Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5/B6/B7] Modyfikacje 1.8T - Pytania i odpowiedzi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w s4 są chyba 280

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

320

Opublikowano

Dobra od początku..

Ile mają wtryski AEB ? :decayed:

Mam wtryski od S4 i nie wiem czy się opłaca je zakładać i skracać listwę wtryskową :mysli:

Opublikowano

nie opłaca

Opublikowano

nie opłaca

Bo ?

Uwielbiam odpowiedzi hasłowe :decayed:

Opublikowano

Za 500 zł kupujesz odpowiednie wtryski pod 1.8T np. 380cc

Szukaj na SR

Opublikowano

Za 500 zł kupujesz odpowiednie wtryski pod 1.8T np. 380cc

Szukaj na SR

No dobra...ale kiedy ja mam wtryski od S4 i drugą listwę wtryskową :wink4:

Skoro są wydajniejsze niż seria to zawsze to lepsza/ niskobudżetowa alternatywa :embarrassed:

Opublikowano

320CC w ES ogarniają do ok 350KM

Opublikowano

320CC w ES ogarniają do ok 350KM

No tak.. tylko ja mam R4, a nie V6 :decayed:

Nosb mówił, że 250 KM na nich spokojnie zrobi :gwizdanie:

Opublikowano

No dobra...ale kiedy ja mam wtryski od S4 i drugą listwę wtryskową :wink4:

Skoro są wydajniejsze niż seria to zawsze to lepsza/ niskobudżetowa alternatywa :embarrassed:

tjunink nie lubi niskobudżetowych rozwiazan , przewaznie konczy sie tak ze kupisz cos niskobudżetowego , a potem to ro***bie ci coś innego i suma sumarum i tak trzeba kupic ten droższy element czyli koszta x3. Adekwatne do tego jest jeszcze powiedzenie "chytry traci dwa razy" a nieraz mozna nawet dołożyc "z gówna bata nie ukręcisz".

Wracajac do tematu : sprzedaj wtryski od esy , dołóż 200pln i masz 380cc :good:

Opublikowano

tjunink nie lubi niskobudżetowych rozwiazan , przewaznie konczy sie tak ze kupisz cos niskobudżetowego , a potem to ro***bie ci coś innego i suma sumarum i tak trzeba kupic ten droższy element czyli koszta x3. Adekwatne do tego jest jeszcze powiedzenie "chytry traci dwa razy" a nieraz mozna nawet dołożyc "z gówna bata nie ukręcisz".

Nie rozumiem..co ma się ro***bać ? Przecież nie kupuję wtrysków od Mosey Fergusona i nie mostkuję na ślinę.. tylko od Audi..wtryski są wydajniejsze niż moje oryginalne. Należy skrócić stopki od mocowania listwy wtryskowej i tyle. Co tu Ci się ro***bie ? Na moc w którą będę celował na początku to chyba zupełnie wystarczą wg. niektórych osób.

Że już nie powiem o Twoich wysokobudżetowych wydechu zaśmulanym pastą :decayed: Panie wysokobudżetowy :naughty: :naughty:

Opublikowano

Nie rozumiem..co ma się ro***bać ? Przecież nie kupuję wtrysków od Mosey Fergusona i nie mostkuję na ślinę..

nie chodzi o ciebie i wtryski tylko pisałem ogólnie :) Wkładaj chłopie co chcesz :good:

Wydechu mojego nie widziałem na własne oczy , miała byc rura i podobno jest , reszta mi koło chója lata :wink4:

Opublikowano

Oj bo jak coś napiszesz to napiszesz :decayed:

Wydechu mojego nie widziałem na własne oczy , miała byc rura i podobno jest , reszta mi koło chója lata :wink4:

Ładny jest ładny :tongue4:

Opublikowano

Nosb mówił, że 250 KM na nich spokojnie zrobi :gwizdanie:

na jakiej turbinie?, bo zakładam, że IC będzie sporych rozmiarów
Opublikowano

na 320cc/min zrobisz 250 KM, z 4 barowym regulatorem paliwa z aeb masz na nich 360cc/min i zrobisz 300 KM, ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.

Opublikowano

...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.

i tak dalej i tak dalej....

Opublikowano

...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.

i tak dalej i tak dalej....

no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc :mysli:
Opublikowano

...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.

i tak dalej i tak dalej....

no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc :mysli:

ja mam na K03S 237kM i to jest max co mozna zrobic

turbo z kolektorem w dwie minuty robi sie żólte

na K04-015 moze bedzie to 245kM, może, ja nie widziałem takiego wyniku

na GT2X podejdzie pod 300kM ale to juz sa koszta ok 10000zł

Opublikowano

czy w AEB wyjmę kolektor wydechowy bez ruszania turbo??[br]Dopisany: 21 Luty 2012, 23:27_________________________________________________

...ale wtedy już pompa paliwa do wymiany.

i tak dalej i tak dalej....

no właśnie-jeśli tylko K04, czy coś podobnego, wtryski, IC-bez dodatków- to będzie ciężko ustrzelić 250, prosty przykład z BEXa w B6-na k03s, gdzie parametrami turbo jest podobne do k04-dwóch coolerach-nie słyszałem, żeby samym programem ktoś miał 250 koni na 320cc :mysli:

ja mam na K03S 237kM i to jest max co mozna zrobic

turbo z kolektorem w dwie minuty robi sie żólte

na K04-015 moze bedzie to 245kM, może, ja nie widziałem takiego wyniku

na GT2X podejdzie pod 300kM ale to juz sa koszta ok 10000zł

na k04 i przy dobrym zestrojeniu... :tongue4: znam to z autopsji :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...