Thom4s Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Zasada działania jest taka sama, co nie znaczy, że zawór jest ten sam. Miałem włożony zawór od RS2 na serii i turbo przeładowywało. Jak zmieniłem na seryjny wszystko wróciło do normy.
marcindlug Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 charakterystyka pracy tych zaworow jest rozna. akurat "K" od rs2 jest najostrzejszy i faktycznie czesto wystepuja przeladowania. ciekawa lektura na ten temat: http://s13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/C4%20S4/Motronic%20And%20Sensors/N75%20-%20WGFV/?action=view¤t=N75EuropeanCarDebateScan1.jpg
gregory Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 1.8T na zaworku RS2 ładuje jakieś 0,2bar więcej niż na seryjnym zaworku, bo ten zaworek ma inną charakterystykę, prawdopodobnie twardsza sprężyna w nim siedzi.
WIŚNIA Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 charakterystyka pracy tych zaworow jest rozna. akurat "K" od rs2 jest najostrzejszy i faktycznie czesto wystepuja przeladowania. ciekawa lektura na ten temat: http://s13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/C4%20S4/Motronic%20And%20Sensors/N75%20-%20WGFV/?action=view¤t=N75EuropeanCarDebateScan1.jpg a widzisz,jak mi N75 klękło to założyłem wątek,szukałem i się nie dowiedziałem a jednak jest różnica moja N-ka z nowa różniła się ostatnią literką tylko,a wielu pisało że to jeden c hooj a jednak...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 00:02_________________________________________________no i ja własnie miałem K teraz mam chyba F
szczuraz Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 1.8T na zaworku RS2 ładuje jakieś 0,2bar więcej niż na seryjnym zaworku, czyli to najprostszy mod dla ludzi bez programu nie ogarniających MBC. Mapa przy takiej zwyżce doładowania się nie wykrzaczy i nie trzeba regulować. Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT ? ja sobie specyfikacji sam już poszukam
rozjemca Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 czyli to najprostszy mod dla ludzi bez programu nie ogarniających MBC. Mapa przy takiej zwyżce doładowania się nie wykrzaczy i nie trzeba regulować. Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT ? ja sobie specyfikacji sam już poszukam N75 z audi TT podobno daje mizerne efekty. Jak już to bierz n75-j (034906283J) ok 250 zł w aso. Jest bardzo popularną modyfikacją. Np ECS Tuning sprzedaje go pod własną marką jako Race N75. Sam na takim jeżdżę od półtora roku.
domjenick Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT 058906283C od 99-02 r 058906283F dla silników od 03-05 roku nie lepiej zebys program zrobil ? program jest dla zwykłego wciskacza gazu-dla kogoś, kto lubi się pobawić i pomodzić-MBC jest dobrą alternatywą
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)
Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. Kumpel pojechał kupić właśnie z RS2 i powiedzieli że juz nie ma tego z końcówką K. To że one dają więcej w peaku to wiem tylko że w ASO ich nie ma (chyba że koleś był debilem który tam pracuje) i teraz są jakieś inne które są takie same jak zwykłe.
Dev Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę ile pompuje Ci turbo ????
moskal Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 ile pompuje Ci turbo ???? 0,2 wiecej od serii
Thom4s Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Kumpel pojechał kupić właśnie z RS2 i powiedzieli że juz nie ma tego z końcówką K. To że one dają więcej w peaku to wiem tylko że w ASO ich nie ma (chyba że koleś był debilem który tam pracuje) i teraz są jakieś inne które są takie same jak zwykłe. Ja kupowałem w tym roku i są, ale trzeba ściągać z Niemiec.
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 To może sprzedawcy się nie chciało zamawiać dlatego powiedział że nie robią
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę ile pompuje Ci turbo ???? 0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje
Buba Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę ile pompuje Ci turbo ???? 0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje Na tym N75 z RS2?
WIŚNIA Opublikowano 23 Grudnia 2011 Opublikowano 23 Grudnia 2011 na starej N-ce na początku furka śmigała az miło później (jakieś 2 tygodnie ) szlag ją trafił i przeładowywało,ale te dwa tygodnie miazga była kupiłem używkę z allegro z inną literką po numerze i jak by wolniej się na obrotu wkręcała,a piszę że 2 tygodnie bo jak kupiłem furke to kable idace do Nki były pozrywane i wgl.nie ładowała ale doszedłem do tego i jakoś to się buja.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 13:33_________________________________________________ Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą) Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować. jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę ile pompuje Ci turbo ???? 0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje Na tym N75 z RS2? nie,nie wiem czy to był RS2 był z końcówką po numerze F CHYBA już nie pamiętam,a jak go miałem to nie miałem gajgerka więc nie wiem ile pompuje ale czułem różnice w tym jak się furka zbierała wtedy a jak po wymianie na ten drugi z końcówką C czy uj wie jaką mam gdzieś wątek o tym założony bo chciałem dojśc do tego czy literka po numerze robi różnice ale z tego co mi się przypomina nie uzyskałem konkretnej odp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się