Łukasz13 Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Pierwszy od strony rozrzadu czyli strona zderzaka.
piotrekmdt Opublikowano 1 Października 2015 Opublikowano 1 Października 2015 Łukasz13 dzięki wielkie. Według opisu na moich cewka to "1" jest druga od ściany grodziowe,ale tak myślałem że to lipa.Pewnie cewki były przekładane. Pozdrawiam
darek181289 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Panowie, może mi ktoś wytłumaczyć jak w końcu działa ten grzybek? czy działa jednokierunkowo, czy jest to tylko separator oleju? w środku jest jakaś sprężynka a wokół obwodu ma dziurkę, przez którą syczy powietrze...
Łukasz13 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 On ma za zadanie ograniczyc zasysanie powietrza z odmy przez turbine, jesli piszesz o malej dziurce na zewnatrz to jest tylko odpowietrzenie membrany, jak ciagnie przez nia powietrze to znaczy ze membrana peknieta i zawor uszkodzony.
sprat Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 witam, auto jak w podpisie - 1.8T AVJ. LPG założone kilka tysięcy temu. Ostatnio zaczęło szarpać na LPG w granicach 2500-3000 RPM. Traci moc, miga check engine (po zejściu z obrotów znika). Błędy - wypadanie zapłonu na 2 i 4 cylindrze. Na benzynie minimalnie mniej szarpie (ale też się zdarza). Mechanik twierdzi, że cewki są OK. Wymienił natomiast świece.. ma to sens? te błędy mogły być od świec?
sprat Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) to jednak i świece i cewki - zaczął chodzić na 3 gary, rozłączyłem i włączyłem cewki i nic nie dało. no cóż wymiana cewek jeszcze dojdzie i mam nadzieje ze koniec problem,ów co do świec - były przerwy na jednej Edytowane 9 Marca 2016 przez sprat
otis89 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 Najlepiej jak się coś takiego dzieje od razu zamieniać cewki miejscami i wtedy łatwo zobaczyć czy cewka kaput.
strazak93 Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 (edytowane) Oby się nie okazało żę wtryski gazowe leją,lepiej wszystko dobrze posprawdzać żeby nie kupowac cewek niepotrzebnie,podobny problem przechodziłem na jesieni,całe szczęście że nie kupiłem nowych cewek i świec,jak to mi doradzano,troche pokombinowałem z przekładką cewek i wtrysków gazowych miejscami,oczywiście z podglądem na vagu,i w końcu wyszło żę dwa wtryski gazowe lały. Edytowane 9 Marca 2016 przez strazak93
sprat Opublikowano 9 Marca 2016 Opublikowano 9 Marca 2016 wtryski gazowe maja nalatane max. 5 tysięcy - bo to nowa instalacja
Fmik89 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Witam, u siebie mam podobne objawy b5 2000r AWT i chciałem zakupić taki zaworek. Czy ktoś mógłby wskazać na tych zdjęciach która to dokładnie część http://www.partsbase.org/parts/aud-06a103213f/Czy chodzi o 6 czyli 035103245A breather valve ? Dzięki.
Bartek090982 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Witajcie Szanowni Koledzy Bardzo proszę Was o pomoc,auto zaczęło mi szarpać i check mrugać,po sprawdzeniu Vagiem miałem 2 błędy 16684-random/multiple cylinder misfire detected P0300-001-upper limit exceeded i 16685-cylinder 1 misfire detected P0301-001 upper limit exceeded. Bledy skasowałem,po przejechaniu kilometra znowu zaczęło szarpać,i te same błędy. Zmieniłem świece na nowe,zmieniłem cewki,kable sprawdzone,kompresja sprawdzona. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną. Czy może być zatkany wtrysk?czy tez zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej? Bardzo proszę o jakiekolwiek wskazówki. Witajcie u mnie problem już rozwiązany.wszustkiemu był winny wtrysk.zmiana na nowy ori i samochód jeździ aż miło
grabek800 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Gdzie w silniku 1.8 t oznaczenie bex 190 km ten zaworek? W tym samym miejscu co w innych silnikach? Mechanik mówi że nie widzi tego zaworku
gregoor Opublikowano 10 Października 2016 Opublikowano 10 Października 2016 Gdy wymieniłem już prawie wszystko (ścwiece, cewki, zaworek odmy...) natknąłem się na to: To małe gówno było źródłem moich nerwów przez jakiś miesiąc...
hs45 Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 Witam, mam podobny problem.. obroty falują oraz przy przyspieszaniu auto wpada w dziwne turbulencje ? aczkolwiek nie zawsze check zaświecił mi sie dwa razy na chwilkę zamrugał dwa razy i zgasł..Jestem po czyszczeniu smogu, wymianie odmy, robiłem adaptacje przepustnicy z kluczyka, cewki sprawne nie wiem co dalej ? wymieniać zawór odpowietrzania skrzyni korbowej ? świece ?Na vagu takie błedy - 17705, 16684,16685,16686,17658Ktoś coś poradzi ? pomoże ???
gregoor Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Polecam sprawdzić zawór odpowietrzenia skrzyni korbowej 035103245G (ASO 40zł) Wymienilem swiece, cewki (BEZ SENSU), na koncu okazał sie zaworek. Wymieniłem go sam na podwórku, trzeba odkrecic zbiorniczek płynu wyrównaczego i dostęp jest łatwiejszy.Wszystko jak ręką odjął. Zaworek był faktycznie popsuty.
mazinho250 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Witam Wymieniłem zaworek odpowietrzenia skrzyni korbowej, lecz to co zobaczyłem bardzo mnie przeraziło to chyba nie normalne, że na nim była maź w kolorze kawy z mlekiem??Pozdrawiam
Ponio1767 Opublikowano 11 Lutego 2017 Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Mazinho250 i co pomogla wymiana tego zaworka ? U mnie jest taki przypadek , z miesiac temu zaczely taki dziewne rzeczy sie dziac jak check engine , podlaczylem kompa i wypadanie zaplonow 1,4 ok, kupilem nowe cewki beru ,swiece,wymienilemu mechanika , pojezdzilem z 20 km i znowu to samo , tym razem cylindry 1,3,4 , mechanik zglupial juz bo nie mozliwe zeby nowki cewku beru tak szybko padly, wymienil swiece , zamienil cewki miejscami , wlazyl jedna w wypadajacy zaplon , ale tylko jeden a nie 3 i jak reka odjal, czyli jednak to nie byla wina cewek tak powiedzial gazownik, pojechalem do niego , wyczyscil facet listwe wtryskowa , filtry i wszystko bylo ok az do przyjscia dzisiejszych mrozow ponizej -10 stopni. Jak jest cieplej to wszystko dobrze chodzi a jak jest zimniej juz to znowu lapie check engine , dzis po raz pierwszy mi sie to stalo od tamtego czasu , na benzynie chodzi ok , jak sie przelaczy na lpg izlapie 30 stopni to chwile pomruga i zgasnie , o dziwo nie telepie silnikiem . Nie wiem panowie co zrobic , czy tak bedzie dalej sie dzialo czy samo przestanie . Ide zaraz podepne kompa ale znajac zycie to znowu wywali te bledy albo i nie o cewkach . Gazownik mowil ze to nie wina cewek , ze troche poplynalem kupujac je , tlumaczyl ze to cos z gazem ale uz nie pamietam co mowil , cos o dawkowaniu gazu ,ze komputer jakos to inaczej odczytuje w mrozy wtedy wylaczaja sie cewki pomimo ze sa dobre ciezko okreslic bo nie pametam co mowil a niechce klamac . Moze faktycznie to bedzie przez ten zaworek wszystko sie dzialo , jak myslicie ? Pozdrawiam Edytowane 11 Lutego 2017 przez Ponio1767
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się