Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zasada działania jest taka sama, co nie znaczy, że zawór jest ten sam. Miałem włożony zawór od RS2 na serii i turbo przeładowywało. Jak zmieniłem na seryjny wszystko wróciło do normy.

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

charakterystyka pracy tych zaworow jest rozna. akurat "K" od rs2 jest najostrzejszy i faktycznie czesto wystepuja przeladowania.

ciekawa lektura na ten temat:

http://s13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/C4%20S4/Motronic%20And%20Sensors/N75%20-%20WGFV/?action=view&current=N75EuropeanCarDebateScan1.jpg

Opublikowano

1.8T na zaworku RS2 ładuje jakieś 0,2bar więcej niż na seryjnym zaworku, bo ten zaworek ma inną charakterystykę, prawdopodobnie twardsza sprężyna w nim siedzi.

Opublikowano

charakterystyka pracy tych zaworow jest rozna. akurat "K" od rs2 jest najostrzejszy i faktycznie czesto wystepuja przeladowania.

ciekawa lektura na ten temat:

http://s13.photobucket.com/albums/a258/maciu/Audi/C4%20S4/Motronic%20And%20Sensors/N75%20-%20WGFV/?action=view&current=N75EuropeanCarDebateScan1.jpg

a widzisz,jak mi N75 klękło to założyłem wątek,szukałem i się nie dowiedziałem a jednak jest różnica :mysli: moja N-ka z nowa różniła się ostatnią literką tylko,a wielu pisało że to jeden c hooj a jednak...[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 00:02_________________________________________________no i ja własnie miałem K teraz mam chyba F

Opublikowano

1.8T na zaworku RS2 ładuje jakieś 0,2bar więcej niż na seryjnym zaworku,

czyli to najprostszy mod dla ludzi bez programu nie ogarniających MBC. Mapa przy takiej zwyżce doładowania się nie wykrzaczy i nie trzeba regulować.

Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT ? ja sobie specyfikacji sam już poszukam

Opublikowano

nie lepiej zebys program zrobil ?

Opublikowano

czyli to najprostszy mod dla ludzi bez programu nie ogarniających MBC. Mapa przy takiej zwyżce doładowania się nie wykrzaczy i nie trzeba regulować.

Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT ? ja sobie specyfikacji sam już poszukam

N75 z audi TT podobno daje mizerne efekty. Jak już to bierz n75-j (034906283J) ok 250 zł w aso. Jest bardzo popularną modyfikacją. Np ECS Tuning sprzedaje go pod własną marką jako Race N75. Sam na takim jeżdżę od półtora roku.

Opublikowano

Ma ktoś może możliwość sprawdzenia w etce numeru n75 z TT

058906283C od 99-02 r

058906283F dla silników od 03-05 roku

nie lepiej zebys program zrobil ?

program jest dla zwykłego wciskacza gazu-dla kogoś, kto lubi się pobawić i pomodzić-MBC jest dobrą alternatywą :wink4:
Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

Kumpel pojechał kupić właśnie z RS2 i powiedzieli że juz nie ma tego z końcówką K. To że one dają więcej w peaku to wiem tylko że w ASO ich nie ma (chyba że koleś był debilem który tam pracuje) i teraz są jakieś inne które są takie same jak zwykłe.

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

ile pompuje Ci turbo ????

Opublikowano

ile pompuje Ci turbo ????

0,2 wiecej od serii

Opublikowano

Kumpel pojechał kupić właśnie z RS2 i powiedzieli że juz nie ma tego z końcówką K. To że one dają więcej w peaku to wiem tylko że w ASO ich nie ma (chyba że koleś był debilem który tam pracuje) i teraz są jakieś inne które są takie same jak zwykłe.

Ja kupowałem w tym roku i są, ale trzeba ściągać z Niemiec.

Opublikowano

To może sprzedawcy się nie chciało zamawiać dlatego powiedział że nie robią :mysli:

Opublikowano

Albo się nie znał jak to zrobić. :D

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

ile pompuje Ci turbo ????

0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje

Opublikowano

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

ile pompuje Ci turbo ????

0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje

Na tym N75 z RS2?

Opublikowano

na starej N-ce na początku furka śmigała az miło później (jakieś 2 tygodnie ) szlag ją trafił i przeładowywało,ale te dwa tygodnie miazga była :naughty: kupiłem używkę z allegro z inną literką po numerze i jak by wolniej się na obrotu wkręcała,a piszę że 2 tygodnie bo jak kupiłem furke to kable idace do Nki były pozrywane i wgl.nie ładowała ale doszedłem do tego i jakoś to się buja.[br]Dopisany: 23 Grudzień 2011, 13:33_________________________________________________

Pisałem juz wcześniej że nie ma teraz różnicy i wszystkie N75 są takie same (przynajmniej w ASO tak twierdzą)

Nie są takie same. Ten od RS2 ma całkiem inną charakterystykę. Sprawdziłem osobiście. Jeździłem z nim na GTRS i po założeniu do seryjnego ECU były przeładowania. Trzeba by zmienić mapę, żeby go zaadoptować.

jestem tego samego zdania,też odczuwałem różnicę :good:

ile pompuje Ci turbo ????

0.6 miej więcej z tego co gajgerek pokazuje

Na tym N75 z RS2?

nie,nie wiem czy to był RS2 był z końcówką po numerze F CHYBA już nie pamiętam,a jak go miałem to nie miałem gajgerka więc nie wiem ile pompuje ale czułem różnice w tym jak się furka zbierała wtedy a jak po wymianie na ten drugi z końcówką C czy uj wie jaką mam gdzieś wątek o tym założony bo chciałem dojśc do tego czy literka po numerze robi różnice ale z tego co mi się przypomina nie uzyskałem konkretnej odp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...