Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko pali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam moj problem z autem zaczal sie w grudniu.Najpierw zaczal ciezko palic z rana przy wysokich mrozach,podlaczylem vaga wyszedl walniety czujnik temperatury silnika i 3-krotnie wieksza dawka rozruchowa(tak stwierdzil mechanik).Po zrobieniu tego odpala bez problemu nawet w -20. Zaczal sie nowy problem a mianowicie odpalam rano ok,po przejechaniu 6km gasze,wracam za godzine i mam problem z odpaleniem musze krecic 3-5 sekund z gazem dopiero zalapuje tak jakby niechcial sie wkrecic na obroty.Dodam ze zegar wskazuje mi max temper. silnika 75 stopni, auto nagrzewa sie szybko no i wiecej pali.Tak pozatym moze termostat do wymiany i czujnik temper. paliwa.Prosze o rade

Opublikowano

Nie jestem mechanikiem może być wiele przyczyn tak jak

kąt wtrysku paliwa

przy pchany filtr paliwa

Coś z pompą wtryskową

jak również może być zużycie juz silnika i daje znaki

ja mam coś z pompą mianowicie cały czas mam taki objaw ze jak zimny pali na dotyk a jak ciepły to troszkę dłużej muszę zakręcić jakieś 2-3 sek., kąt ustawiałem mało co to dało mechanik stwierdził ze jest coś w pompie lekko skrzywione - nie pamiętam jak to się nazywa pokazywał mi - jest to do zrobienia,. Może mi Mapę przestawić czy zmienić ale to spory koszt wiec zrezygnowałem tym bardziej że mi powiedział ze jest to nie groźne dla silnika

Nie wiem jak długo ty musisz kręcić.

Opublikowano

kolego spróbuj tak jak auto bedziesz miał rozgrzane to weź zimną wode i polej na głowicę pompy jak odpali to ta głowica pompy wtryskowej jest do wymiany

jeśli to nie pomorze to musisz szukac dalej.

Opublikowano

Odpala po jakis 5 sekundach jak zalapuje to ciezko wchodzi na obroty wtedy depcze gaz i wskakuje. Dodam ze jak jest rozgrzany konkretnie to pali na dotyk

Opublikowano

Miałem to samo mianowicie cofało się paliwo i brał gdzieś powietrze wymieniłem wężyki założyłem nowe zaciski przy filtrze paliwa, a między pompą a filtrem zamontowałem zaworek zwrotny i jest ok :good:

Opublikowano

Ja dzis mailem takie cus ze po nocy pod chmurka(-13) pale i krecil tak jakby aku bylo juz padniete a kupilem nowe 3ms.temu i wymienilem swieczki.jak juz odpali ledwo co to przez pare sekund nimtelepie i po chwili juz jest ok. na cieplym pali od strzala. pierwszy raz mi si e cos takiego zadrzylo odkad mam audi.

Opublikowano

sprawdź jescze raz świece żarowe pewnie 1 z nich padła i taki efekt ja miałem to samo dzisiaj-21C jak zapalił to przez parę sekund telepało okazało sie że 2 świeczki padły i jest lipa

Opublikowano

Podłączę się do tematu bo mam podobny problem ciepły pali od strzała a jak przestoi 12h na mrozie to trzeba go kręcić ze 4,5sek i przy tym ze 2 razy sapnie jak by miał już palić ale nie zapali trzeba go kręcić i odpala jak rusek traktor . Nie mam pojęcie co jest grane może jakiś zaworek zwrotny od paliwa

Opublikowano

No mam zonka w aucie.

Auto mi z rana ledwo co dycha zakreci z 5 sekund i aku pada!!!!

Masakra pojechalem do sklepu gdzie bralem aku 4ms.temu i zamienili mi na nowe a tamto testuja ,jeszce wieczorem autko odpalilo ale juz na 2dzien lipa?? Wiec co wy nato!! Gdzies mi wpierda....energie.

Jutro ugadany jestem na diagnostyke. ;(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...