99siwy99 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Opublikowano 3 Grudnia 2007 Witam. Mam problem tego typu że po odpaleniu zimnego silnika i trochę mocniejszym wprowadzeniu go na obroty (tak powyżej 3500obr) gaśnie. Po chwili można go normalnie odpalić. Kiedy się nagrzeje zaczyna przerywać w trakcie jazdy przy 4000obr. Byłem u mechanika coś tam posprawdzał, VAGiem też. I stwierdził że pompa oleju daje za duże ciśnienie i zawory które są regulowane hydraulicznie sie blokują i to może być przyczyną. Co o tym sądzicie?
cayenne Opublikowano 3 Grudnia 2007 Opublikowano 3 Grudnia 2007 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,16673.0.html http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,6451.0.html
99siwy99 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2007 Wymieniłem zawór N75 i nic nie pomogło.
dark79 Opublikowano 4 Grudnia 2007 Opublikowano 4 Grudnia 2007 a jak ten mechanior sprawdzal cisnienie oleju, wkrecal jakis manometr w uklad?? nie ma zadnych bledow z ECU?? moze jakies logi trzeba by bylo zrobic.
kalina Opublikowano 5 Grudnia 2007 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Powiem tak - mechanik pewnie wie co jest i wciska jakieś kity żeby mu zostawić auto na dłużej. On wymieni(albo przeczyści) elektrozawór przy pompie paliwa i skasuje jak za rozbebeszanie silnika.
99siwy99 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2007 We wtorek jestem umówiony na wymianę pompy oleju, zrobię to dla dobra nauki chociaż nie jestem do tego przekonany.[br]Dopisany: 09 Grudzień 2007, 15:27 _________________________________________________I jednak po sprawdzeniu wyszło że pompa zostaje stara tylko zawór przelewowy było trzeba oczyść. A odcinało i silnik gasł bo były problemy z ciśnieniem doładowania (błąd 00575) ale już jest dobrze i silnik rozpędza sie powyżej 4000obr.
demoralizator Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 W swoim AHU mam podobne objawy jak w temacie czy ktoś może powiedzieć gdzie ów zawór przelewowy sie znajduje. Pozdrawiam i dziękuje
audia4s4 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Moim zdaniem sterownik pompy padł
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 moja uwaga jest taka, nie przegazowuje sie zimnego silnika. pompe oleju sie wymienia jezeli nie laduje odpowiedniego cienienia oleju, weryfikacja jest tak jak dark napisal pomiar manometrem cisnienia smarowania. wiec tamten pomysl z wymiana pompy oleju byl conajmniej dziwny skoro jest dobrze to zrob logi i bedziesz mial jeszcze wiecej pewnosci
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się