________________jakie ciśnienie wytrzymuje ori DV??

Opublikowano

A powiedzcie mi czy zamontowanie MBC to dobry pomysł ? czy lepiej zwiększyć doładowanie poprzez program? I MBC montuje się pomiędzy przewodem ciśnieniowym do wg?

mbc to zuooooo :naughty: :naughty: :naughty:

prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza.

Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki :decayed:

Opublikowano

mbc to zuooooo :naughty: :naughty: :naughty:

prosty przykład: bez softu masz cisnienie 0,6 bara i do tego jakąś dawke paliwa , zakładasz mbc , skrecasz na 1bar i masz o 0,4bara powietrza wiecej do takiej samej ilości paliwa gdyz nie zminiłeś mapy paliwowej , dałeś tylko wiecej powietrza.

Czyli robi ci sie ubogo : topią sie tłoki :decayed:

nieprawda- masz 0,55 bara-średnio w 1,8T i max możesz skręcić do 0,80 bara,powyżej wpadnie w tryb awaryjny-więc najlepiej jest otrzymywać stałe doładowanie na poziomie 0,70\0,75 bara i niuty się poprawiają i nic się nie topi-wszystko jest w granicach tolerancji ECU :wink4:

MBC można użyć zamiast N75, ale ja jestem zwolennikiem wpinania go pomiędzy N75, a gruszką-metodą prób i błędów-doszedłem, ze tak jest najlepiej, oczywiście pomijając fakt, że najlepiej jest zrobić program :gwizdanie: :cool1:

Opublikowano

w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ???

Opublikowano

w esie miałem skrecony na 1bar , dlaczego nie wpadała w awaryjny ???

ja pisałem o 1,8T :naughty::wink4: -jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie?
Opublikowano

-jakie masz doładowanie średno , bez programu w esie?

nie wiem , nie sprawdzałem ale coś chyba koło 0,6 - 0,7

Opublikowano

a właśnie o co chodzi z kolorami sprężyn w DV??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...