Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Dobra od początku.. Ile mają wtryski AEB ? Mam wtryski od S4 i nie wiem czy się opłaca je zakładać i skracać listwę wtryskową
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 nie opłaca Bo ? Uwielbiam odpowiedzi hasłowe
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Za 500 zł kupujesz odpowiednie wtryski pod 1.8T np. 380cc Szukaj na SR
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Za 500 zł kupujesz odpowiednie wtryski pod 1.8T np. 380cc Szukaj na SR No dobra...ale kiedy ja mam wtryski od S4 i drugą listwę wtryskową Skoro są wydajniejsze niż seria to zawsze to lepsza/ niskobudżetowa alternatywa
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 320CC w ES ogarniają do ok 350KM No tak.. tylko ja mam R4, a nie V6 Nosb mówił, że 250 KM na nich spokojnie zrobi :gwizdanie:
moskal Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 No dobra...ale kiedy ja mam wtryski od S4 i drugą listwę wtryskową Skoro są wydajniejsze niż seria to zawsze to lepsza/ niskobudżetowa alternatywa tjunink nie lubi niskobudżetowych rozwiazan , przewaznie konczy sie tak ze kupisz cos niskobudżetowego , a potem to ro***bie ci coś innego i suma sumarum i tak trzeba kupic ten droższy element czyli koszta x3. Adekwatne do tego jest jeszcze powiedzenie "chytry traci dwa razy" a nieraz mozna nawet dołożyc "z gówna bata nie ukręcisz". Wracajac do tematu : sprzedaj wtryski od esy , dołóż 200pln i masz 380cc
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 tjunink nie lubi niskobudżetowych rozwiazan , przewaznie konczy sie tak ze kupisz cos niskobudżetowego , a potem to ro***bie ci coś innego i suma sumarum i tak trzeba kupic ten droższy element czyli koszta x3. Adekwatne do tego jest jeszcze powiedzenie "chytry traci dwa razy" a nieraz mozna nawet dołożyc "z gówna bata nie ukręcisz". Nie rozumiem..co ma się ro***bać ? Przecież nie kupuję wtrysków od Mosey Fergusona i nie mostkuję na ślinę.. tylko od Audi..wtryski są wydajniejsze niż moje oryginalne. Należy skrócić stopki od mocowania listwy wtryskowej i tyle. Co tu Ci się ro***bie ? Na moc w którą będę celował na początku to chyba zupełnie wystarczą wg. niektórych osób. Że już nie powiem o Twoich wysokobudżetowych wydechu zaśmulanym pastą Panie wysokobudżetowy :naughty:
moskal Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Nie rozumiem..co ma się ro***bać ? Przecież nie kupuję wtrysków od Mosey Fergusona i nie mostkuję na ślinę.. nie chodzi o ciebie i wtryski tylko pisałem ogólnie Wkładaj chłopie co chcesz Wydechu mojego nie widziałem na własne oczy , miała byc rura i podobno jest , reszta mi koło chója lata
Reggi Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Oj bo jak coś napiszesz to napiszesz Wydechu mojego nie widziałem na własne oczy , miała byc rura i podobno jest , reszta mi koło chója lata Ładny jest ładny
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 Nosb mówił, że 250 KM na nich spokojnie zrobi :gwizdanie: na jakiej turbinie?, bo zakładam, że IC będzie sporych rozmiarów
rozjemca Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 na 320cc/min zrobisz 250 KM, z 4 barowym regulatorem paliwa z aeb masz na nich 360cc/min i zrobisz 300 KM, ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany. i tak dalej i tak dalej....
domjenick Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany. i tak dalej i tak dalej.... no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc
Dev Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 ...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany. i tak dalej i tak dalej.... no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc ja mam na K03S 237kM i to jest max co mozna zrobic turbo z kolektorem w dwie minuty robi sie żólte na K04-015 moze bedzie to 245kM, może, ja nie widziałem takiego wyniku na GT2X podejdzie pod 300kM ale to juz sa koszta ok 10000zł
Inkognito Opublikowano 21 Lutego 2012 Opublikowano 21 Lutego 2012 czy w AEB wyjmę kolektor wydechowy bez ruszania turbo??[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 23:27_________________________________________________ ...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany. i tak dalej i tak dalej.... no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc ja mam na K03S 237kM i to jest max co mozna zrobic turbo z kolektorem w dwie minuty robi sie żólte na K04-015 moze bedzie to 245kM, może, ja nie widziałem takiego wyniku na GT2X podejdzie pod 300kM ale to juz sa koszta ok 10000zł na k04 i przy dobrym zestrojeniu... znam to z autopsji
godski Opublikowano 22 Lutego 2012 Opublikowano 22 Lutego 2012 Na K04-15 230 KM z wtryskami od TT 225 to już max... Sam to przerobiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się