pioteros Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Ma ktoś może numer wtrysków z BEX-a? Albo BAM-a? Podeszły by one do AEB-a? u mnie w podpisie masz numery bo takie akurat sprzedaje, podejsc podejda ale sa rozne informacje w necie czy cos trzeba przrabiac, gdzies widzialem ze pasuja plug'n'play a gdizes ze maja niby inne gniazdo
?uki1984 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Kumpel bedzie teraz zakładał do AEB wtryski od BAMa, mówił że niby P&P ale zobaczymy jak założy :gwizdanie:
Booster Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Ma ktoś może numer wtrysków z BEX-a? Albo BAM-a? Podeszły by one do AEB-a? nr wtysków z BEX-a: 06A906031B
cool506 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 A jak to jest z AVJ, bo mi na gazowni zapętla, i Nosb mowił zebym wieksze wtryski założył, jak od bexa ktoś sie orjentuje czy p&p i czy to pomoze z zapętlaniem??
Booster Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 Pasują P&P, i co masz na myśli, że na gazowni zapętla?
cool506 Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 tak na gazowni bo mam po sofcie, jak założe kompa bez softa to gaz jest oki jak założe ten z softem, wyskakuje mi błąd o zbyt bogatej lub ubogiej mieszance i za h... nikt tego nie moze wysterować, Paru z forum m.in. NOSB podpowiedział zebym zmienił wtryski na wieksze, tylko czy te od bex są wieksze?? i czy po przełożeniu normalnie bedzie chodził motor na benzynie ?? ---> tzn. czy po zmianie wtryskow nie ingeruje sie w ecu??
domjenick Opublikowano 10 Listopada 2011 Opublikowano 10 Listopada 2011 tylko czy te od bex są wieksze?? i czy po przełożeniu normalnie bedzie chodził motor na benzynie ?? ---> tzn. czy po zmianie wtryskow nie ingeruje sie w ecu?? wtryski z BEXa są 320CC, a w AVJ są 288 CC jak założysz bez korekty , albo w ciśnienie paliwa, albo w całą mapę-wywali Ci checka i błąd o zbyt bogatej mieszancewiem to na 100%, bo sam mam takie u siebie- musiałem obniżyć ciśnienie paliwa, żeby błędu nie wywalało
cool506 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 tylko czy te od bex są wieksze?? i czy po przełożeniu normalnie bedzie chodził motor na benzynie ?? ---> tzn. czy po zmianie wtryskow nie ingeruje sie w ecu?? wtryski z BEXa są 320CC, a w AVJ są 288 CC jak założysz bez korekty , albo w ciśnienie paliwa, albo w całą mapę-wywali Ci checka i błąd o zbyt bogatej mieszancewiem to na 100%, bo sam mam takie u siebie- musiałem obniżyć ciśnienie paliwa, żeby błędu nie wywalało Czyli konieczna po tym korekta u jakiegoś tunera?? czy sam to ogarnałes?? jaki koszt wtrysku BEX?
Booster Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 ogólnie za używane 320cc trzeba liczyć około 200zł, często takie wtryski pojawiają się na sprzedarz na racingforum
gregory Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 a jaka jest tolerancja w AEB? Zacznijmy od tego, że w AEB nie ma map sesnora, więc sterownik od AEB może sobie doładowanie wyliczyć tylko na podstawie przepływki i lambdy, a to nie jest szybka jednoznaczna odpowiedź jak w przypadku map sensora.[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 17:56_________________________________________________ tak na gazowni bo mam po sofcie, jak założe kompa bez softa to gaz jest oki jak założe ten z softem, wyskakuje mi błąd o zbyt bogatej lub ubogiej mieszance i za h... nikt tego nie moze wysterować, Paru z forum m.in. NOSB podpowiedział zebym zmienił wtryski na wieksze, tylko czy te od bex są wieksze?? i czy po przełożeniu normalnie bedzie chodził motor na benzynie ?? ---> tzn. czy po zmianie wtryskow nie ingeruje sie w ecu?? To co masz to jest od instalki LPG, masz nie dość dobrze ją dostrojoną, a AVJ jest bardzo czuły na jakieś zaburzenia dawek paliwa, doładowania itp. Dostrajałeś wogóle instalkę LPG po wgraniu softa? Bo sama się nie dostroi :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Zacznijmy od tego, że w AEB nie ma map sesnora, więc sterownik od AEB może sobie doładowanie wyliczyć tylko na podstawie przepływki i lambdy, a to nie jest szybka jednoznaczna odpowiedź jak w przypadku map sensora. właśnie o tym zapomniałem :gwizdanie: Czyli konieczna po tym korekta u jakiegoś tunera?? czy sam to ogarnałes?? jaki koszt wtrysku BEX? ogarnąłęm to sam
Inkognito Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Zacznijmy od tego, że w AEB nie ma map sesnora, więc sterownik od AEB może sobie doładowanie wyliczyć tylko na podstawie przepływki i lambdy, a to nie jest szybka jednoznaczna odpowiedź jak w przypadku map sensora. a mi wydaję się że barosensor tez ma wpływ na doładowanie...
marcindlug Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 ma taki wplyw ze podaje aktualne cisnienie atmosferyczne jako punkt odniesienia
Inkognito Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 czyli doładowanie jest ustalane przez przepływkę, sondę,barosensor...
Dev Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 zapomnieliscie o czujniku powietrza w dolocie
cool506 Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 a jaka jest tolerancja w AEB? Zacznijmy od tego, że w AEB nie ma map sesnora, więc sterownik od AEB może sobie doładowanie wyliczyć tylko na podstawie przepływki i lambdy, a to nie jest szybka jednoznaczna odpowiedź jak w przypadku map sensora.[br]Dopisany: 11 Listopad 2011, 17:56_________________________________________________ tak na gazowni bo mam po sofcie, jak założe kompa bez softa to gaz jest oki jak założe ten z softem, wyskakuje mi błąd o zbyt bogatej lub ubogiej mieszance i za h... nikt tego nie moze wysterować, Paru z forum m.in. NOSB podpowiedział zebym zmienił wtryski na wieksze, tylko czy te od bex są wieksze?? i czy po przełożeniu normalnie bedzie chodził motor na benzynie ?? ---> tzn. czy po zmianie wtryskow nie ingeruje sie w ecu?? To co masz to jest od instalki LPG, masz nie dość dobrze ją dostrojoną, a AVJ jest bardzo czuły na jakieś zaburzenia dawek paliwa, doładowania itp. Dostrajałeś wogóle instalkę LPG po wgraniu softa? Bo sama się nie dostroi :gwizdanie: Instalka była zakladana i strojona juz po sofcie, bo kupilem auto w niemczech juz po sofcie, ale był blada cały czas w ecu p0601 ze wywalona pamiec eprom , auto na benzynie jezdziło super bez zadnych zastrzezen, ale na gazie już ciagle ten blad z mieszanka, powiedzieli mi w gazowni zebym wymienił ECU bo dawka paliwa nie miesci sie w granicach, i dlatego gazu ustawic nie mogli, wiec kupiłem ten ecu okazyjnie o tych samych nr ori, i teraz chodzi bezblędnie, ale ja chcialbym wrocic do kompa ktory lezy w garazu bo mnie ta moc teraz meczy i teraz juz nie wiem sam co zrobić.... z checią pojechałbym do kogos zostawil to auto zeby zgrał mi ta instalke z kompem po sofcie, ale takich ludzi chyba u mnie nie ma... jak sie wkurze to wywale wogule tą gazownie bo poki jej nie było byłem szczesliwym posiadaczem zapierdzielającej i bezawaryjnej b6 ....
Booster Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Jeżeli chcesz więcej mocy to zapomnij o gazie, jeżeli masz zamiar jeździć oszczędnie to nie rób programu, jedno wyklucza drugie.
marcindlug Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 niby dlaczego przy mocy ma zapomniec o gazie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się