QRi Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 APY - od 1999 - 209ps AMK- od 2001 - 209ps BAM - od koncowki 2001 - 224ps w TTce od 2000r montowano APX tez 224ps sam program to okolice 250 ps wydech dolot fmic +~25 kunia dalej to już większe koszta - rozsądna granica bez kucizny to ~320ps warto też dodać że eSki miały słabe seryjne hamulce - w pierwszej kolejności warto się nad nimi pochylić. Samochód pomimo tego że quattro to haldex prowadzi się pewnie w zakrętach, jeszcze lepiej jest na dobrym kicie i poliuretanach (miałem przyjemność takim setupem jeździć i byłem pozytywnie zaskoczony) co prawda nigdy nie bedzie to evo/sti, ale mozna być zadowolonym z osiągów i prowadzenia Warto szukać wersji poliftowych 01/02 - dużo lepiej się prezentują
?uki1984 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Wersje 210 i 225 różnią się tylko programem, ostatnio znajomi robili wersje 210 na totalnie seryjnych gratach, z przelotowym wydechem wyszło trochę ponad 260 kucy. Nie tylko setupem ale także osprzętem i 225 BAM mają twincam ze zmiennymi fazami rozrządu czego w 209km nie było i BAM jest dostosowany do max 400KM bo ma mocniejszą głowicę
?uki1984 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 zmienna faza jest tylko na dolocie Tak ale w wersjach 209KM nie było w ogóle ---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:17 ---------- Dlatego jak ktoś szuka S3, TT, lub Cuprę warto poszukać BAMa ---------- Post dopisany at 18:19 ---------- Poprzedni post napisany at 18:19 ---------- Szkoda że BAMa nie montowano w A4:kwasny: Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy dlatego napinacz łańcuszka kosztuje 1500zł - kurfa takie małe guwno a tyle kasy:facepalm:
domjenick Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy w każdej B6 1,8t jest zmienna faza:wink:
wampir Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać.
grzes1150 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać. http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp
?uki1984 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy w każdej B6 1,8t jest zmienna faza:wink: No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewiem:eusathink: ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ---------- Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać. http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp Mam taki w domu jak nie bedzie padac to w weekend montaz:naughty: Ten sam FMIC na angielkim ebayu jest za 229funa
Ksiadz Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Choć w BFB i BEX też są zmienne fazy w każdej B6 1,8t jest zmienna faza:wink: No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewiem:eusathink: ---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:27 ---------- Panowie robie rozeznanie, bo przy okazji wymiany rozrządu, gdy będzie odsłonięty przód może zapodałbym coś do mojego AMB np FMIC. Czy są jakieś gotowe zestawy Plus&Play do mocy ok 250KM? Jak macie jakies namiary to dajcie znać. http://www.toyosports.co.uk/fmic-audi-a4-b6-18t-20v-passat-turbo-intercooler-kit-28999-1046-p.asp Mam taki w domu jak nie bedzie padac to w weekend montaz:naughty: Ten sam FMIC na angielkim ebayu jest za 229funa Jest, dokładnie. To zapewne chinol, ale chyba da radę? Poza tym, ja bym brał ciut tańszy zestaw, bo miałbym miejsce do zrobienia, spawanie, itd. O ile oczywiście zda egazmin ta produkcja. http://www.ebay.co.uk/itm/3-UNIVERSAL-INTERCOOLER-KIT-TYPE-V-600x300x76MM-U-BENT-PIPING-KIT-BLUE?item=310351663735&cmd=ViewItem&_trksid=p5197.m185&_trkparms=algo%3DSIC.NPJS%26itu%3DI%2BUA%26otn%3D12%26pmod%3D310372724250%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D7555899613376381900
domjenick Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 No to B5 nie bylo a co do AVJ to nie jestem pewienw B5 na pewno nie było, a w B6 są zmienne na wolnych obrotach:wink:
domialex Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 orjentuje sie ktos czy jest jakis cooler ktorego mozna wstawic w mjesce fabrycznego ale jest oczywiscie wydajniejszy? o to chodzi ze musze robic mody tak zeby nie bylo widac ze sa.
JUZIU Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 kolego poszukaj dobrze w temacie, jest napewno info że p&p pasuje jeszcze ic od alfy ale nie pamiętam której tylko ze on jest większy i wystaje sporo patrząc od dołu
domialex Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 sorry, nie dodalem ze chodzi o A6 C5. czy ktos orientuje sie jak tu sprawa wglada?
adams78 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała? Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink:
?uki1984 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ładuj Fronta i nie kombinuj jak koń pod górkę
domialex Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała?Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink: nie no wlasnie tak prosto nie jest. TÜV nie moze widziec :/
adams78 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Poczytaj nieco tutaj jak to zrobić z głową, bo coś mi się zdaje że się zagalopowałeś http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=71362&st=880
domjenick Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Ale o co chodzi, żeby rodzina nie widziała?Zamiennik w miejsce ori nic Ci nie da, bo to musi być dobrze chłodzone - czyli Front. Jak to ładnie zakryjesz to ktoś mało kumaty nie zauważy:wink: nie no wlasnie tak prosto nie jest. TÜV nie moze widziec :/ pomyśl o Prawym IC z BEXa:whistling:
domialex Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 myslisz ze wejdzie bez jakiegos ciecia?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się