Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)
1 minutę temu, hopek03 napisał:

to masakryczny pech

To sie nazywa zawod syn.

Chociaż jabłko nie pada zdala od jabłoni ojciez 2x obrócił panewke w m5 s85

Edytowane przez Michał26
Opublikowano

Witam panowie. Głowica z ADR zakupiona czeka na rozbiórke. Polecicie jakąś zaufaną firme od portingu i do wywazenia wału??

Opublikowano
50 minut temu, Michał26 napisał:

Witam panowie. Głowica z ADR zakupiona czeka na rozbiórke. Polecicie jakąś zaufaną firme od portingu i do wywazenia wału??

Przecież ci napisałem już firmy. W jednej firmie co ci napisałem wszystko zrobisz.

Opublikowano

Witajcie.

Testowo buduje strokera do mojego "złomka". przeszukałem troche zagranicznych for i są troche sprzeczne informacje czy wał z ALT jest kuty czy nie. Po numerach wychodzi, że ma końcówke AR jak 2.0 tfsi, ale patrząc na niego na 99% jest to odlew tak samo jak z FSI 150km. Niestety nigdzie nie znalazłem informacji ile NM zniesie taki wał, a celuje w skromne 300+, ale z niutem w miare z dołu już

Opublikowano

Witam mam a4 b5 1.8t quattro 96 rok ecu na 5 wtyczek i pytanie moje jest takie czy jakiś tuner podejmie się podniesienia mocy do 300 km na tym sterowniku? Jeżeli nie to słucham rad. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, buduję swoje 1.8T na ~500Nm na hybrydzie perun turbo z lancera EVO X. Zbieram sie do składania wszystkiego do kupy i pojawiły mi się pewne pytania.

1. Czy te śruby od podpór wału są ok, czy poleca ktoś inną firmę? ELRING 897.440

2. Wymieniam wszstykie panewki na ACL Race, jednak nie znalazłem nigdzie oporowych. Kupować normalne czy zostawić te co mam? Nie ma luzów.

3. Silnik miał wcześniej kompresje 13 na każdym cylindrze, ale i tak zmieniam pierścienie. Wymiar STD, tzn. 81.00mm bedzie odpowiedni? Oczywiście po honowaniu. Takie mam na oku: GOETZE ENGINE 08-502900-00

4. Czy śruby od wałków rozrządu trzeba wymieniać? I czy poleca ktoś może jakiś dobry klucz na nie bo wszystkie swoje połamałem próbując je odkręcać..

Edytowane przez ama11deus
Opublikowano
W dniu 12.11.2023 o 19:56, ama11deus napisał(a):

Witam wszystkich, buduję swoje 1.8T na ~500Nm na hybrydzie perun turbo z lancera EVO X. Zbieram sie do składania wszystkiego do kupy i pojawiły mi się pewne pytania.

1. Czy te śruby od podpór wału są ok, czy poleca ktoś inną firmę? ELRING 897.440

2. Wymieniam wszstykie panewki na ACL Race, jednak nie znalazłem nigdzie oporowych. Kupować normalne czy zostawić te co mam? Nie ma luzów.

3. Silnik miał wcześniej kompresje 13 na każdym cylindrze, ale i tak zmieniam pierścienie. Wymiar STD, tzn. 81.00mm bedzie odpowiedni? Oczywiście po honowaniu. Takie mam na oku: GOETZE ENGINE 08-502900-00

4. Czy śruby od wałków rozrządu trzeba wymieniać? I czy poleca ktoś może jakiś dobry klucz na nie bo wszystkie swoje połamałem próbując je odkręcać..

Śruby podpór wału nowe org imał asso

korba kuta pod sworzeń 20mm

tłoki z sworzniem 20mm

13 to zbyt wiele na duże moce musisz go ciut odprężyć

śruby wałków zostają stare

nie wiem co masz za klucze ale yato daje rade

daj to komuś do złorzemia i zwymiarowania bo po opisie widzę że nie masz o tym pojęcia

Opublikowano

Cześć, bardziej wydajna pompa (taka która przy 270km będzie miała zapas) która podchodziłaby p&p do b7 quattro 1.8t? Ewentualnie jak ogarnąć Bosch 044 czy jakąś inną żeby pasowała, bo naczytałem się że są inne średnice itd? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...