tomoli82 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Witam moj problem z autem zaczal sie w grudniu.Najpierw zaczal ciezko palic z rana przy wysokich mrozach,podlaczylem vaga wyszedl walniety czujnik temperatury silnika i 3-krotnie wieksza dawka rozruchowa(tak stwierdzil mechanik).Po zrobieniu tego odpala bez problemu nawet w -20. Zaczal sie nowy problem a mianowicie odpalam rano ok,po przejechaniu 6km gasze,wracam za godzine i mam problem z odpaleniem musze krecic 3-5 sekund z gazem dopiero zalapuje tak jakby niechcial sie wkrecic na obroty.Dodam ze zegar wskazuje mi max temper. silnika 75 stopni, auto nagrzewa sie szybko no i wiecej pali.Tak pozatym moze termostat do wymiany i czujnik temper. paliwa.Prosze o rade
oktawiusz5 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 Nie jestem mechanikiem może być wiele przyczyn tak jak kąt wtrysku paliwa przy pchany filtr paliwa Coś z pompą wtryskową jak również może być zużycie juz silnika i daje znaki ja mam coś z pompą mianowicie cały czas mam taki objaw ze jak zimny pali na dotyk a jak ciepły to troszkę dłużej muszę zakręcić jakieś 2-3 sek., kąt ustawiałem mało co to dało mechanik stwierdził ze jest coś w pompie lekko skrzywione - nie pamiętam jak to się nazywa pokazywał mi - jest to do zrobienia,. Może mi Mapę przestawić czy zmienić ale to spory koszt wiec zrezygnowałem tym bardziej że mi powiedział ze jest to nie groźne dla silnika Nie wiem jak długo ty musisz kręcić.
klaus31183 Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 kolego spróbuj tak jak auto bedziesz miał rozgrzane to weź zimną wode i polej na głowicę pompy jak odpali to ta głowica pompy wtryskowej jest do wymiany jeśli to nie pomorze to musisz szukac dalej.
tomoli82 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Opublikowano 1 Marca 2011 Odpala po jakis 5 sekundach jak zalapuje to ciezko wchodzi na obroty wtedy depcze gaz i wskakuje. Dodam ze jak jest rozgrzany konkretnie to pali na dotyk
mlodyy Opublikowano 1 Marca 2011 Opublikowano 1 Marca 2011 zrobic pelne logi dac na forum i bedzie jasne co niuni dolega a nie lanie wody
Azazello Opublikowano 2 Marca 2011 Opublikowano 2 Marca 2011 Miałem to samo mianowicie cofało się paliwo i brał gdzieś powietrze wymieniłem wężyki założyłem nowe zaciski przy filtrze paliwa, a między pompą a filtrem zamontowałem zaworek zwrotny i jest ok
Frimuś Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 Ja dzis mailem takie cus ze po nocy pod chmurka(-13) pale i krecil tak jakby aku bylo juz padniete a kupilem nowe 3ms.temu i wymienilem swieczki.jak juz odpali ledwo co to przez pare sekund nimtelepie i po chwili juz jest ok. na cieplym pali od strzala. pierwszy raz mi si e cos takiego zadrzylo odkad mam audi.
grzegorzmen Opublikowano 30 Stycznia 2012 Opublikowano 30 Stycznia 2012 sprawdź jescze raz świece żarowe pewnie 1 z nich padła i taki efekt ja miałem to samo dzisiaj-21C jak zapalił to przez parę sekund telepało okazało sie że 2 świeczki padły i jest lipa
aruś12 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Opublikowano 31 Stycznia 2012 Podłączę się do tematu bo mam podobny problem ciepły pali od strzała a jak przestoi 12h na mrozie to trzeba go kręcić ze 4,5sek i przy tym ze 2 razy sapnie jak by miał już palić ale nie zapali trzeba go kręcić i odpala jak rusek traktor . Nie mam pojęcie co jest grane może jakiś zaworek zwrotny od paliwa
Frimuś Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 No mam zonka w aucie. Auto mi z rana ledwo co dycha zakreci z 5 sekund i aku pada!!!! Masakra pojechalem do sklepu gdzie bralem aku 4ms.temu i zamienili mi na nowe a tamto testuja ,jeszce wieczorem autko odpalilo ale juz na 2dzien lipa?? Wiec co wy nato!! Gdzies mi wpierda....energie. Jutro ugadany jestem na diagnostyke. ;(
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się